וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: פלאפל אכול כפי יכולתך במודיעין

7.10.2014 / 10:20

במודיעין מגלה קובי רובין את פלאפל עופר, שמאפשר לו להגשים חלום: פלאפל אכול כפי יכולתך, בו זולל המונה מעל ל-20 כדורים מהבילים

פלאפל עופר מודיעין. קובי רובין
חלום. פלאפל אכול כפי יכולתך ב-20 שקלים/קובי רובין

אין לי מושג מי המעצב אשר תיכנן את העיר מודיעין, אבל הייתי שולח אותו ללכת לאיבוד בתוכה. אני הולך לאיבוד כל פעם שאני נכנס מעבר לשתי פניות ואשכרה מפעיל את הווייז שיכוון אותי הביתה כדי לצאת מהמבוך.

לפני כמה שבועות הגעתי לעיר עם אחד מתושביה, אחרי שיחה ערה על מצבה, העברתי את הנושא לכיווני. שאלתי אם יש מקום שכל מודיעיני מבקר בו קבוע, התושב המאוכזב הודיע לי שהכל מתנקז לתוך מרכזי המכירות הרבים שיש בוואדיות. המשכתי לשאול, לא מוותר. אחרי שתיקה הלקוח אמר בקול מילה אחת בלבד, "עופר". שאלתי, "מה עופר?", "פלאפל עופר, מה אתה לא מכיר??" על פלאפל עופר במודיעין לא שמעתי, ואז התחיל הלקוח לגולל בפני סיפור על געגוע קבוע אל פלאפל שכל מודיעיני מכיר. התעניינתי במחיר, לא יקר מבחינת הלקוח - 16 שקלים. ציננתי לו את ההתלהבות על המחיר הגבוה מבחינתי. הוא הוסיף שהפלאפל בסגנון 'אכול כפי יכולתך'. רגע של נוסטלגיה, היה לי מנוי על פלאפל בצלאל בתל אביב, הייתי מהמכורים לפלאפל השמן ברקס הזה. הייתי גומע אותו ונוסע מהר הביתה, ממלא את הפיתה במקום שכבות שכבות של כדורים, מחזיק את הפיתה ביד אמיצה, עם מבט של אימה, שלא תפתח עליי מהצד חס וחלילה, ומנסה לנגוס מאיזה כיוון שרק אפשר.

מרכז דונה נמצא במרכזה של שכונה, אתה נוסע ברחוב רגיל ופתאום צץ לו מרכז קטן וחמוד. החניתי את המונית וחטפתי מכת ריח מהביל של פלאפל שפירק אותי לגורמים. ריח של פלאפל טרי וטעים שממלא את כל הגוף. כאחוז רעב ניגשתי אל הדלפק ולקחתי פיתה. שני מגשים מקדימה, אחד עם פלאפל השני עם צ'יפס דשן במידה הנכונה. לקחתי כדור עם המלקחיים והנחתי על פיתה. בצעתי את הכדור לתוך עולם של ירוק עד, פלאפל עם אישור בד''צ ירוק.

פלאפל עופר מודיעין. קובי רובין
פלאפל עופר/קובי רובין

מה הטעם? נהדר ויותר מכך, לא פלאפל מקובל, אלה כדורים יותר שטוחים, עבודת יד כמובן, אחד אחד ובקצב היסטרי. הם ניסו לשים מכונה, לא הלך. הכדורים מותכים לתוך השמן ולכן צד אחד שלהם חלק והשני קריספי, מה שרק מוסיף יותר לטעם. התחלתי להניח כדורים והרבה בתוך הפיתה, אבל הטעם היה יותר מידי בשבילי. התחלתי לגנוב כדורים לתוך הפה בלי חשבון. העובדים במקום כבר רגילים לראות את ההתלהבות אצל חדשים שטועמים לראשונה. אתה לא יכול להפסיק לאכול. הטעם ממלא את הפה, אפשר להגיד שהפלאפל שלהם קצת על הצד המלוח, אבל אני האחרון להתלונן.

אחרי כדורים רבים ומהודקים לחלק הפנימי והעמוק של הפיתה הסתובבתי לכיוון הסלטים. היה שם הכל מכל, כל הסטנדרטים הקבועים ונעבור לתוספות המפתיעות. סלט גזר חתיכות בינוניות מתובלנות לכיוון החריף, בצל מטוגן עד כדי מתיקות וחצילים מטוגנים, ככה בקטנה, כי ממש חסר מה לשים. המקום עצמו מבריק, ראיתי לפחות חמישה עובדים מסתובבים כל הזמן מחפשים מה לא בסדר או לא נקי. אז אני מודיע כאן הכל בסדר, הכל נהדר, המשכתי עם הסלטים, הייתה לי חרדת נטישה והסתובבתי לעוד חבילה עצומה של כדורים טריים ומהבילים. המשכתי להכניס לפיתה, בתוך הפיתה היו 18 כדורים, אני אכלתי ככה על הדרך עוד 7 כדורים, וככה הלכה הדיאטה.


פלאפל עופר. רחוב שמואל הנביא 2 מודיעין . 08-9716501. שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-21:00 ו' 10:00-14:30. כשר בהשגחת רבנות מודיעין בד''צ בית יוסף ומהדרין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully