וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השתלט לאבי ביטר על הקבביטר?

7.11.2014 / 1:10

חצי שנה אחרי שפתח את הקבביטר קורא אבי ביטר למעריציו להתרחק מהמקום בת"א. הוא טוען שפושעים גזלו ממנו את המקום וממשיכים להשתמש בשמו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ביטר והקבב בימים טובים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני חצי שנה נפתחה ברחוב החשמונאים בתל אביב מסעדת הקבביטר, של הזמר אבי ביטר, אשר נושאת את שמו ואף לוגו עם ציור של ביטר עצמו. המסעדה עוררה עניין רב בשל היותה שייכת לזמר וזכתה להתייחסות רבה יחסית של כלי התקשורת. אך אתמול קרא הזמר, דרך עמוד הפייסבוק שלו, למעריציו להדיר רגליהם מהמסעדה, כך כתב "בוקר טוב לכל אוהבי ומעריציי, נא לא להתקרב לקבביטר, אני לא שם בגלל אנשים פושעים שלקחו לי את המקום ומשתמשים בשמי, וגזלו ממני המון כסף, העניין בטיפול בית המשפט. יום טוב לכולם".

קבביטר. פייסבוק, צילום מסך
הסטטוס של ביטר/צילום מסך, פייסבוק

התקשרנו לקבביטר לבדוק מה הסיפור: "אבי ביטר מעולם לא היה הבעלים של המקום, אפילו לא שותף" טוען אבי צביר, בעליה של הקבביטר, "איך אדם בפשיטת רגל יכול להיות בעלים של מקום?"

אבל המקום קרוי על שמו, זה לא קצת מוזר שתמשיכו להשתמש בו?
המקום קרוי על שמו, אבל אני הבעלים החוקיים של המקום ושל השם. הוא היה הפרזנטור שלנו ולא הצדיק את העלויות הגבוהות, אז פיטרנו אותו.

אז בעצם ניצלתם אותו להשתמש בשם שלו ואז זרקתם אותו?כל יחסי הציבור נעשו על הגב של ביטר
הוא יזם את כל זה, הוא התקשר להזמין עיתונאים וצלמים, בשביל להאדיר את עצמו, הוא בחר להציג את עצמו כבעלים, למרות שלא כך הדבר. העסק רשום על שם חברת בנות מאץ, את יכולה לבדוק.

אבי ביטר, יש לך משהו להוסיף?
"כתבתי כל מה שהיה לי, ניצלו אותי, לא שילמו לי משכורת כבר חצי שנה והשתלטו לי על העסק, את השאר אני משאיר לטיפול הרשויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully