וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בנמל תל אביב: פורטו, בית אוכל איטלקי

השבוע נפתחה פורטו, טרטוריה איטלקית חדשה בנמל תל אביב שתגיש פיצות, פסטות ופוקצ'ות טריות."רציתי לפתוח מסעדה שונה ממה שמוצע ביתר חלקי נמל תל אביב" מצהיר בעלי המקום

פורטו. צילום: גלית דויטש,
איטלקי בנמל/צילום: גלית דויטש

פורטו, בית אוכל איטלקי חדש, נפתח לפעילות בנמל תל אביב. המקום הוא טרטוריה שבראשה עומד השף אילן חפץ (שעבד בעבר במסעדות כמו לבן בירושלים ואונו בתל אביב) ובתפריט שלו מגוון בצקים איטלקיים כמו פיצות, פסטות ופוקצ'ות שמכינים בעבודת יד, סלטים איטלקיים ועוד. המסעדה כוללת 60 מקומות ישיבה המתפרסים על פני שני מפלסים וחלק חיצוני שממוקם על דק הנמל ומכיל עוד 130 מקומות ישיבה, ביניהם ספות וכורסאות.

"רציתי לפתוח מסעדה שונה ממה שמוצע ביתר חלקי נמל תל אביב", מסביר בעלי המקום בועז קול, שהיה במשך 9 שנים הבעלים של הספידו בר, אף הוא בנמל תל אביב. "האוכל האיטלקי בישראל תופס מקום של כבוד וזוכה לפופולריות בקרב הסועדים שמחפשים את האוכל הזה. לכן שיפצתי את המקום והפכתי אותו למסעדה איטלקית אותנטית. יצרנו בפורטו תפריט מדויק מחומרי הגלם הטריים ביותר כשבשונה ממסעדות אחרות בנמל, אנחנו לא מביאים כלום מבחוץ ועושים הכול אצלנו במטבח".

בין המנות בתפריט של פורטו החדשה ניתן למצוא למשל אנלוטי פורצ'יני (42 שקלים), אנטיפסטי (39 שקלים), פיצות במגוון טופינגים (בין 46- 59 שקלים), פסטות שונות עם במבחר רטבים (44-78 שקלים לפסטה); אסקלופ עוף (68 שקלים), טירמיסו (36 שקלים) ועוד. בנוסף, מוגשות במקום ארוחות בוקר כגון פריטטות, מאפים, מגוון סוגי ביצים וכן תפריט ילדים עם ארוחות שונות במחיר 39 שקלים.

פורטו. האנגר 21, נמל תל אביב. 03-5461140. ראשון- שבת 9:30- 00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully