וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים עשור לסיטארה עם ארוחת שפים מיוחדת

מסעדת סיטארה הביסה את הסטטיסטיקה העגומה של עולם המסעדנות, וחגגה השבוע עשור להיווסדה. שפים מובילים עמו דייויד פרנקל ועומר מילר באו לפרגן והכינו מנות מיוחדות לרגל האירוע

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

אל מול הסטטיסטיקה העגמומית למשך קיומה הממוצע של מסעדה בישראל (רובן כידוע לא עוברות את רף השנה), חגיגות עשור הן בהחלט הישג שראוי לשבח. מסעדת סיטארה התל אביבית, שחוגגת כעת עשר שנות פעילות, עושה זאת עם שפים מוכרים שפוקדים את המקום ותפריט מיוחד שהכנסותיו מועברות לאגודה למלחמה בסרטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיטארה חוגגת עשור/מערכת וואלה!, צילום מסך

את סיטארה פקדו בערב חגיגי ביום ראשון האחרון שפים כמו אביב משה, עומר מילר, דיויד פרנקל, יוסי שטרית, אוראל קמחי, ועוד. כל שף יצר מנה אחת שמהווה חלק מתפריט העשור של סיטארה שיוגש במקום עד ה-8 ליולי. המנה מלווה את השפים ממסעדותיהם השונות אך הותאמה לקהל הסועדים של סיטארה וליתר המנות בתפריט.

כך, בין המנות שיוגשו במקום בימים הקרובים- סשימי דג ים, קרם פרש, איולי יוזו, תפוח אדמה קונפי ואבקת זיתי טאסוס של השף אוראל קמחי ממסעדת פופינה (62 שקלים); סביצ'ה אינטיאס בויניגרט גזר, כמון ולימון עם עגבניות קונקסה, קוביות סלק,בצל סגול, נקטרינות, בזיליקום וכוסברה של השף איל לביא ממסעדת רוקח 73, רוקח שוק ורוקח ים (68 שקלים); כבד אווז צרוב עם אבקת אניס, קציפת סלק ודובדבנים טריים בחמאה של השפים דודו אלמקייס ויוסי שטרית ממסעדת דוד ויוסף (85 שקלים) ועוד.

SEATARA . רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 6996633 - 03 . לא כשר

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סיטארה. דייב שחר
עומר מילר אופיר וידבסקי והראל בלו בסיטארה/דייב שחר
סיטארה. דייב שחר
שפים מציגים בסיטארה/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully