וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת חמש במלון מנדלי מו"ס מחפשת שף חדש

מספר שבועות אחרי שחזר רפי כהן לבשל במסעדת רפאל, נודע כי מסעדת חמש במלון הבוטיק מנדלי מו"ס בת"א בה מבשל כהן, מחפשת שף חדש

סינייה ביצת עין במלון הבוטיק מנדלי. גרדה גלזר
סיניית עין במסעדת חמש/גרדה גלזר

מזה מספר שבועות שמסעדת חמש במלון מנדלי בתל אביב מחפשת אחר שף חדש שייקח לידיו את המושכות ויתפעל את המסעדה, עליה היה אמון מאז הקמתה ופתיחתה לפני מספר חודשים, השף רפי כהן. במסגרת החיפושים, על פי השמועות פנו גורמים מהנהלת המלון שבבעלות אירית וערן שטיינבך, לשפים מוכרים אחרים כמו עומר מילר ואבי ביטון.

מסעדת חמש מגישה ארוחות בוקר לאורחי המלון ולאורחים מן החוץ, כאשר כהן ייעד לפתוח בה בעתיד הקרוב גם מסעדת גריל ישראלי מתוחכמת שתפעל בשעות הערב. גורמים מקורבים למסעדה מוסרים כי בחודשים האחרונים עלו על שרטון היחסים בין כהן להנהלת המלון, בד בבד עם עזיבתו של צוות רב את המסעדה.

הפיצוץ עם כהן התרחש במהלך אותה תקופה שחפפה לסגירתה המדוברת של מסעדת רפאל על ידי כהן למספר ימים. כהן, כידוע, חזר לבשל במטבח של רפאל שנפתח מחדש. נכון לעתה לא ברור מי יהיה השף שיחליף את כהן במסעדת חמש.

מהשף עומר מילר נמסר כי הוא לא קיבל פנייה להחליף את כהן במסעדת חמש.

מהשף אבי ביטון נמסר: אין תגובה.

מהנהלת המלון נמסר: "מטבע הדברים, השבועות האחרונים אינם פשוטים עבור המלון. יחד עם זאת, לאורך כל התקופה המלון ברחוב מנדלי ממשיך להתנהל כסדרו, תוך שיתוף פעולה עם משפחת כהן, ומגיש ארוחות בוקר כסדרן כפי שנעשה מיום פתיחתו- כל זאת, מבלי להתפשר על מאומה ולהציע לאורחים חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר המגובה בשירות מוקפד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רפי כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully