וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ערב בשרים מעושנים ב-NG

19.10.2014 / 15:11

רוברט קלוגר מצטרף ל-NG ומשיק ערבי בשר מעושן, בית קפה חדש שמגיש כריכים אורגניים ואיפה תוכלו לחגוג את פסטיבל הדלעת? מסתבר שיש חיים גם אחרי החגים

NG. בן יוסטר,
צלחת מיקס מעושנים ב-NG/בן יוסטר

ערב בשרים מעושנים ב-NG, תל אביב

מוסד הבשרים NG בנווה צדק, צירף בימים האחרונים אל שורותיו את השף המוערך רוברט קלוגר. קלוגר שבעברו עבד במסעדות מובילות ונחשבות כמו הרברט סמואל, רפאל ומול ים, ואף פתח לאחרונה קייטרינג גורמה לחתונות. כעת מצטרף קלוגר אל NG שידועה בעיקר בזכות נתחי הבשר הגדולים שלה, ומתכנן להביא עימו שיטות חדשות ומודרניות ליישון ועישון בשר. המסורת הראשונה אותה הוא מנהיג במסעדה תהיה "תפריט מעושנים" בכל יום רביעי בערב, בו תמצאו בין היתר: צלחת מיקס מעושנים (67 שקלים), סלט קצבים (67 שקלים), ספייריבס טלה ומג'דרה של פריקי (95 שקלים) ועוד.

NG, אחד העם 6 נווה צדק, תל אביב, 03-5167888. לא כשר

טייקאיט. אפרת ליכטנשטט,
כריך אורגני בטייק איט/אפרת ליכטנשטט

בית קפה אורגני חדש, תל אביב

בית קפה אורגני חדש העונה לשם טייק איט נפתח בשבועות האחרונים ברחוב הרצל בתל אביב. הקפה החדש הוא סניף ראשון ממה שאמורה להיות רשת, כשהקונספט המנחה הוא אוכל אורגני בתמחור הוגן. מחירה של כוס קפה אורגני יעמוד על 8 שקלים ומחירם של הכריכים נע בין 12 ל-20 שקלים. בין הכריכים תמצאו כריך סלט ביצים קלאסי, כריך גאודה, חמאת קימל וארטישוק בתחמיץ, כריך פטה כבשים וארוגולה עם ממרח חצילים ואגוזי מלך ועוד, וכן יוצעו מבחר סלטים כמו נודלס שעועית, דלעת, גזר, זוקיני ירוק וצהוב ברוטב אסייתי, סלט ארוגולה, סלק צלוי, גבינה בולגרית וקולורבי ועוד.

טייק איט, הרצל 16 תל אביב, 03-5511155. ראשון- חמישי:07:00-17:00, שישי: 07:00-14:00. כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מונשיין. בן יוסטר,
מונשיין, זה יובש זה?/בן יוסטר

מונשיין - בר קוקטיילים חדש, תל אביב

בר חדש בשם מונשיין נפתח לאחרונה במסעדת מטבח לילה בלילינבלום. הבר, שואב את השראתו מהמוסדות המחתרתיים של תקופת היובש בשנות השלושים בארה"ב, אז פרחו המזקקות הביתיות והברים הסודיים בערים הגדולות. בבר מגישים בסיסים אלכוהוליים שמתבססים על טעמים כגון מייפל, תירס, ג'ינג'ר, סלק או תפוח בשילוב אלכוהול, עשבים ותבלינים. בנוסף מציע המקום יין ובירות no label המיוצרות במבשלה ביתית, ומגוון משקאות אלכוהוליים המתומחרים - כמקובל בתקופת היובש – על פי יחידות נפח של 10 מ"ל. לצד האלכוהול מוצע תפריט אוכל מצומצם אשר מציע גרסאות לקלאסיקות ברים אמריקאיות כמו סלופי ג'ו עשיר בבישול איטי המוגש בלחמניות פועלים, תפוח אדמה אפוי פעמיים וממולא עם שמנת ובייקון, מק אנד צ'יז, קורן דוג בבלילת בירה המוגשת עם חרדל-מייפל, בפאלו ווינגס חריפות-מתוקות בבלילה אמריקאית ועוד. מחירי כל המנות נעים בין 23 ל-36 שקלים.

מונשיין, לילנבלום 43 ת"א, 03-5660481. מדי יום משעה 20:00 (ו' משעה 21:00) ועד השעות הקטנות

ראפאס. דרור קליש,
בוקר חדש בראפא'ס/דרור קליש

תפריט בוקר חדש בראפא'ס, תל אביב

מסעדת ראפאס משיקה תפריט חדש של ארוחות בוקר ובראנצ'ים, שמתחשב גם בסועדים שמתקשים להשכים קום. התפריט מוגש בכל ימות השבוע בין השעות 10:00 ל-17:00 ומציע מגוון ארוחות בוקר ביניהן בוקר קומפלט (57 שקלים), בוקר דה לוקס (72 שקלים), שקשוקה קומפלט (45 שקלים), אגז בנדיקט (55 שקלים) ועוד. לרגל ההשקה עד סוף אוקטובר ניתון יהיה ליהנות בראפאס ממבצע היכרות של שקשוקת הבית, בליווי לחם במחיר של 20 שקלים בלבד, ותוספת של שתיה חמה ב- 5 שקלים.

ראפא'ס, דיזנגוף 276, 03-5591999. לא כשר

ויליג' גרין. דן בלילטי,
ארוחה טבעונית בויליג' גרין/דן בלילטי

סניף חדש לויליג' גרין, תל אביב

מסעדת וילג' גרין הטבעונית נפתחה השבוע בתל אביב, אחות קטנה לשני סניפים צמחוניים של המסעדה בירושלים. וילג' גרין מציעה תפריטי בוקר, צהריים וערב, ובלילה הופכת לבר טבעוני עם נשנושי בר. בתפריטים, המשתנים מדי יום, מגוון גדול ויצירתי של סלטים ותבשילים, מרקים ופשטידות, פסטות וממולאים, קציצות ועוד. הסועדים יכולים ליהנות מארוחה רגילה במחיר 44 שקלים אומארוחה גדולה במחיר 59 שקלים, המורכבות ממנות של סלטים ותבשילים על פי בחירה, או ממנות נפרדות, כגון: ארוחת קציצות (39 שקלים) וארוחת לזניה (52 שקלים).

וילג' גרין, יהודה הלוי 85, ת"א, 03-6760909, כשר.

אוליב ליף. מאיר בולקה,
פסטיבל דלעת באוליב ליף/מאיר בולקה

פסטיבל הדלעת באוליב ליף, תל אביב

לכבוד חג ההלוואין החליטו במסעדת אוליב ליף לציין את החגיגות בפסטיבל דלעת מיוחד, שיימשך שבועיים. מחירי המנות ינועו בין 60 ל-80 שקלים וביניהן תמצאו: סביצ'ה לברק עם עגבניות ורצועות דלעת עם צ'יפס דלעת פריך, מרק דלעת עם שמנת מתוקה וגרעיני דלעת, קרפצ'ו דלעת וספגטי דלעת בתיבול עדין ועוד. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 26 לאוקטובר עד ה-7 לנובמבר.

אוליב ליף, שרתון תל אביב, הירקון 115 תל-אביב , 03-5219300. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully