וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזרח מעולם לא היה קרוב יותר

אסף גולן

14.1.2015 / 23:19

אחד עשר סניפים, שישה מטבחים אסייתים ושני מקלות - היום לא צריך יותר מזה בשביל ליהנות ממטבח אסייתי משובח. רק חשוב להיזהר שלא יהיה חריף מדי

נודלס בטייק אוויי. ShutterStock
גם ילדים בני חמש נענים לאתגר הצ'ופסטיקס/ShutterStock

הרבה לפני שהפיוז'ן האסייתי נהיה נפוץ בישראל, פתחה רשת ריבר את הסניף הראשון שלה בראשון לציון. מאז עברו הרבה מים בנהר, וכמו פטריות אחרי הגשם צצו סניפי ריבר בערים נוספות, בהן חולון, רחובות וכמובן תל אביב. בכל אחד מסניפי הרשת, במסגרת פסטיבל "שף תאכל" תוכלו ליהנות, עד 20 בינואר, מתפריט שלוש מנות ב?89 שקלים בלבד.

"מסעדת ריבר השתתפה בפסטיבל 'שף תאכל' בשש השנים האחרונות. לבחירה להשתתף גם השנה שני טעמים", מספר לנו טל נחמיה, מנכ"ל הרשת, "הראשון הוא העניין הפרסומי - הפרסום רחב וארצי והרשת מקבלת חשיפה גדולה. השני הוא כמובן התנועה שהתפריט הנוח של הפסטיבל מביא למסעדה. הקהל החדש נחשף לתפריט המסעדה וגם הקהל הוותיק שלנו מקבל באותם ימים את התפריט ונחשף למנות חדשות".

בין המנות בתפריט הפסטיבל: קומבינציית מאקי עם מבחר דגי ים, מנת אטריות ביצים אדומות עם פרגית מעושנת, מנת נתחי עוף וירקות בשם "עשן אדום", מנת איטריות מוקפצות עם נתחי בקר, ומנת ברווז פריך עם נבטים ובצל סגול על בסיס חלב קוקוס ושמה "שבעת המופלאים".

קאנום צ'ין. ShutterStock
גם את השם של המנות לוקחים ברצינות/ShutterStock

"הרעיון בריבר הוא לקחת את המטבח מהמזרח ולעשות לו התאמות נכונות לחך הישראלי ולייצר את הריגוש בכל פעם מחדש", אומר נחמיה. אבל לא רק על טעם של כל מנה שוברים ברשת את הראש עד לתוצאה המושלמת, גם את השם של המנות לוקחים ברצינות, מספר נחמיה: "מיטב המוחות יושבים על כל מנה ומחפשים, לפי הפרודוקטים שלה, את השם הנכון ביותר, הקליט ביותר והמתאים ביותר למנה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

עידן חדש

באתר המסעדה מצוטט ג'רי סיינפלד: "לא מצליח להבין את הקטע של הסינים ומקלות האכילה, הרי הם כבר ראו מזלג". אבל ב?2015 לאכול נולדס ללא צ'ופסטיקס זה כמו לאכול מרק בלי כף. היום, אחרי חצי שנה בניהול הרשת, נדהם נחמיה לגלות שאפילו ילדים קטנים בני 5, בהם הבת שלו, דורשים להחליף את המזלג המשעמם מהבית במקלות המאתגרים.

בקרוב מתרחבת הרשת מבפנים ומבחוץ. אל מטבח המסעדה ייכנס בקרוב המטבח האינדונזי, וערים נוספות, בהן מודיעין, יבנה, כרמיאל, נתניה, ושוהם, יקבלו בעתיד הקרוב סניף ריבר משלהן. נחמיה מנסה לכוון אל מחוץ לקופסה, או לפחות אל מחוץ לישראל. אומרים שהישראלים יכולים למכור קרח לאסקימואים. ובהתאם, בריבר בוחנים את הפוטנציאל למכירת נודלס לאסייתים, וכמו מסעדות ישראליות מצליחות אחרות גם היא תהפוך כנראה לבינלאומית בקרוב. "חו"ל זה אופציה מאוד מאוד חמה. אנחנו חושבים כרגע לצאת אל מחוץ לארץ. בדקנו באירופה, ובכיוון של ארצות הברית", מגלה לנו נחמיה, "מה צריך לשנות בסניפים שנמצאים מחוץ לישראל? הקהל האירופי שונה מהקהל הישראלי. המטבח האסייתי נגיש שם יותר. הקהל מכיר אותו טוב יותר. יש שם גם קהל אסייתי שמכיר את המטבח הזה מהבית".

עוד מסעדות שמשתתפות בפסטיבל "שף תאכל" חורף 2015 ניתן למצוא באתר ובטלפון: 5600978?077 (09:00?17:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully