וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: בורקס בטעם גן עדן

25.11.2014 / 8:06

בבורקס מיס בפלורנטין המונה מרגיש תמיד כמו ילד בחנות ממתקים. זה לא רק הבצק הפריך והתרד הטרי אלא גם העובדה שאחרי התשלום נשאר בכיס עודף מ-10 ש"ח

בורקס מיס. קובי רובין, קובי רובין
בצק קריספי שכבות שכבות. בורקס מיס/קובי רובין, קובי רובין

בורקס מיס נמצא בטבורה של שכונת פלורנטין. המאפייה קיימת באותו מיקום כבר מעל לחמישים שנה, עסק משפחתי אמיתי. אין שבוע שאני לא פוקד את המקום, שיפרה יכולה להעיד על כך, אני חובב בורקסים ידוע. בשבילי להיכנס לבורקס מיס זה להיות שוב ילד קטן שנכנס לחנות ממתקים. אבל זאת לא מאפייה רגילה, בין ההזמנות של הלקוחות הקבועים לבין הלקוחות המזדמנים נוצר מצב שלא הכל נמצא כל הזמן, אתה יכול להגיע ולמצוא מגשים על גבי מגשים גדושים בבורקסים טריים ישר מהתנור, או להגיע ולמצוא את עצמך מחכה עשר דקות עד שיצא מגש טרי.

אם תראו פעם מונית עם גגון של אופניים, יש יותר מסיכוי סביר שתראו אותי בפנים טועם מהמגשים בלי בושה, כאילו אני בבית שלי. ככה עושים כל הלקוחות הקבועים, אנחנו טועמים על הדרך פעם אחת לפחות, אי אפשר להתאפק.

בבורקס מיס מכינים את בורקס התרד הכי נימוח בעולם, יש שם מיוחד לרולדת הבורקס במקום, "שנות השישים". הפכתי ליותר קשוב לשם הזה, לא שאני לא אוהב את הבורקסים האחרים אבל שנות השישים הוא רק שלהם, לא נתקלתי בעוד מקום שעושה שלמות כזאת.

זה מתחיל בבצק קריספי שכבות שכבות, אתה חוצה אותו לתוך בצק רך כחמאה, לתוך גבינה שמנה במליחות עדינה ועכשיו הגענו אל התרד הטרי. לא תרד תעשייתי במחית, אלה תרד עלים כמעט שלמים. המנה אשר אתם רואים בתמונה עולה פחות מ10 שקלים והיא משביעה ונהדרת, הטעם הוא ימינה מגן עדן, בדיוק.

בורקס מיס. קובי רובין
בטבורה של שכונת פלורנטין. בורקס מיס/קובי רובין

בורקס מיס. רחוב שטרן 5 תל אביב, שעות פתיחה: א-ה 07:00-20:00, ו' - 06:30 -שעה לפני כניסת שבת. כשר למהדרין מן המהדרין.


לכל הטורים של המונה טועם

  • עוד באותו נושא:
  • בורקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully