וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקפיקו: המסעדה החדשה של לירן גרודה

23.10.2014 / 15:47

השף לירן גרודה המוכר ממשחקי השף, זונח את המולקולרי לטובת מסעדה איטלקית חדשה בתל אביב: "החלטתי לעשות מסעדה יותר קז'ואל שמתאימה לכולם"

צילום: עידו שחם בימוי: גיא גורן עריכה: אביתר חלימי

את השף לירן גרודה פגשתם כבר על מסך הטלוויזיה בעונה הראשונה של "משחקי השף", שם הוא זוהה בעיקר עם אהבתו הרבה לקונדיטוריה ולאוכל מולקולרי. אך למרבה הפלא במסעדה החדשה שלו שפתח השבוע בתל אביב, לא תמצאו אוכל מולקולרי או מתחכם בכלל, להיפך. המסעדה החדשה, אשר עונה לשם בקפיקו (Beccafico), היא מסעדה איטלקית סיצילאנית דווקא. המסעדה, שממוקמת ברחוב שבזי בשכונת נווה צדק בתל אביב מגישה אוכל איטלקי פשוט, נגיש וטעים, באווירה קז'ואלית ונעימה. תמצאו שם פיצות, שלטענתו של גרודה הן "הכי טובות בעיר", לצד פסטות טריות, סלטים מרעננים ודגים נאים.

לירן גרודה. אנטולי מיכאלו,
גרודה במסעדה החדשה/אנטולי מיכאלו
בקפיקו. עידו שחם
הפיצות הטובות בעיר/עידו שחם
"להצגה הולכים פעם בשבוע, ומי שבא לו ללכת להצגה ילך לכתית, כי זה מבחינתי המקום להצגה הכי טוב בעיר"

את הסיבה לשינוי הכיוון באופי האוכל שלו מסביר גרודה בשינוי שעבר "אני חושב שבשנה האחרונה עברתי איזו שהיא התבגרות קולינרית, הבנתי שאני עדיין מאמין בבישול מתקדם ובתהליכי בישול, זה דבר מאוד חשוב וזו התורה של המקצוע. אבל להצגה הולכים פעם בשבוע, ומי שבא לו ללכת להצגה ילך לכתית, כי זה מבחינתי המקום להצגה הכי טוב בעיר, ומי שבא לו סתם איזו ארוחת צהריים טובה או ארוחת ערב טובה יבוא לפה. אני חושב שהיום בא לי על הרבה סועדים, מאשר פעם שהיה בא לי על 50 סועדים בערב".

בקפיקו. אנטולי מיכאלו,
תפריט דגים נאים משתנה/אנטולי מיכאלו
בקפיקו. אנטולי מיכאלו,
מרק הכרובית של גרודה/אנטולי מיכאלו

גרודה ביקש ליצור מסעדה שהקהל יוכל לחזור אליה שוב ושוב, ולא משהו חד פעמי ויקר. "החלטתי לעשות מסעדה יותר קז'ואל שמתאימה לכולם, האוכל כאן מתחיל מפוקצ'ה ב-15 שקל ועד אנטריקוט ב-95 שקל. אוכל כאילו זול, אוכל שיכול להתאים לכל כיס, ויחד עם זאת ברמה מאוד גבוהה".

בתפריט תוכלו למצוא בין היתר סלקים צלויים בתנור עם גבינה כחולה (34 שקלים), בקאפיקו - סרדינים ממולאים בגבינת עיזים (46 שקלים), פסטה שחורה עם מולים (56 שקלים), פיצה צ'יפולה עם בצלים מקורמלים ושאלוט קונפי (48 שקלים) ועוד מנות רבות, בגזרת הקינוחים תוכלו ליהנות מכנאפה ריקוטה בזיגוג של זעפרן, גזר ופיסטוקים (34 שקלים), קנולי קלאסי ממולא בקרם מסקרפונה ושוקולד לבן (34 שקלים) ועוד.

Beccafico (בקפיקו), שבזי 49, תל אביב, 03-6021111.
שעות פתיחה: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

בקפיקו. אנטולי מיכאלו,
מסעדה שמתאימה לכולם/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully