וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיאבון? ביפן מבשלים אוכל בקונדום

1.10.2014 / 12:12

ספר מתכונים חדש מכניס את אמצעי המניעה הפופולרי למטבח, ומציע להכין בו מנות כמו עוגיות או רולדת בשר. לפי מחבר הספר, המטרה היא לעורר מודעות לחשיבות השימוש בקונדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מלצר, יש קונדום בצלחת הסושי שלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה להאמין, אבל בדיוק כשחשבנו ששום מוצר יפני כבר לא יפתיע אותנו צץ לו הספר הבא. אם עדיין לא קניתם לקרובים מתנה לחגים, ספר של מתכונים לבישול באמצעות קונדום היא המתנה שלבטח תפתיע אותם.

הקונספט המרכזי מאחורי "ארוחות בקונדום שתרצה שאכין לך", ספר הבישול המאגד בתוכו 11 מתכונים שונים, מבוסס על ניצול מאפייניו היחודיים של אמצעי המניעה ומבטיח מטעמים. למרבה המזל, הספר מדגיש שמדובר בכלי בישול בלבד - ואין להכניס את השקיק לפה או לאכול אותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי? עטיפת הספר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז אילו תענוגות קולינריים עשוי להעניק לנו אוכל המבושל בקונדום? דוגמאות אפשריות מהספר הן מנת אסקגרו (חלזונות) בחמאה, סושי, עוגיות ורולדת בשר.

על פניו, כל העסק נשמע מגוחך למדי, אולם למעשה יש לו מטרה נסתרת ונעלה. לפי מחבר הספר, נארי נארי, גברים יפנים נוטים להשתמש באמצעי המניעה המדובר בתדירות נמוכה במיוחד. בזכות הספר, מקווה נארי לקדם סקס בטוח ולהדגים את עמידותו של הגומי תחת לחץ וחום. רעיון נחמד, אבל אנחנו מעדיפים את המטבח שלנו מחוץ לחדר המיטות.


עוד בנושא:
סנוב, במסעדת פחיות שימורים היית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully