וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאווה לעיניים: האבא שהופך פנקייק ליצירת אומנות

22.10.2014 / 8:49

כאילו שהיינו צריכים סיבה נוספת כדי לאהוב פנקייקס, מגיע האב הבא ומכין לילדיו יצירות מופת יפיפיות מחביתיות שוקולד. ככה זה כשהולכים על ביצים

ANIEMAL PANCKAES

מה הייתם עושים במטבח כדי לשמח את המשפחה? האב הבא החליט ליצור עבור ילדיו חוויה קולנירית שהיא טעימה, יצירתית ואפילו חינוכית. מצורות של חיות וכוכבי לכת ועד מוזיקאים מפורסמים, הפנקייקס מעשה ידיו לא מפסיקים להפתיע.

נתן שילדס משמש כמורה למתמטיקה באי סאיפאן (הממוקם במזרח האוקיינוס השקט), אך מוכיח את כישרונו גם באיור כשהוא בוחר במחבת כתחליף לבד הקנבס. את התערובת ליצירת האיורים הטעימים הוא מכין מראש ויוצק אותה אל המחבת בשלבים. את הצורות הוא יוצר בזכות חמאה הנצבעת באבקת שוקולד חמה וכך מקבלת גוונים משתנים. הוא כמובן נעזר גם במחבת טפלון, מרית והמון כישרון.

מאז שהחל לשרבט על הגז העלה האב לרשת מספר סרטונים, שהולכים וצוברים קהל מעריצים עיקש אך קבוע. האחרון שבהם מתמקד במשפחת הקופים (שימפנזות, גורילות וקופי אורנגאוטן) ובתוך שלושה ימים מאיים לחצות את רף ה-300,000 צפיות. מי שמעוניין, יכול לבקר בעמוד היוטיוב שלו ולהינות מסרטוני פנקייקס נוספים הכוללים איורי זומביים, שלדים וחרקים בגרסת הטפלון.

ויש לו עוד צורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully