וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: ברוט

20.1.2015 / 13:30

אחד מברי היין הפופולריים ביותר בת"א יצא לדרך חדשה תחת השם ברוט. לאחר שיפוץ ומתיחת פנים, חמוש בשותפים שמעורים היטב בברנז'ת האוכל והיין, הבר האינטימי הפך למקום הנכון לערב של שתייה ואוכל טוב

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

לא פחות מ-5 שותפים, מתוכם שני שפים ושני סומלייה - זה ההרכב שעומד מאחורי ברוט, גלגולו המחודש של בר היין ואחד מהמקומות הלוהטים ביותר בתל אביב כרגע. ביוני 2013 לקחו בני הזוג ג'מה נווה ועומר בן גל לידיהם את הבר-יין, בפינת הרחובות נחלת בנימין ומונטיפיורי, מבעליו הקודמים. בן גל בנה תפריט חדש ובהמשך חברו לבני הזוג גם השף יאיר יוספי (לשעבר אלבה), הסומלייה אבירם כץ והסומלייה בן רון. יחד, החבורה העליזה הופכת את המקום לאחד המקומות המהנים והטעימים ביותר לערב של שתייה ואוכל טוב.

בשבוע שעבר פתחו השותפים את המקום תחת שמו החדש, לאחר שיפוץ של שבוע. על השם החדש כמו גם על המיתוג אחראי סטודיו דן אלכסנדר שסייע לחבורה במקום. לדברי השותפים, משמעות השם הוא משהו גס, ועם זאת אלגנטי, מופשט וטהור. "זה בעצם אומר הרבה עלינו, על המקום הזה, על האוכל שאנחנו מגישים פה", מסביר אבירם כץ.

ברוט. צילום מסך
עומר בן גל ויאיר יוספי על האוכל/צילום מסך
ברוט. עידו שחם
מבחר יינות לא קונבציונאלים/עידו שחם

כיאה למקום שיש בו מכהנים שני סומלייה, בברוט שמים דגש רב על יינות, כאשר כל היינות, גם היוקרתיים ביותר נפתחים לכוסות ונמכרים במחירים נגישים יחסית. "היופי של המקום הזה הוא שאפשר למצוא פה יינות שאי אפשר למצוא במקומות אחרים", מסביר כץ. "אנחנו עובדים הרבה עם יינות מדרום צרפת ויינות ישראלים מתיישנים, כמו גם יינות מאזורים קצת פחות מוכרים בקרואטיה או סלובניה, אלו יכולים להיות יינות כתומים או דברים משוגעים אחרים. אנשים שבאים לפה באים גם לחווית יין, מעבר לאוכל, אנחנו ניתן לאנשים את היינות הלא קונבציונליים, שהם לא היו מוצאים במקומות אחרים. אנחנו לא מחוייבים ליקב כזה או אחר, אלא עובדים עם מי שבא לנו".

הדבר נכון גם לגבי חומרי הגלם איתם מבשלים במקום, הספקים העיקריים איתם הם עובדים הם חוות צוק, מיט מרקט, ומוסי פנסטר שאחראי על הדגה. עומר בן גל ויאיר יוספי מנצחים בגאון על המטבח. כאן אין תפריט קבוע, אלא מנות שמתחשק להם להכין באותו יום שמשורבטות על לוח גדול, לפי חומרי הגלם הטריים שהם מצליחים להשיג.

ברוט. עידו שחם
חומרי גלם טריים/עידו שחם

אם כבר שיפצתם, לא חשבתם להגדיל את המקום?
זאת לא מסעדה בסדר גודל שיכולה להוציא 200 אנשים בערב שיאהבו את האוכל, אנחנו רוצים 40 אנשים שייצאו מפה בערב מבסוטים, שהצלחנו לגעת בכל אחד מהם, לשבת לדבר איתם, להתאים להם יין ולהגיש להם אוכל טוב.

ברוט, נחלת בנימין 36 תל אביב, 03-5102923. שעות פעילות: ראשון-שבת 19:00 עד אחרון הלקוחות. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully