וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: קפה אירופה פותחים לצהריים

25.1.2015 / 14:52

שף שרון כהן פותח את קפה אירופה גם בצהריים, קינוחי שחיתות במינה טומיי שבצפון וארוחת חושים בהילטון מלכת שבא באילת. כל מה שישמח אותנו בשבוע הקרוב

קפה אירופה. אפיק גבאי
קפה אירופה, עכשיו גם בצהריים/אפיק גבאי

קפה אירופה פותחת בשבת בצהריים, ת"א

מסעדת קפה אירופה בניצוחו של השף שרון כהן פותחת את שעריה כעת גם בימי שבת בצהריים, בין השעות 12:00-16:0. התפריט שיוגש במקום הוא תפריט הערב הקבוע של המקום, שאליו יצטרפו ספיישלים כמו סטייק אנד אגס, צלחות קטנות, חמין, קוקטיילים של צהריים ועוד.


קפה אירופה. רוטשילד 9, תל אביב. 03-5259987. לא כשר

שלו ביער. צילום: אגמדיה,
שלו ביער/צילום: אגמדיה

תפריט חדש בשלו ביער, קרית טבעון

מסעדת שלו ביער משיקה תפריט חורף חדש המשלב בין מאכלים צרפתיים ואיטלקיים. בימים שני עד חמישי לסועדים תוצע ארוחה הכוללת מנה ראשונה, עיקרית וקינוח בעלות של 155 שקלים לסועד. בסופי שבוע יוגש תפריט פתוח ובו מנות כמו שוק ירושלמי - סמבוסק במילוי מעורב; טרטר נתח קצבים; טורטליני במילוי צוואר טלה; ניוקי גבינת עיזים ברוטב סלק ועוד.

שלו ביער, שכון האלה 2 קריית טבעון, 04-9831837. לא כשר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מרינדו. עידו שחם
הבשרים של מרינדו, גם בערב/עידו שחם

הבשרים של מרינדו גם בערב, תל אביב

מסעדת מרינדו בתל אביב עוצבה מחדש, וכעת תפעל גם בשעות הערב. כמו כן במסעדה תפריט חדש, המוגש בימים שלישי-חמישי, מהשעה 19:00 בערב. בתפריט מבחר בשרים טריים, בניצוחו של השף אריאל כהן, ביניהם: פטה כבד טלה ופרנה צלויה, טרטר וטפנד-טרטר שייטל עגל טרי בתיבול טפנד, קרפצ'יו עגל פיקנטי ופרמזן עם פרנה, מינוט סטייק, שייטל טלה מהדיר צלעות טלה וצזיקי ועוד.

מרינדו אחד העם 58, תל אביב, 03-5602565. כשר

ארוחת חושים. טל זוהר, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת חושים בהילטון מלכת שבא/מערכת וואלה! NEWS, טל זוהר

ארוחת חושים בהילטון מלכת שבא, אילת

מלון הילטון מלכת שבא באילת מציע בחודשים ינואר - מרץ לקהל הרחב ארוחת ערב יוצאת דופן, בשיתוף עם עמותת נגישות ישראל – ארוחת חושים. המנה הראשונה תוגש לאורחים כשהם עם כיסוי עיניים, במנה העיקרית הם ילבשו כפפות ענק שיגבילו את תנועותיהם ואת המנה האחרונה יצטרכו לבחור מבין כמה שיוצעו להם ע"י צוות המלצרים – כשאוזניהם מכוסות ומגבילות את השמיעה. הארוחה תוצע מידי יום רביעי, במסעדת הדגל של המלון - שיקגו. הארוחה תכלול את מיטב המנות המוגשות במסעדה בהן מדליוני פילה בקר, אנטריקוט, סינטה או ארוחת קצבים זוגית. מחיר ארוחת חושים בת 3 מנות: 235 שקלים לסועד.

הילטון מלכת שבא, אילת, 08-6306666. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומנטי בפפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיל זוגי בפפה, ראשל"צ

מסעדת פפה על חופה של ראשון לציון, מציעה עיסקית חורפית לזוג, הכוללת שלוש מנות ראשונות ושתי כוסות יין ב-99 שקלים. בין המנות לבחירה תמצאו קרפצ'יו סינטה, פלאפל כרישה, קבב דגי ים, סרדינים כבושים ועוד. הדיל תקף בכל ימות השבוע ובכל שעות היום.

פפה, הטיילת 17 ראשון לציון, 03-9414151. לא כשר

מינה טומיי. צילום: יפית בשבקין,
פנקוטה כפיר ליים במינה טומיי/צילום: יפית בשבקין

תפריט קינוחים חדש במינה טומיי, חיפה

במסעדת מינה טומיי בחיפה השיקו השבוע תפריט קינוחים חדש של השף קונדיטור ערן שוורצברד. בין הקינוחים, המבוססים על המטבחים מהמזרח הרחוק, ניתן למצוא: מינה בו - מוס שוקולד על מצע של פצפוצי אורז וממרח לוטוס עם קציפת קרם קרמל וקראמבל חמאת בוטנים (36 שקלים), פנקוטה קפיר ליים עם שמנת מתוקה, שוקולד לבן, פירות ורוטב פירות יער (32 שקלים), סופגניות בננה מטוגנות על מצע קרם קרמל, מוגש עם פופקורן מקורמל, רוטב טופי, ריבוע של קרם בורלא וטויל שקדים (36 שקלים) ועוד.

מינה טומיי, פלימן 8 חיפה, מרכז קסטרא 04-6668080. לא כשר

ממבו. צילום: אגמדיה,
תפריט חדש בממבו/צילום: אגמדיה

מסעדת ממבו חוגגת 13, יקנעם

מסעדת ממבו החלבית של השף ברוך דבח חוגגת 13 שנה בתפריט חדש המשלב מנות חדשות ביניהן תמצאו פלאפל עדשים על מצע של טחינה בקרם חציל שחור, קדאיף חציל, פטריות ממולאות בגבינות ופילה סלומון צרוב על הפלנצ'ה עם יין לבן שום וטימין.

ממבו, צומת יקנעם, 04-9938008. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully