וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של עוף: ספרי הבישול הכי מגניבים ברשת

10.9.2014 / 0:02

מתכננים להביא מתנה באמת יוצאת דופן לחג? המלצה ל-7 ספרי בישול יוצאי דופן שתוכלו להזמין ברשת - למעריצי הצ'יפס המושבעים, לגברים שמנסים לבשל, או כזה שעוזר לבחור מתכונים לפי סוג ההנגאובר שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
50 גוונים של עוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

50 גוונים של עוף

בהשראת הספר 50 גוונים של אפור מגיע אל המטבח שלנו ספר הבישול והפארודיה 50 גוונים של עוף. 50 מתכוני עוף מתובלים בכותרות פיקנטיות עם רמיזות מיניות כמו מתכונים לירכיים מטפטפות או ציפורים משותוללות. גם במתכונים עצמם תמצאו חידודי לשון כמו "לתת למרינדה לנוח 6 שעות במקרר, עד שהעוף מתחנן אליה". לא מומלץ לילדים מתחת לגיל 18 ולצמחונים. ויש אפילו טריילר לספר.

לרכישת הספר 50 גוונים של עוף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אכלו את הרגשות שלכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאכול את הלב

החברה הכי טובה שלך גנבה לך את בן הזוג? הבנת שהחיים די גרועים ולא ייצא ממך כלום? הת'ר ווילי חיברה ספר בישול שמזמין אתכם לבשל ולאכול בדיוק לפי מצב הרוח שלכם באותו רגע. אוסף של מתכונים בז'אנר האוכל המנחם שאמור להקל על החיים הדי מבאסים. יש מתכון לכל בעיה: הום פרייז לחסרי ביטחון, סטייק ריב-איי למשבר אמצע החיים וקדרת המבורגר לכאלו שאף אחד לא אוהב אותם ולא יאהב. הספר הזה ינחם אתכם בוודאות, והוא זול יותר מטיפול פסיכולוגי.

לרכישת הספר אכול את הרגשות שלך

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוכל של גברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכל של גברים

בילי לואו, בחור אוסטרלי בעל בלוג אוכל בשם שולחן לשניים, איגד 70 מתכונים יחד לספר שנקרא "אוכל של גברים". למרות שהוא מודע לעובדה שהוא מסתבך עם המין הנשי הוא מחליט להחזיר לגברים את כבודם האבוד ומבקש להאמין שהתזונה שלהם היא משהו קצת יותר גדול ממנה מטוגנת עם בייקון בצד, למרות הכריכה והעובדה שתמצאו גם הרבה מתכונים כאלה בספר. בשבילו אוכל של גברים זה לעשות נקניקיות ופירות ים על המנגל, להכין פסטה בעצמך, לאפות את כיכר הלחם הראשונה שלך, או לשבת מחובק עם קערת מרק ויאטנמי שהכנת ביום גשום. לא תמצאו בספר מתכונים להמבורגר קינואה, שייק גזר או כרוב ניצנים.

לרכישת הספר אוכל של גברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספר הבישול להנגאובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספר בישול להנגאובר

בספר הזה תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת להבין, להעריך ולשפר את מצב ההנגאובר שלכם. עשרות מתכונים למצב הקשה בו אתם נמצאים לצד מבחנים גרפיים שיעזרו לכם לנתח את המצב הנפשי שלכם וחידות על מנת להעריך את ההתקדמות שלכם בהנגאובר עד להחלמה. הספר אמור לייצר מודעות למצב הנפשי ולאפשר לכם למצוא מתכון שמתאים בדיוק למצבכם באותו רגע. לדוגמא למצב בו אתה מרגיש כאילו דקרו אותך בראש מומלץ בספר ללכת על כריך חמאת בוטנים בננה ובייקון. אם תהיתם, המחבר של הספר הזה חיבר גם ספר בישול לשיכורים.

לרכישת ספר הבישול להנגאובר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספר הבישול לאוכל מלוכלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספר הבישול לאוכל מלוכלך

ספר האוכל המלוכלך או כמו שהמחברת שלו, קרול הילקר, הגדירה אותו האוכל הגרוע הטוב ביותר שתאכלו אי פעם. המתכונים בספר הזה יאפשרו לכם ליצור ארוחות גורמה של כל התענוגות הגסטרונומיים שלכם אשר מלווים בהכי הרבה רגשות אשמה, כך שתוכלו להתענג עליהם בבית, בלי שאף אחד נועץ בכם מבטים. אז מה יש בספר? סנדביצ'ים אגדיים ומטונפים, כריך גבינה בגריל, פרצל חזיר, צלעות אחוריות בסגנון שיקגו, עוף בדבש מטוגן, פנקייק צמר גפן מתוק ואוכמניות או שייק ויסקי קרמל. הג'אנק פוד מעולם לא נראה טוב יותר.

לרכישת ספר האוכל המלוכלך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספר הבייקון הגדול/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספר הבייקון

פריך, מלוח, מעושן ומתוק יש משהו בבייקון שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו. קיימים ברחבי הרשת ספרי בישול רבים המוקדשים כולם לבייקון האגדי, אבל ג'יימס ווילס יצר ככל הנראה את הספר המושקע ביותר עם לא פחות מ-168 מתכונים של בייקון מכל רחבי אמריקה והעולם חלקם מוכרים וקלאסיים כמו ספגטי קרבונרה או סלט קוב וחלקם אקזוטיים יותר כמו ביצים בסגנון פורטוגזי או פודינג בייקון. הספר מלווה בצילומים צבעוניים ומעוררי תאבון. המדריך לעולם שכולו בייקון והנאה. לא מומלץ לבעלי כולסטרול גבוה.

לרכישת ספר הבייקון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספר לאוהבי הצ'יפס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספר למעריצי הצ'יפס

הוא אמנם פחות מוזר מקודמיו, אבל אי אפשר היה להשאיר אותו מחוץ לרשימה. ספר מיוחד למעריצי הצ'יפס המושבעים (מי לא בעצם?) שמעוצב כמו קופסת צ'יפס. תמצאו בו את המתכון המושלם לצ'יפס תפוחי האדמה הקלאסי לצד מתכונים אקזוטיים יותר כמו צ'יפס קוקוס-קארי, צ'יפס כמהין, צ'יפס פטריות יער ועוד רבים. בספר ישנם גם מתכונים לרטבים לצד הצ'יפס כמו קטשופ ביתי, איולי, פסטו ועוד. עולם שכולו צ'יפס חם ופריך מובטח לרוכשים.

לרכישת ספר הצ'יפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully