וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מסיבת תה קסומה

9.11.2014 / 13:26

מסיבת תה במובינג בייקרי בת"א, תפריט לילה במקס ברנר, המבורגר טבעוני בוולפנייטס וארוחה של שף ממסעדת מישלן אצל מאיר אדוני- איפה נאכל השבוע?

מובינג. דניאל לילה,
מסיבת התה של המובינג/דניאל לילה

מסיבת תה במובינג, תל אביב

לכבוד הסתיו, בית הקפה המובינג משיק מסיבת תה צבעונית. בימים ראשון-חמישי בין השעות 17:00-19:00 יוגש במקום בופה עשיר עם שלל דברי מאפה טריים אשר כולם פרי היצירה של המובינג בייקרי. הבופה יציע מבחר של עוגות בחושות, מאפינס, קראנצ'ים, קוראסונים ביס ואף אופציה של מאפה בננה טבעוני. לצד כל אלו יוגשו בקנקנים מעוצבים, חליטות תה שונות או קפה לבחירה מהתפריט. עלות לאורח לבופה המאפים תעמוד על 25 שקלים, וקנקן תה ב-19 שקלים.

המובינג, דיזנגוף 308, תל אביב, 03-5444434. לא כשר

המבורגר טבעוני וולפנייטס. אורן דאי,
המבורגר טבעוני בוולפנייטס/אורן דאי

המבורגר טבעוני בוולפנייטס, תל אביב

רשת ההמבורגרים וולפנייטס מציעה לראשונה המבורגר טבעוני. ההמבורגר החדש יחליף את ההמבורגר הצמחוני של הרשת, ויורכב מקציצת טופו המגיעה עם פטריות פורטבלו, עגבנייה ונבטי צנונית, אליהם מתלווה לחמנייה מקמח מלא.
מחירו של ההמבורגר הטבעיוני יעמוד על 43 שקלים, כשאר עסקית צהריים הכוללת שתיה ותוספת תעלה 50 שקלים ועסקית ערב 59 שקלים.

רשת וולפנייטס

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מזה. אפיק גבאי
קארי טבעוני וקינואה/אפיק גבאי

ארוחות אסיאתיות במזה

מסעדת MEZZE משיקה סדרה של ערבי קונספט אסייתיים מדי יום רביעי. בכל רביעי התפריט כולו יוחלף בתפריט צבעוני בניחוחות מהמזרח. בין היתר תוכלו למצוא קציצות סופרפוד (אזוקי, קייל, צ'יה) ברוטב סמיך של קוקוס, עגבניות וחצילונים, או פניני טפיוקה מבושלות בלמון גראס ווניל עם קציפת קוקוס, אשכולית אדומה, רימון ושוקולד חם. את המנות האסייתיות ניתן לקבל כארוחה זוגית הכוללת שתי מנות ראשונות, שתי מנות עיקריות, שתי כוסות בירה או יין וקינוח (250 שקלים). לחילופין, ניתן להזמין מנות בודדות מהתפריט. כל המנות נטולות גלוטן וטבעוניות.

Mezze, אחד העם 51 א' תל אביב, 03-6299753. כשר

רוקח 73. דניאל לילה
ריזוטו סלק ברוקח 73/דניאל לילה

עסקיות צהריים ברוקח 73, תל אביב

מסעדת רוקח 73 שנפתחה לאחרונה מחדש לאחר שיפוץ, משיקה תפריט חדש ועסקיות צהריים. העסקית כוללת מנה ראשונה לבחירה מהתפריט בעלות המנה העיקרית. בין המנות הראשונות תוכלו למצוא ביסק סרטנים, טארט פלאמבה קלאסי עם קרם פרש, בצל מקורמל ובייקון, קלמרי קריספי ועוד. בין המנות העיקריות ריזוטו, סיר מולים מרינייר קלאסי, קרוק בורגר ועוד.

רוקח 73, שד' רוקח 73,תל-אביב, 03-7448844. לא כשר

אדמה. אילן עמיחי,
ניוקי אדמה/אילן עמיחי

תפריט סתיו במסעדת אדמה, זכרון יעקב

מסעדת אדמה בקתה קולינרית בזיכרון יעקב המציעה תפריט ביסטרו כפרי, משיקה לכבוד הסתיו תפריט עונתי. בין המנות בתפריט: פיצה לבנה עם ארטישוק, גבינה אספרגוס ושמן כמהין (48 שקלים), מרק דגים בציר סרטנים אדום (46 שקלים), ניוקי אדמה עם פטריות פורצ'יני, שמפיניון ושמן כמהין (68 שקלים) ועוד.

מסעדת אדמה בקתה קולינארית, מעלה הראשונים 8, גבעת זמרין, זכרון יעקב. לא כשר

אנדיב. דניאל לילה,
סלמון בקראסט פיצוחים מקורמל/דניאל לילה

חורף מתקתק באנדיב, אשדוד

מסעדת אנדיב במלון ווסט באשדוד מחדשת את התפריט לקראת החורף עם מנות עיקריות מתקתקות. בין המנות שרקח השף גיא פרץ תמצאו פסטייה מרוקאית במילוי פרגית ובניחוח קינמון (48 שקלים), סלמון בקראסט פיצוחים מקורמל (92 שקלים), כבד אווז על בקלאווה פיסטוק (85 שקלים), ועוד.

אנדיב, מלון ווסט, הטיילת 21, חוף לידו, אשדוד. כשר

מדיטה. סטודיו דרור כץ,
עסקיות צהרים במדיטה/סטודיו דרור כץ

מדיטה משיקה עסקיות צהריים, ירושלים

מסעדת מדיטה של השף מוטי אוחנה, אשר נפתחה לפני מספר חודשים משיקה כעת תפריט עסקיות צהריים. התפריט מורכב ממנת פתיחה של פוקצ'ה ומטבלים, מנה ראשונה ועיקרית בעלות של 59-89 שקלים. בין המנות העיריות תמצאו תבשיל קציצות בקר ומנגולד, פילה דניס, קראסט טחינה, אגוזי מקדמיה ופתיתים, קדירת בקר עם ירקות שורש ביין אדום וניוקי תירס, ועוד.

מדיטה, בית הנציב, דרך חברון 101 א' ירושלים, 02-5664466. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיר אדוני מארח/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיר אדוני מארח, תל אביב

השף מאיר אדוני ממשיך במסורת אירוח שפים ממסעדות מכוכבות מישלן במסעדת כתית. בימים שלישי ורביעי הקרובים (11-12 בנובמבר) יארח אדוני את השף אנריקו צ'ראה, ממסעדת דה ויטוריו באיטליה, המעוטרת בשלושה כוכבי משלן. שני השפים יבשלו יחד ארוחה בת 7 מנות הכוללת שתייה קלה של סן פלגרינו או פנה ושתיה חמה. מחיר הארוחה 850 שקלים.


כתית, נחלת בנימין 57, תל אביב, 03-5107001. לא כשר

אגאדיר. יוהנס ורלי,
פיש אנד צ'יפס באגאדיר/יוהנס ורלי

רשת אגאדיר מתחדשת, רחבי הארץ

לרגל החורף מתחדשת רשת אגאדיר במגוון מנות חדשות המצטרפות לתפריט. בין המנות החדשות ניתן ליהנות מטבעות בצל בטמפורה, פיש אנד צ'יפס, סלט קייל עם עדשים וחמוציות, חציל קלוי על טחינה, נקניקיות מרגז וקרפצ'יו פילה בקר. בנוסף מציעה הרשת תוספות חדשות שניתן להוסיף מעל ההמבורגר בהן: תוספת פלפל חליפניו כבוש במלח ומעט חומץ ועוד.

סניפי רשת אגאדיר

TYO. אנטולי מיכאלו,
TYO, לא רק לגדולים/אנטולי מיכאלו

TYO ידידותית לילדים, תל אביב

מסעדת TYO היפנית פותחת את שעריה החל מה-8 לנובמבר גם בימי שבת בצהריים (בין השעות 12:00-17:00). לתפריט הקבוע יתווסף בשעות אלו תפריט ילדים, במסגרתו יוכלו לבחור מנה, עם כוס שתייה ולקינוח כדור גלידה ב-52 שקלים. בין המנות לבחירה: קומבינציית סושי מאקי, שניצל עם אורז וסלט, נקניקיות TYO עם פירה של וסלט, ירקות בקארי יפני ואורז מאודה או יאקיסובה מוקפצת עם ירקות או חזה עוף. גם בימי שישי בערב, יוגשו שתי מנות מתחלפות מתפריט הילדים (לא ארוחה) במחיר 48 שקלים

TYO מונטיפיורי 7, תל אביב, 03-9300333. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק תרד אורז וחומוס במטבחון/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונת המרקים במטבחון, תל אביב

מסעדת המטבחון, בפאתי שוק הכרמל, מציינת את בואו של החורף בחגיגת מרקים חמים. בתפריט בין היתר: מרק תרד עם חומוס ואורז, מרק קרם עדשים, מרק בטטה חורפי, מרק עוף של סבתא ועוד. כל המרקים מוגשים עם סלסלת לחמים וחמאה (32 שקלים לכל סוגי המרקים). התפריט יוגש לאורך הסתיו והחורף ויכלול לפחות ארבעה סוגים מתחלפים מדי יום. את המרקים ניתן גם להזמין במשלוח עד הבית.

המטבחון, רחוב רבי עקיבא 18, כרם התימנים, תל אביב, 03-5163689

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר יין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוסמה דלאל מתארח בבר יין, תל אביב

ביום שני הקרוב אוסמה דלאל (ממסעדת דלאל טאפאס בבזאר הטורקי בעכו העתיקה) מגיע לבר יין ויבשל יחד עם עומר בן גל ויאיר יוספי מנות בעיקר מהים, משוק הדגים של עכו. הארוחה תוגש בין השעות 18:30-24:00 כאשר בין המנות שיוגשו מקלובה תמנונים, עראייס בת הים הקטנה עם צ'ימיצ'ורי תרד וטחינה גולמית, פיתה עם אנשובי כבוש ועולש בר, קובה דג עם בורגול מטוגן ועוד.

בר יין, נחלת בנימין פינת מונטיפיורי, תל אביב. 03-5102923. לא כשר

מקס ברנר. דרור כץ,
סנדוויץ' סושי במקס ברנר/דרור כץ

תפריט לילה במקס ברנר, רחבי הארץ

רשת מקס ברנר משיקה תפריט לילה חדש המציע מנות אוכל לשעות הלילה המאוחרות. התפריט מחולק לשתי אופציות האחת מבוססת על פחמימות מהמאפייה - מבחר כריכים, טורטיות או וופלים, ובאופציה השניה מנות גדולות של בשר או דגים. התפריט מציע מבצע של 1+1 על כל מנות התפריט על המנה הזולה מבין השתיים. בין המנות תמצאו סושי סנדויץ אבוקדו – טורטייה מגולגלת באבוקדו, ביצה קשה, איולי צ'ילי, עגבניה וחסה מוגש עם פרנצ' פרייז או סלט (42 שקלים), וופל של בוקר – וופלים חמים, פטריות קצוצות בשמן כמהין, גבינה נמסה וביצת עין מעל (48 שקלים), פיש אנד צ'יפס (49 שקלים) ועוד. ארוחות הלייט נייט מוגשות בכל ימי השבוע (כולל סופ"ש) החל מהשעה 22:30.

סניפי מקס ברנר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוק האיכרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק האיכרים בנמל פותח גם בחמישי, תל אביב

שוק האיכרים שבנמל תל אביב, אשר פעל עד כה רק בימים שישי ושבת, ייפתח מעתה גם בימי חמישי, כאשר הוא מצרף אל שורותיו מגוון חקלאים ויצרנים חדשים. בין האורחים החדשים טל למפרט ממשק צחורי במושב עין ורד המתמחה בזנים מיוחדים של פירות הדר, משק אישח ממושב בצת שיציע ארבעה זנים חדשים של בננות, משה גרנות ממושב חצבה עם זני תמרים של חורף, אורית פסקל עם דוכן צבעוני של פרחי בר מקומיים ודוכן גבינות מחלב באפלו שנעשות בייצור עצמי.

שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב, 077-5493094

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבוע קוריאה במינה טומיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע קוריאה במינה טומיי, תל אביב וחיפה

מינה טומיי מציינת את שבוע קוריאה בישראל בארוחת טעימות שתציג מטבח קוריאני אותנטי לצד מטבח פיוז'ן. בין התאריכים 11-18 לנובמבר מסעדות מינה טומיי בתל אביב וחיפה יחברו עם השפית של שגריר קוריאה ויחד יגישו מנות שונות ביניהן: ביבימבאפ, איטריות צ'אפ צן עם ארבעה סוגי פטריות, צ'אפצ'ה, סליידר צלופח, זסאי צ'ילי, סשימי תמנון ועוד. יריית הפתיחה לשבוע זה תיערך ב-11 לנובמבר במסעדה התל אביבית בה תוגש ארוחת טעימות הכוללת 9 מנות קוריאניות (200 שקלים לארוחה). הפסטיבל ייחתם בסניף חיפה ב- 18 לנובמבר, כאשר במהלכו יוגשו במסעדה ספיישלים קוריאנים בכל שעות היום.

מינה טומיי מרקט, רחוב הארבעה 17, ת"א- 1700-504-506. לא כשר
מינה טומיי, פלימן 8 מרכז קסטרא, חיפה 04-6668080. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמניות באן חדשות בזה סושי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת זה סושי נפתחת מחדש, תל אביב

מסעדת זה סושי, חוגגת בימים אלו 10 שנות פעילות ומתחדשת. המקום שהיה סגור בשבועיים האחרונים לשיפוצים נפתח מחדש בסופ"ש האחרון ומציג עיצוב חדש, יותר מקומות ישיבה, ותפריט משודרג שיכלול מנות חדשות. בין המנות החדשות תמצאו סלט פטריות שיטקה טריות (38 שקלים), מרק ראמן (49 שקלים), לחמניות באן במילויים שונים כמו נתחי סינטה צרובה ורוטב ברביקיו, תבשיל בקר יפני ונתחי לוקוס בטמפורה עם מיונז יפאני (39-48 שקלים), ועוד.

זה סושי, אשתורי הפרחי 14 תל אביב, 1-700-708-989. לא כשר

וילהמינה. דניאל לילה,
וילהלמינה/דניאל לילה

ערב מהסרטים בוילהלמינה, תל אביב

מסעדת וילהלמינה במתחם שרונה, תקיים ביום חמישי הקרוב (13 לנובמבר) "ערב מהסרטים" המוקדש כולו לתעשיית הקולנוע ההוליוודית עם שטיח אדום, כוס יין מבעבע לכל אורח, מלצרים בחליפות, מלצריות בשמלות נשף ולהקת ג'אז ברקע. לשולחנות תוגש מנת פופקורן מיוחדת, הבר יגיש קוקטיילים מפורסמים מהסרטים וגם בגזרת האוכל הורכב תפריט בהשראת קלאסיקות קולנועיות מוכרות ואהובות, ביניהן: שתיקת הכבשים - כבדי עוף ברוטב קיאנטי, הסנדק- פסטה עם כדורים בשר ורוטב עגבניות עשיר, ספרות זולה- בורגר אנטריקוט, בייקון וביצת שליו עין ועוד. מומלץ להזמין מקום מראש.

וילהלמינה, רב אלוף דוד אלעזר 24, שרונה, תל אביב , 03-6500771. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully