וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בתל אביב: בר פיצות בשריות מרחבי העולם

20.11.2014 / 9:30

לפני מספר שבועות נפתח בר פיצות ברמת החייל בת"א שמציע קונספט חדשני. תכירו את גוסטוסו - מקום שמגיש פיצות בשריות כשרות מרחבי העולם

גוסטוסו. חן דמארי, מערכת וואלה! NEWS
גוסטוסו/מערכת וואלה! NEWS, חן דמארי

בר פיצה חדש, העונה לשם גוסטוסו, נפתח בשבועות האחרונים ברמת החייל בתל אביב. הקונספט - פיצות בשריות מרחבי העולם. הפיצות בגוסטוסו נעשות בטאבון אבן אשר הובא במיוחד מאיטליה, כשעל בצק מגיעים טופינגס בשריים, בסגנונות שונים מהעולם.

מי שעומד מאחורי הפיצות המסקרנות הם שני חברים עם עבר בעולם המסעדנות, אבי דבח אשר מגיע מהצד הניהולי והשף עדי רונן, אשר עובד כטבח וסו שף במסעדות ב-11 שנים האחרונות בין היתר במסעדות שגב, סיטארה ווינו סוקה. "כבר כמה שנים, מאז שהכרנו יש לנו חלום לפתוח יחד מסעדה" סיפר רונן לוואלה! אוכל. "חיפשנו את הקונספט הנכון לנו, עד שאבי נתן לי לטעום את הלחמג'ון שלמד להכין מסבתו הסורית, נדלקתי על הרעיון, ומשם פיתחנו את זה לפיצות שונות בטעמים מכל העולם".

גוסטוסו. חן דמארי, מערכת וואלה! NEWS
פיצות בשריות מכל העולם/מערכת וואלה! NEWS, חן דמארי

כך תמצאו בגוסטוסו פיצה אסיאתית עם רצועות חזה עוף ברוטב סאטה (39/59 שקלים), פיצה לבנונית עם בשר טלה טחון, טאבולה, עשבי תיבול, טחינה וצנוברים (42/62 שקלים), פיצה יוונית עם בשר עגל טחון, זיתי טאסוס, חצילי בלאדי קלוי, בצל ועלי רוקט (59/39 שקלים), פיצה ארגנטינאית עם טלה, צ'וריסוס ארגנטינאי, צ'ימיצ'ורי ופטרוזיליה (64/44 שקלים), פיצה מרוקאית עם בשר טלה, תערובת תבלינים אותנטית, נקניקיות מרגז, צ'ילי, טחינה ורוקט (64/44 שקלים), פיצה איטלקית- ראגו עגל, עם עגבניות מיובשות, שום קונפי ובזיליקום (62/42 שקלים).

את הפיצות ניתן לקבל בגודל אישי וזוגי. הלקוחות יוכלו גם להרכיב פיצות בעצמם מעגל/טלה או פרגית, עם מגוון תוספות לבחירה כמו: מרגז, חזה אווז, כמהין, עגבניות מיובשות, צ'וריסוס, ארטישוק א-לה רומנה ועוד. מלבד הפיצות הבשריות יוכלו הלקוחות ליהנות גם מפיצה צמחונית, מנות ראשונות, סלטים ופסטות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גוסטוסו. חן דמארי, מערכת וואלה! NEWS
רמת החייל מושלמת בשבילנו/מערכת וואלה! NEWS, חן דמארי

"למעשה הבאנו קונספט שלא היה קיים עד היום, גם פיצות בשריות עם ניחוחות שונים מהעולם, וגם קונספט כזה שהוא למעשה כשר", מספר רונן. על הבחירה לפתוח ברמת החייל הוא אומר "בהתחלה חשבנו על אזור השרון, בדקנו כמה מקומות ופחות התאים לנו, רוב המקומות שם עובדים חזק בצהריים, אבל בערבים לא ממש. בדקנו במרכז ת"א ופחות התחברנו. רמת החייל מושלמת בשבילנו, ראינו כמה עסקים פה, כולם עובדים טוב גם בצהריים וגם בערב, וזה מה שאנחנו צריכים. אנחנו פתוחים כבר 3 שבועות ועד עכשיו מקבלים תגובות מעולות".

גוסטוסו, ראול ולנברג 24 תל אביב, 03-6704010. שעות פתיחה: ראשון –חמישי 12:00 עד אחרון הלקוחות, שבת- שעה אחרי צאת שבת עד הלקוח אחרון. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully