וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מרקים ב-15 שקלים

7.12.2014 / 14:54

חיים כהן עושה חתונות, מסעדת פועלים טבעונית חדשה בת"א, ארומה משיקה שירות חדש לנהגים ומרקים ב-15 שקלים בלבד. איפה נאכל השבוע?

פרש קיטשן. דן פרץ, מערכת וואלה! NEWS
מרק אפונה ונענע בפרש קיטשן/מערכת וואלה! NEWS, דן פרץ

פסטיבל מרקים בפרש קיטשן, סניפי הרשת

לכבוד החורף רשת פרש קיטשן יוצאת בפסטיבל מרקים בכל סניפי הרשת, מבחר מרקים איכותיים וטעימים ב- 15 שקלים בלבד. סדרת המרקים מגוונת וכוללת בין היתר מרק ירושלמי - קרם ארטישוק ירושלמי עם טעמים של פעם, מרק אפונה ונענע, מרק מינסטרונה קלאסי מרק חרירה ועוד.

סניפי רשת פרש קיטשן

חיים כהן. ניר פקין
חיים כהן, עושה גם חתונות/ניר פקין

חיים כהן חובר לסטואה, געש

השף חיים כהן חבר אל בעלי אולם האירועים סטואה בגעש, ויחד פיתחו קונספט חדש - חתונה בקטנה. בבסיסם "שוק אוכל" הפתוח מתחילת האירוע ועד השעות המאוחרות של הלילה, בו יוכלו אורחי החתונה ליהנות מטעימות של תבשילים וטעמים בעמדות השוק השונות. המחיר לאורח בשלושת חודשי ההשקה (דצמבר-פברואר), יעמוד על 200 שקלים + מע"מ לאדם למינימום 350 מוזמנים. האירוע יימכר כקונספט סגור מבחינת העיצוב והאוכל ואינו ניתן לשינוי. הרעיון, על פי כהן, היה להמציא מחדש את האירוע החתונה שיהיה שמח ומרגש, עם אוכל שאנשים אוהבים, ועם זאת שלא יהיה יקר.

סטואה, קיבוץ געש, 09-9510005

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הר אדום במעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת פועלים טבעונית חדשה, תל אביב

ממסעדת פועלים טבעונית חדשה הנקראת מעבר, נפתחה לאחרונה במתחם הפסאז'. מי שאחראי על האוכל במעבר הוא רועי הרצוג, שעבד בעבר במסעדותיו של אייל שני. כמו אצל שני, גם במקום החדש הירקות מקבלים את מרכז הבמה. הר צהריים היא מנת הדגל של המסעדה, המורכבת משילוב משתנה של קטניות ודגנים מתובלים בשמן זית, ירקות קצוצים ועשבי תיבול, על ברוסקטה עם טחינה ולצידם כוסית מרק ובטטה אפויה. התפריט מציע גם מנות משתנות כגון פסטה של אהבה בוערת, סלט שוק ומסבחה עדשים שחורות. בימי שישי עובר המעבר למתכונת קבלת שבת עם חומוס, בירה ומוזיקה. מחיר כל המנות הוא 29 שקלים. לצד המנות מגישים מים ורודים, מיצים סחוטים וקפוצ'ינו עם חלב שקדים שמיוצר במקום.

מעבר, אלנבי 94, תל אביב. שעות פעילות: א'- ה' 7:30- 16:30, ו' 7:00- שעה לפני כניסת שבת, ארוחת צהריים מ-12:30. כשר

אואזיס החדשה. עידו שחם
אואזיס של רימה אוליברה/עידו שחם

ערבי דגים באואזיס, תל אביב

מסעדת אואזיס של השפית רימה אוליברה מתרגלת למיקומה החדש, ותפתח כעת לקהל גם בימי ראשון. בנוסף לתפריט הרגיל יוגש תפריט דגים , אשר ישתנה בהתאם לסחורה הטרייה ביותר ויציע סביצ'ה, סשימי ופיש אנד צ'יפס לצד אלכוהול במחירים מוזלים. בנוסף מזמינה אואזיס את עובדי ענף המסעדנות (טבחים, מלצרים, ברמנים) להצטרף להגיע בימי ראשון וליהנות ממשקה שני חינם בין השעות 21:00-23:30.

אואזיס החדשה, מונטיפיורי 17, תל אביב. 03-6206022. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלת שבת בלימאני ביסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין קבלות שבת בלימאני ביסטרו, קיסריה

לרגל עונת החורף משיקה מסעדת לימאני ביסטרו בנמל קיסריה ליין קבלות שבת חדש. המסעדה מזמינה את מבקריה בכל יום שישי ליהנות מהנוף התכול הנשקף מהמסעדה ולפתוח את השבת באווירה רומנטית בשילוב טאפסים, אלכוהול ומוזיקה. בין הטאפסים: שרימפס בחמאת לימון, שום, צ'ילי ויין לבן; סיגר יווני במילוי גבינת פטה; עגבניות מיובשות ופיסטוקים על יוגורט ונענע; קבב ים תיכוני; ברבוניות
עם קרם שום שחור ואיולי לימון ועוד.

לימאני ביסטרו, נמל קיסריה, 04-6100022, לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים את המתכון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט פנקס במאנטה ריי

מסעדת מאנטה ריי משיקה תפריט פנקס, של מנות המתחלפות מדי שבוע, מהפנקס של המלצר, כאשר ניתן יהיה לקבל גם את המתכון שלהן. בין המנות: מרק עדשים שחורים עם סקאלופס על שיפוד רוזמרין, תבשיל זנב שור על ריזוטו של גריסי פנינה, סיר מולים מבושלים בבירת דובדבנים בלגית עם נקנקייה ועוד.

מאנטה ריי, חוף עלמה, תל אביב, 03-517-4773, לא כשר.

אדום.
מסעדת אדום בירושלים

ארוחת דו קיום באדום, ירושלים

ביום רביעי הקרוב, 10 לדצמבר, מסעדת אדום בירושלים מארחת את השף עומר עילואן לארוחה מהמטבח הערבי המודרני. מטרת הארוחה היא להוכיח כי הרוב השפוי בירושלים מעוניין ורוצה בדו קיום, ואין דרך טובה יותר לחבר בין בני אדם מאשר אוכל ותרבות. בין המנות המיוחדות שיוגשו בערב זה לחמג'ון כבש עם טחינה ויוגורט, סביצ'ה סלמון עם פלפלים על האש, שקשוקה לוקוס וירקות, קלמרי ממולא באורז בשר על טחינה חמה גרגרי חומוס ועוד. מחירי המנות הראשונות ינועו בין 50-60 שקלים, מחירי העיקריות 90-120 שקלים.

אדום, דוד רמז 4, מתחם תחנת הרכבת החדש, ירושלים, 02-6246242. לא כשר

ביירן. אפיק גבאי
מנות חורף בביירן/אפיק גבאי

מנות חורף בביירן, תל אביב

הבראסרי הבווארי ביירן, משיק תפריט חדש המבוסס על המאכלים והמטעמים המסורתיים מהאזורים הפחות מוכרים של גרמניה- הכפרים הקטנים והעיירות הציוריות, ונותן להם פרשנות אישית. בתפריט תמצאו מנות מסורתיות מהמטבח הגרמני, שקיבלו פרשנות חדשה ומחממת, ביניהן:
מרק בצל שפאטן (34 שקלים), מאפה לברקזה המכיל תערובת קצוצה של בשרים שונים, בצלים ותבלינים (34 שקלים), שוקרוט (89 שקלים), רולדת שייטל (93 שקלים) ועוד.

ביירן, פרישמן 22 פינת סירקין, תל אביב, 077-556-5753. לא כשר

פסטיבל חורף חם. ShutterStock
וופל בלגי ב-20 שקלים ברחובות/ShutterStock

פסטיבל חורף חם, רחובות

"חורף חם", פסטיבל האוכל של רחובות חוזר גם השנה ומציע מבחר מנות ב-20 שקלים בלבד. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 7-13 לדצמבר, במרכז הקניות והבילוי מטרו-מול ברחובות. בין המנות המוצעות במסגרת הפסטיבל תוכלו למצוא המבורגר בבר התחנה, מיקס נקניקיות במסעדת הבשרים איגנס בר, מנת טופו פרייד רייס במסעדה האסייתית שוסה, וופל בלגי ברשת אייסברג ועוד.

מרכז הקניות מטרו-מול(מתחם הרכבת), רחוב אופנהיימר 2, רחובות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרי על הפלנצ'ה בדיקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חורף ותפריט קינוחים חדש בדיקסי, תל אביב

דיקסי מתחדשת במספר מנות חדשות בתפריט, שמשלבות את המטבח האמריקאי עם האסיאתי. בין המנות ניתן למצוא סלט פורטבלו, אנדיב מקורמל וגבינת עיזים (45 שקלים), קלמרי על הפלנצ'ה עם קרם תפוחי אדמה (44 שקלים), פילה מוסר בקארי מסמאן (89 שקלים) ועוד. בנוסף השיקו במסעדה תפריט קינוחים חדש הכולל: עוגת גבינה ניו יורק עם פרי העונה, פאי פקאן ומייפל עם סורבה קוקוס, עוגת שוקולד עם נוטלה ועוד.

דיקסי, יגאל אלון 120, תל אביב, 03-6966123. לא כשר

ג'אם בר מסעדה. יקיר ברבי,
גרין דיי על פירה בטטה בג'אם בר/יקיר ברבי

בר צמחוני-טבעוני חדש, חיפה

בעיר התחתית של חיפה נפתח לאחרונה בר מסעדה חדש בשם ג'אם. לצד מוזיקה חיה מוצע במקום תפריט שכולו על טהרת המטבח הצמחוני/טבעוני. מנות הדגל הינן מנות הג'אם סשן: מנות בהרכבה עצמית שמוגשות על מצע פירה/אורז/פסטה/קרם בטטה/לחם ג'בטה/טאבולה קינואה. בין המנות: אינפקטד משרום: פטריות שמפניון ועלי תרד צרובים, בצל ירוק, רוטב פסטו איטלקי, וגבינת פטה קרמית (47 שקלים), שעועית ירוקה, ברוקולי ועלי תרד, זיתי קלמטה וקוביות גבינת אמנטל מתובל ברוטב עשבי תיבול (40 שקלים) קוביות סלמון מוקפצות עם בצל, גזר, פלפלים, קישואים, פטריות ברוטב טריאקי טחינה. (55 שקלים) ועוד.

ג'אם, שד' המגינים 37 עיר תחתית, חיפה, שעות פתיחה צהריים: 12:00-16:00, שעות פתיחה ערב: שני- שבת: 20:00 עד אחרון הלקוחות. יום א' בערב סגור. 0775253557. לא כשר

ארומה דרייב. חג'וג' חמאדה,
ארומה דרייב/חג'וג' חמאדה

חדש בישראל: ארומה דרייב, צומת טמרה

ארומה ישראל השיקה בסניף צומת טמרה (בתחנת סונול על כביש 70) את ארומה Drive - שירות חדש להזמנת אוכל ושתייה בלי צורך לצאת מהמכונית. השירות נועד על מנת לאפשר למשפחות שמטיילות ברחבי הארץ ונמצאות בדרכים, לאנשי עסקים בדרכם לפגישות ולכל מי שרוצה לחסוך זמן, פשוט להגיע לאינטרקום, להזמין מהתפריט, ולקבל את האוכל והשתייה דרך האשנב מחוץ לסניף.

ארומה דרייב. תחנת סונול, כביש 70

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully