וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאפאס של רושפלד חוגג 5

4.11.2014 / 17:45

השף יונתן רושפלד חגג יום הולדת חמש לטאפאס אחד העם בתל אביב עם מנות מיוחדות ותפריט חדש. החברים ממאסטר שף חיים כהן ואייל שני באו לבשל ולפרגן

צילום: עידו שחם, בימוי: גיא גורן, עריכה: יותם וקס

מסעדת טאפאס אחד העם, של השף יונתן רושפלד וקבוצת עדי'ס לייפסטייל ציינה אתמול במסיבה חגיגית 5 שנים לפתיחתה. לכבוד החגיגות הזמין השף רושפלד את חבריו למאסטר שף - אייל שני וחיים כהן, לבשל לאורחים, לצידו במטבח. החברים שנקראו לדגל בישלו במסיבת יום ההולדת את המנות המזוהות עמם, אייל שני את הכרוביות המפורסמות וטלאים על האש, וחיים כהן את קציצות הדגים של אמא וכנאפה ממסעדת יפו תל אביב.

אייל שני, חיים כהן, יונתן רושפלד. שוקה כהן,
חברים טובים/שוקה כהן
טאפאס אחד העם. איליה מלינקוב,
סשימי טונה הרוצח/איליה מלינקוב

"טאפאס אחד העם זאת מסעדה שחלמתי עליה הרבה מאוד זמן", סיפר רושפלד לוואלה! אוכל. "המסעדה הזאת היא חלק מהרחוב, כולם בשכונה כאן מכירים ואוהבים אותה. יש כאן אווירה לא מחייבת וכיף לשבת כאן, באמצע שבוע או בסופו, עם חברים או אפילו לבד על הבר, כל אחד יכול למצוא את המקום שלו כאן".

לכבוד החגיגות השיקו בטאפאס אחד העם גם תפריט חדש הכולל מנות מרחבי העולם בצלחות טאפאס קטנות. בין המנות המוצעות בתפריט החדש: ניוקי ריקוטה דלעת ומרווה, אספרגוס וחצילים, טארט טאטן בצל וטולום, סשימי טונה ה"רוצח", ניוקי פירות ים עגבניות שחורות, חלה גוואקמולי צ'יפס קלמרי, סקאלופס בדלעת שימאג'י ,סלמון טוקיו, צלע טלה "ממולא ירושלמי", פילה בקר מיני וולינגטון ועוד.

טאפאס אחד העם, אחד העם 27 תל אביב, 03-5666966

טאפאס אחד העם. איליה מלינקוב,
אספרגוס וחצילים/איליה מלינקוב
טאפאס אחד העם. איליה מלינקוב,
ניוקי ריקוטה/איליה מלינקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully