וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם של טאקוס: מקסיקנית חדשה בת"א

25.12.2014 / 14:35

הטרנד המקסיקני ששוטף את תל אביב לא פוסק. תכירו את לוס ברנינג טאקוס, מסעדה מקסיקנית חדשה עם בשורה: המנה היקרה ביותר בתפריט תעלה 47 שקלים

לוס ברנינג טאקוס. ראובן קסטרו
מקסיקו בת"א/ראובן קסטרו

הטרנד המקסיקני ששוטף את תל אביב לא נרגע. אחרי מקס אנד קו בבן יהודה, אל טאקו ברחוב ירמיהו וצ'נגוס בשכונת פלורנטין, ותכנונים לפתוח מסעדה מקסיקנית במקום משכנה הקודם של מסעדת אואזיס ברחוב טשרניחובסקי בת"א, נכנס לתמונה עוד שחקן מקסיקני. בימים אלו נסגרה מעדניית הסנדביצ'ים שפעלה בחזית מועדון הדלי ומי שתפסה את מקומה היא מסעדה מקסיקנית חדשה, לוס ברנינג טאקוס שמה. מאחורי המקסיקנית החדשה עומדים הצמד מיכאל גורביץ' ואיתמר לבינסון, אשר היו אמונים על הצד הקולינרי של בר התדר בקיץ האחרון.

גורביץ' שחי בניו יורק 14 שנה, מעיד על עצמו כאדם שהאוכל המקסיקני עשה לו את זה מאז ומעולם ואשר ידע תמיד שהוא חייב להביא אותו לארץ. ברזומה של לבינסון, אשר אחראי על הצד הקולינרי, עבודה במסעדת רפאל, הקמה של קפה 48 יחד עם יונתן בורוביץ', ניהול של רוסטיקו רוטשילד והקמה וניהול של רוסטיקו במתחם שרונה. בקיץ האחרון החליטו שני החברים לאחד כוחות. "את ההזדמנות הראשונה שלנו קיבלנו מאנשי התדר", מספר גורביץ'. "כבר בקיץ לפני שנה וחצי היינו שם שבוע לניסיון, ובקיץ האחרון היינו שם כל הקיץ, קיבלנו תגובות מדהימות והרגשנו שהגיע הזמן לפתוח מקום קבוע משלנו".

לוס ברנינג טאקוס. ראובן קסטרו
אפשר להישאר לשבת/ראובן קסטרו
לוס ברנינג טאקוס. ראובן קסטרו
בים בם תירס חם/ראובן קסטרו
"המנה הכי יקרה בתפריט היא מנת השרימפס שעולה 47 שקלים"

המקום שואב השראה ממזנון הטאקוס מברוקלין אל דיאבלו טאקוס, כמו גם ממסעדת הילסייד פארמסי, שאף נתנו לצמד טיפים במהלך ההקמה של המקום, וגם סייעו עם שני מתכונים. בתפריט של לוס ברנינג טאקוס תמצאו נאצ'וס עם סלסה (17 שקלים), תירס שלנו (17 שקלים), סביצ'ה מקסיקו (36 שקלים), טאקו או בוריטו עם עוף, דג, בקר או שרימפס (34-47 שקלים) ועוד מנות רבות וספיישלים מתחלפים.

"בגזרת האוכל הכל טרי, לא התפשרנו על פחות, אם זה שרימפסים טריים, דגי מוסר שאנחנו מקבלים מדי יום, וטורטיות ונאצ'וס שאנחנו מכינים בעצמנו במקום, שום דבר לא קפוא או מוכן מראש. אפילו הרטבים - אז זה החלפיניו ליים הכי מושקע, צ'ילי באיכות גבוהה, ועם זאת חשוב היה לנו לשמור על רמת מחירים נוחה. המנה הכי יקרה בתפריט היא מנת השרימפס שעולה 47 שקלים".

לוס ברנינג טאקוס. ראובן קסטרו
שרימפסים שיכורים/ראובן קסטרו
לוס ברנינג טאקוס. ראובן קסטרו
גורביץ' ולבינסון, עובדים ונהנים/ראובן קסטרו

למרות שמועדון הדלי, בחזיתו נמצאת המסעדה, מזוהה כמועדון של צעירים תל אביבים, גורביץ' דווקא בונה על כך שגם קהל אחר יפקוד את המקום. "כבר הגיעו אלינו אנשים מבוגרים שממש אהבו את האוכל. אנחנו לאו דווקא פונים לתל אביבים היפסטרים שמגיעים לדלי. במיוחד השקענו בעיצוב, אחותי נועה היא מעצבת פנים בניו יורק והיא עיצבה עבורנו את המקום, רצינו שזה יהיה מעבר לסתם מקום של לבוא ולקחת, לכן יצרנו מקומות ישיבה שאנשים יוכלו לשבת בכיף".

אי אפשר להתעלם מהטרנד המקסיקני בעיר, אתם לא חוששים?
ממש לא, אני שמח שזה קורה, כי אני מת על האוכל זה. כל עוד עושים את זה טוב אני בעד, אני לא חושב שיש באמת תחרות, כמו שיש בניו יורק מלא מקומות של אוכל מקסיקני, אין סיבה שלא יהיה בתל אביב, יש מקום לכולם".

מחר (יום שישי) תיערך במקום מסיבת פתיחה רשמית, עם הרבה אוכל מקסיקני ואלכוהול, אשר תהיה פתוחה לקהל הרחב.

לוס ברנינג טאקוס, אלנבי 47 תל אביב, ראשון - שישי: 12:00-02:00, שבת: החל מ-19:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully