וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד: גם בניו יורק הסופגניות נחטפות

16.12.2014 / 18:20

אחרי שמאפיית לחמים תקעה יתד בניו יורק והפכה לאחת המאפיות הפופולריות בעיר, כעת מתמכרים תושבי העיר לסופגניות, שמהוות תחרות של ממש לדונאטס

מערכת וואלה!

עד עכשיו הייתה אקסיומה בלתי מעורערת שהאמריקאים מכורים בראש ובראשונה לדונאטס. את המאפה המושחת עם החור באמצע והציפוי אפשר למצוא בכל מקום מבארצות הברית, לא מעט בזכות רשתות פופולריות כמו דנקן דונאטס.

אולם השנה מסתמן שינוי של ממש במגמה והניו יורקרים מתחילים לגלות את הדונאט הישראלי - סופגניות ממולאות ומצופות, מבצק רך וממכר.

מאפיית לחמים של הקונדיטור אורי שפט הפכה לאחד המקומות החמים בניו יורק בשנה האחרונה, והיא מקבלת אינספור סופרלטיבים ומדורגת כאחת המאפיות הטובות בעיר בכל רשימה עיקרית. בעונת החגים היא מציעה לאמריקאים גם מבחר סופגניות למכירה, ויוצרת באזז לא קטן סביבן. גם רשתות כמו טל בייגלס ומאפיות מקומיות אחרות מציעות מבחר צבעוני במיוחד של סופגניות השנה.

מעניין לראות אגב את הבדלי המחירים, שמוכיחים שיוקר המחיה בארץ עדיין רחוק מלהגיע למדד הניו יורקי. בעוד שדונאט ברשת דאנקן דונאטס דונאט אחד עולה 89 סנט, טל בייגלס מוכרים סופגניה ב-2.75 דולר ומאפיית לחמים מוכרים ב-3.5 דולר ליחידה, ו-2 ב-6 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully