וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של קייט מידלטון ידפיס את פרצופכם על מרשמלו

1.12.2014 / 10:16

מייזם חדש שמגיע מבית המלוכה הבריטי מציע לאוהבי האינסטגרם להדפיס את תמונותיהם על מרשמלו. ושאנחנו נסרב למלכה?

אתר רשמי

אחיה הצעיר של הנסיכה קייט מידלטון, ג'יימס מידלטון, הקים סטארט אפ בשם Boomf המאפשר למכורי האינסטוש להדפיס את תמונותיהם על גבי מרשמלו. דרך פעולה פשוטה, יכול המשתמש לבחור את תמונות האינסטגרם האהובות עליו ולשלוח אותן להדפסה על גבי מרמשלו. לאחר התשלום, יקבל הלקוח את המרשמלו המוכן בדואר.

תמונות אינסטגרם מודפסות על מרשמלו. Boomf, אתר רשמי
מרשמלו מלכותי/אתר רשמי, Boomf

לג'יימס מידלטון, כך מתברר, ניסיון רב בתחום המזון. בגיל 21 הוא השיק את חברת Cake Kit שסייעה באפיית עוגות עם הדפסים: אל בית הלקוח הייתה מגיעה ערכת הכנה עם הנחיות להכנת עוגה עם תמונה מודפסת.

ג'יימס הבין במהרה שאנשים לא רוצים לעבוד קשה ובמקום להסביר להם איך מכינים עוגה- הוא צריך לשלוח להם עוגה מוכנה. מאחר שלא ניתן לשלוח עוגות בדואר, ניסה ג'יימס במשך שנים להדפיס תמונות על סוגים שונים של מזון, עד שמצא כי מרשמלו מודפס יכול לעבור בדואר בקלות.

הוא החל במשלוח המרשמלו למקומות שונים בעולם, והצעד הבא שלו לדבריו הוא לבנות מכונות דפוס מיוחדות שמדפיסות על מרשמלו ולשווק אותן בארה"ב.

עוד באותו נושא

חדש: אפליקציה שהופכת תמונות אינסטגרם לחולצות

לכתבה המלאה
תמונות אינסטגרם מודפסות על מרשמלו. Boomf, אתר רשמי
קל למשלוח. מרשמלו עם מסר לאהוב ליבך/אתר רשמי, Boomf

נכון לעכשיו, התענוג יעלה לכם 25 דולר עבור 9 מרשמלו מודפסים בלבד. לא זול, אבל אם בא לכם להפתיע את החברה שלכם במתנה מקורית - זה הפתרון. חוץ מזה, תוכלו גם להדפיס על המרשמלו תמונות של אנשים שאתם שונאים ובל"ג בעומר לראות אותם נשרפים על האש. רעיון מגניב, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully