וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסך עשן: ערב בשרים מעושנים במסעדת רפאל

11.12.2014 / 15:53

מסעדת רפאל של השף רפי כהן מתחדשת במעשנת ומגישה לקהל ערבי קונספט חדשים: מדי יום שלישי יצטרפו לתפריט מנות של בשרים ודגים בעישון עדין

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

מסעדת רפאל מתאוששת. לאחר שנה לא פשוטה חזרה מסעדתו של רפי כהן למרכז הבמה, וכמו תמיד השף המוכשר לא מפסיק להפתיע. הפעם על הפרק - ערבי שלישי מעושנים. לצורך כך נבנתה במטבח המסעדה מעשנת מיוחדת, בה מעשנים חלקי בשר שונים ודגים, כאשר מדי שבוע מוצע ביום זה בנוסף לתפריט הרגיל, תפריט ספיישלים מתחלפים מן המעשנת.

מי שעומד יחד מאחורי הפרויקט לצד רפי כהן, הוא השף בפועל של מסעדת רפאל - בן תדהר. תדהר (יועזר, לה מיזון), בעל עבר עשיר של התעסקות עם בשרים ושרקוטרי לצידו של שאול אברון ז"ל במסעדת יועזר בר יין, מביא לרפאל את האהבה לבשר ולצורות עישון מיוחדות שלמד מאברון.

רפאל. עידו שחם
מעושנים ונהנים/עידו שחם
רפאל. עידו שחם
משהו טוב מתבשל כאן/עידו שחם

"אני ורפי חולקים אהבה משותפת, רבת שנים לבשרים מעושנים", מספר תדהר. "הרבה זמן רצינו לעשות עם זה משהו, אבל היה צריך לעשות את ההתאמות המיוחדות במטבח. בנינו מעשנת מיוחדת, עשינו ניסיונות ובסוף זה הבשיל למשהו שהרגשנו שאנחנו מוכרחים לשתף בו את האורחים שלנו".

"לאנשים יש תפיסה שגויה על בשרים מעושנים", מוסיף כהן."רוב האנשים בארץ מכירים כל מיני נקניקים מעושנים מהסופר או ממעדניות שעושנו יתר על המידה, ואז זה מאפיל על הטעם של הבשר. כאן אנחנו עושים את זה נכון ובעדינות, ומובטחת הנאה רבה לכל האורחים שלנו".

רפאל. עידו שחם
סלמון בעישון קר/עידו שחם
רפאל. עידו שחם
תדרוך אחרון/עידו שחם

תפריט המעושנים של המסעדה מוגש בכל יום שלישי בערב, בנוסף לתפריט הרגיל, התפריט אינו קבוע ומשתנה מדי שבוע לפי חומרי הגלם. מומלץ להזמין מקום מראש.

רפאל, הירקון 87 (מגדל המלך דוד), תל אביב 03-5226464. לא כשר


רפי כהן עורך אורח בוואלה! אוכל
מתכוני אתרוגים של רפי כהן
עשה זאת בעצמך: סדנת עישון בשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully