וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב סכינים באינסטגרם: יונתן רושפלד נגד מושיק רוט

30.9.2014 / 0:03

אין רגע דל באינסטגרם של השפים. מושיק רוט העלה תמונה של מנת חציל של מסעדת טוטו באינסטגרם שלו ורושפלד איבד את עשתונותיו. להגנתו של רוט יצאו דיוויד פרנקל, מאיר אדוני ולירן גרודה. עדכון: רושפלד התנצל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רושפלד ורוט. קרב סכינים/מערכת וואלה!, צילום מסך
רושפלד: "ובכלל חלאס כל הכתבות בכי, כנס למטבח במקום לקנו באמזונס ותשוט".

לא רק תמונות אוכל מגרות אפשר למצוא בחשבונות האינסטגרם של השפים המובילים בארץ, מדי פעם הרשת החברתית הופכת לקרב סכינים של ממש. בעבר היו אלה אייל שני ויונתן רושפלד שהחליפו דברים קשים ברשת החברתית, כיוון שבשני העלה תמונה שפגעה ברושפלד. בהמשך היו לא מעט פליטות פה של רושפלד שגרמו לו לסגור את החשבון שלו. לאחרונה חזר השף לרשת החברתית ולא עבר זמן רב עד שהוא מצא את עצמו בלבה של עוד שערורייה קולינרית. הפעם היה זה רושפלד עצמו שיצא נגד מושיק רוט, השף החדש של מסעדת טוטו, ובמהרה הפך הפוסט שהעלה רוט לזירת התגוששות של שפים.

הכל התחיל כשמושיק רוט, השף החדש של מסעדת טוטו, העלה תמונה בחשבון האינסטגרם שלו של מנת חציל קלוי, פונדו דגים, ריקוטה מעושנת ופונדו עגבניות וציין כי מדובר באחת המנות שמהוות את עמוד התווך של המנות הצמחוניות שלו בתפריט החדש של טוטו. משהו בתמונה כנראה הרגיז את השף יונתן רושפלד, שכתב לרוט תגובה קשה "מישהו צריך להגיד את האמת! גבר אתה חי בסרט, תוצרת חוץ, אבל סרט! אחרי שלוש ארוחות בפורמט הקיים זה לא זה. או שתביא את היכולות המופלאות שלך, ויש לך ממדריך מישלן, הוכחות עליהן אין עוררין או ש... אבל בחיית, החציל הזה כוכב גדול בבתי קפה היום, כוכב לא של מישלן, של בתי קפה. ובכלל חלאס כל הכתבות בכי, כנס למטבח במקום לקנו באמזונס ותשוט".

חציל המריבה

"אדוני: והכי עצוב שבסופו של יום אתה צריך לחיות עם הדבר הזה שקוראים לו יונתן רושפלד שניזון מבוץ וזוהמה".

מושיק רוט אמנם לא הגיב להודעה הקשה של רושפלד, אולם שפים אחרים דווקא התייצבו להגנתו של רוט, השף דיוויד פרנקל יצא להגנתו של רוט וכתב לרושפלד "לא מכובד" והשף מאיר אדוני, חברו של רוט לתכנית "משחקי השף" כתב לרושפלד תגובה ארוכה וזועמת "רושפלד, שנים אני לא מזכיר את השם שלך. שנים כל טבח בעיר בז למי שאתה מייצג, כמה רוע נוטף מיצור אחד שלא יכול להכיל שום הצלחה של איש בעיר הזאת. הכי עצוב ששנים אני וטבחים הערצנו אותך ובדיעבד- על כלום. אתה אינטילגנט, מוכשר בלהעתיק בצורה מושלמת משפים ענקיים מהעולם ואפילו בלייצר את המנות שלהם בדיוק רב משלהם! אבל כמה עצוב שבסופו של יום אתה בסך הכל טבח ותו לא! אפס וירטואוזיות, אפס נשמה, אפס רגש, אפס! חבל שבעשרת ימי סליחה אתה לא מצליח להיות לרגע בן אדם, לשנייה אחת, עצוב, והכי עצוב שבסופו של יום אתה צריך לחיות עם הדבר הזה שקוראים לו יונתן רושפלד שניזון מבוץ וזוהמה".

עוד נחלצו לעזרתו של רוט השף לירן גרודה, אשר השתתף גם הוא יחד עם רוט בתכנית משחקי השף בתור מתחרה, אשר כתב לרושפלד "עצוב מאוד רושפלד, אבל ככה זה שנעלם היחס ובתעשייה אתה כבר לא משהו, אז אתה מחפש לצאת בקטנות. אתה מת על דרמות באינסטוש. לא נעים לי להגיד לך אבל יותר נמוך מזה אי אפשר, זו תעשייה קטנה ואנשים כמוך מתרסקים מהר, אתה כל כך רחוק ממושיק ברמה הקולינרית ועל האישית אין בכל מה לדבר, עצוב עצוב עצוב! פעם החזקתי ממך, פעם! פח!"

את הוויכוח הארוך שכלל גם תגובות רבות של עוקבים סיכם רושפלד "ועכשיו כשכל אחד הוציא את המיטב שלו אסכם זאת כך ליתר ברור. טוטו הייתה ותישאר יצירת מופת שחתום עליה ירון שלו. הצלחה שרק הוא יכול היה לבנות ומסתבר גם להרוס. גם אני בניתי מסעדות וגם אני לוקח את מלוא האחריות על הצלחתן או כשלונן, ולא מתחבא בשיט מאחורי תירוצים עלובים. מסעדה זה עסק. גם אני ציפיתי למטאור שינתח ויוסיף לרמת האוכל בעיר עוד ניצוץ, ובניגוד לרוב המגיבים גם ביקרתי שלוש פעמים, ישבתי, טעמתי, הקשבתי לאוכל. מאיר, אתה יכול לקפוץ לי עד מחר, אם האוכל הזה בדיוק היה מגיע לפיך ואמת שגורה על שפתותיך היית קורע את מי שבישל אותו. אין שם צוות מיומן ליומרה ולמחירים הנגבים במקום. לילה טוב, כאן הסתיימו שידורינו".

בהמשך התגייסו עוד משתתפים ממשחקי השף ללהגנתו של רוט כמו חמודי עוקלה (מגדלנה) והשפית מאיה קליין. גם פאולין שובל, ממשתתפות מאסטר שף נזפה ברושפלד וכינתה אותו ליצן ובתמורה קיבלה את התגובה הבאה מרושפלד: "את התגובה שלך אהבתי במיוחד. ובהתייחס לזה שאת עקרת בית קוראית לעצמה עיתונאית אוכל בעידן הריאליטי אז באמת אני רץ לחפש תחפושת לקרקס בשביל עצמי נוכל לשחק יחד. מבטיח בפורים להתחפש לשף".

עדכון:
כנראה באווירת יום כיפור שיחול בעוד כמה ימים החליט השף יונתן רושפלד להעלות למחרת הפרשה המסעירה התנצלות בפני רוט בחשובון האינסטגרם שלו. רושפלד העלה תמונה של רוט עם הטקסט "מודה, כשלתי בלשוני הברורה בדרך כלל. לא משנה מה היו כוונותי, הן לחלוטין לא הובנו. מושיק אני מבקש סליחה בשמי ומאחל היקלטות מהירה והצלחה בהמשך הדרך".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
קרב שפים. אינסטגרם, צילום מסך
קרב שפים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully