וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיי צ'יז: הכירו את הטוסטר סלפי

תופעת הרשת נכנסת לנו גם לצלחת, עם מוצר חדש המבטיח להביט על תמונתכם האהובה בכל ארוחה מחדש. לא לנרקסיסיטים בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אכלתם את הראש עם הכתבה הזאת!"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה שלא משנה לאן נביט, תופעת הסלפי מסרבת לדעוך. אין ספק שגם היום, כולם מנצלים כל תירוץ ורגע פנוי כדי לצלם את עצמם ולשתף את העולם. ואם זה ממילא המצב, אפשר כבר לקחת את זה לשלב הבא ולהשקיף על המראה האהוב עליכם מצלחת האוכל בארוחת הבוקר. זאת, כמובן, אם יש לכם "טוסטר סלפי".


המוצר, שפותח על ידי חברת "the Vermont Novelty Toaster Corporation" בעיר וורמונט (בריטניה), מציע שירות מיותר אך חביב: קליית אינסוף פרוסות לחם בדמות התמונה האהובה עליכם. כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אותה למשרדי החברה, להמתין שבוע ולקבל בדואר את המכשיר החשמלי מצוייד בהדפס האהוב עליכם. גם מי שנעדר רעיון מקורי משלו, יוכל לבחור מבין התבניות שמציע אתר המכירות, וליהנות מטוסט בצורת ישו, מריה או פרצופו של הסופר אדגר אלן פו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטוסט שלו, הטוסט שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייסד החברה, גאווין דייבלי, מסביר כי ההדמייה המתקבלת בטוסט נוצרת תודות ללוחית מתכת מיוחדת. זו מעוצבת בצורת הצילום שסופק מראש. "ארוחת בוקר ממילא מבוססת על הרגלים אישיים", הוא אומר. "זה אמנם נשמע כמו מוצר פשוט, אבל האמת שמדובר בתהליך די מורכב ובטכנולוגיה רבה יותר ממה שעשויים לחשוב". קיימים חמישה שלבים שיש לבצע בהצלחה כדי להבטיח הדפס מדויק ומשני צידי הפרוסה".


בכל מקרה, מדיניות החברה היא החזרת כספי הלקוח בכל מקרה בה לא סיפקו התאמה אישית של המוצר. מה שכמובן מביא אותנו לשאלה, כמה עולה להנציח את הפנים בכל ארוחה שתאכלו? התשובה היא שהמחיר אינו זול, ומצד שני לא יקר כשציפינו. הטוסטר עולה 44 ליש"ט (בערך 280 שקלים), לא כולל את המשלוח אליכם הביתה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנונימוס בארוחת הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully