וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בירושלים: חינקלי בר

16.11.2014 / 14:10

אחרי ההצלחה המסחררת של החצ'אפורייה בשוק מחנה יהודה בירושלים, החליט הבעלים טנגו שביט לפתוח מקום נוסף במרכז העיר, שיגיש אוכל גרוזיני בשרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר כיסונים בשריים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שבשנים האחרונות המטבח הגרוזיני זוכה לאהדה רבה בקרב הקהל הישראלי שנוהר אחר הכיסונים והתבשילים המסורתיים. והנה עוד מסעדה גרוזינית, הפעם בירושלים, נפתחת. מאחורי החינקלי בר בירושלים, עומד טנגו שביט, גרוזיני מבית ("אני לא מאמין במושג גיאורגי, אני גרוזיני שלם וגאה"), בעליה של החצ'אפוריה בשוק מחנה יהודה, ובעל חברת בדינארי המייצרת חצ'אפורי וחינקלי. שביט כלל לא הגיע מרקע של אוכל, עד שפתח את החצ'אפוריה הוא עבד כחשמלאי. בשלב מסוים החליט שהוא רוצה לפתוח מקום שיאפשר לאנשים ליהנות מהאוכל הגרוזיני, במחירים שווים לכל כיס.

"את החצ'אפוריה פתחנו לפני 6 שנים, רצינו לשים על השולחן אוכל גרוזיני טוב ופשוט וזכינו להצלחה מסחררת, לא היה אחד שהגיע לשוק ולא בא לטעום את החצ'פורי שלנו. עשיתי מעין קופי-פייסט לטעמים שאני מכיר מהבית" סיפר טנגו לוואלה! אוכל. "לפני פחות משנה רצינו לפתוח מקום גדול יותר, פתחנו במרכז העיר, אבל המקום היה גדול מדי בשביל למכור בו רק חצ'פורי. החלטנו להפוך את המקום החדש לבשרי, והמקום בשוק יישאר חלבי. הרעיון בחינקלי בר הוא להגיש לקהל מנות מיוחדות מהמטבח הגרוזיני במחירים הוגנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תבשילים בשריים מסורתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסעדה הבשרית תמצאו סוגים שונים של כיסונים כמו חינקלי - כיסוני בצק מבושלים ממולאים בשר (35 שקלים ל-6 יחידות), פרז'קי - בצק שמרים רך במילוי בשר ואורז (28 שקלים ל-2 יחידות), בליני - עלי בלינצ'ס עם בשר בקר מטוגן (38 שקלים ל-5 יחידות) ועוד, שני סוגי תבשילים: חאליה - צלעות בקר עם בצל ורימונים (36 שקלים) ומרק בורשי עם לחם (30 שקלים), וכן מבחר של סלטים ומטבלים.

כעת המקום נמצא בהרצה ופתוח בימים ראשון-שלישי בין השעות 14:00-22:00, ובימים רביעי-חמישי בין השעות 14:00 - אחרון הלקוחות. בהמשך ייפתח המקום בימי שישי בבוקר וימכור אווכל מוכן הביתה, ובמוצ"ש.

חינקלי בר, שלומציון המלכה 1, ירושלים, 8654*. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully