וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחור זה מרזה? ההמבורגר החדש של בורגר קינג

11.9.2014 / 16:02

רשת בורגר קינג מרעננת את התפריט שלה בסניפיה ביפן ומציגה המבורגר שחור עם לחמניה שחורה, גבינה שחורה ורוטב באותו הצבע. אז מי אמר ששחור זה מרזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההמבורגר החדש של בורגר קינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

במבט ראשון זה אולי נראה קצת כאילו מישהו שרף את הלחמניה של ההמבורגר, וגם הגבינה השחורה נראית קצת כמו צמיג שנמס, אבל זה לא הסיפור, מדובר דווקא בתוספת החדשה לתפריט של רשת בורגר קינג בסניפיה ביפן.

אז איך זה קורה והאם זה אכיל? אז כן זה אכיל, וכנראה שאפילו טעים. הלחמניות מקבלות את צבען השחור מבמבוק עשוי פחם, וכך גם הגבינה. בעוד שלבשר הוסיפו תערובת של פלפל שחור, כשמלמעלה מעטרים אותו בצל ורוטב שום שנצבעו בדיו של דיונון. רשת בורגר קינג מסרה שזאת הפעם השלישית שהיא מוציאה גרסאות של המבורגר שחור (בפעם הקודמת אלו היו לחמניות שחורות עם קטשופ שחור) ושעד כה התגובות היו מעולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, גם הקולדה שחורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שזה נראה מוזר, בורגר קינג הם לא הראשונים לעשות המבורגרים שחורים, מסעדת OPSO בלונדון מגישה המבורגר דגים בלחמניה שחורה מדיו דיונון, רשת ההמבורגרים הצרפתית Quick הוציאה בשנת 2012 המבורגר שחור בשם דארק ויידר לרגל יציאתו של הסרט מלחמת הכוכבים לאקרנים, וסביר להניח שאם זה יצליח בקרוב נראה את הצבע השחור מככב בהמבורגריות נוספות.

לנו נותר רק להצטער שרשת ברגר קינג כבר לא נמצאת בארץ, כך שלא נוכל לטעום ממנו פה, אבל אולי רשת בלאק של צחי בוקששתר תרים את הכפפה?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי אצלנו?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully