וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשבו הבלוגרים המובילים בעולם על מסעדת מחניודה?

25.1.2015 / 16:43

משלחת בלוגרים קולינריים מארצות לטיניות הגיעה לישראל לשבוע כדי לחוות את הארץ דרך האוכל. בתווך נרשמו התלהבות, התאהבות וכמובן, גם הלם תרבות קטן

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

מסעדת מחניודה, יום רביעי בערב. הלהיט של פאר טסי דרך השלום מתנגן ברקע, חלק מהסועדים קמים לרקוד, השאר מסתפקים בלהתנועע בכסא, ורק חמישה סועדים יושבים על הבר, מעט המומים. 36 שעות קודם לכן, נחתו קלרה גונזלס, לילה פויול, ברן הררה, היידי ליאון מונגז, וצ'אבר אלואה, על אדמת ישראל ל-6 ימים גדושים באוכל, מסעדות וסיורים קולינריים.

מי שאחראי להבאתם לארץ היא עמותת וייב ישראל, שהקימה ג'ואנה לנדאו, אשר מביאה מובילי דעת קהל מרחבי העולם לישראל, בדגש על בלוגרים עם מאות אלפי עוקבים לשבוע של חוויה ישראלית. בשבוע האחרון היו אלו 5 בלוגרים של אוכל מארצות לטיניות, שחיים ונושמים אוכל, אשר שידרו לעולם בכל רגע נתון מהמוקדים הקולינרים המובילים בישראל.

וייב ישראל. חיים יוסף,
באו לעבוד/חיים יוסף
וייב ישראל. עידו שחם
מה הם חשבו על הפולנטה?/עידו שחם

במסגרת המסע בארץ קיבלו הבלוגרים טעימה מרוכזת מכל הטוב שיש לסצינה הקולינרית המקומית להציע. הם השתתפו בסיורים קולינריים בעיר העתיקה בירושלים ובשוק מחנה יהודה, כשאת היום קינחו במסעדת מחניודה. בהמשך השבוע ביקרו גם בעכו, במסעדת סבידה ואצל השף אוסאמה דלאל, אשר ערך להם סיור בשוק עכו. משם המשיכו למצפה הימים ולמסעדת מוסקט, וביקרו גם במסעדת מגדלנה של השף זוזו חנא. בתל אביב ביקרו במסעדת קלארו של השף רן שמואלי, פגשו את אייל שני שהעביר להם סדנת צילום, אשת הקולינריה אפרת אנזל לקחה אותם לכל המקומות המדוברים ביותר בתל אביב כרגע - ביניהם בר היין ברוט ומסעדת צ'יקטי. כמו כן צפויים הבלוגרים לטייל בשוק לוינסקי, לפגוש את ישראל אהרוני לארוחת בוקר במאנטה ריי, ועוד אטרקציות קולינריות רבות שנדחסו אך בקושי לשבוע אחד.

וייב ישראל. חיים יוסף,
שמח במחניודה/חיים יוסף
וייב ישראל. עידו שחם
התלהבו מהטריות/עידו שחם

"האוכל במקרה הזה הוא רק תירוץ", מסכמת וייסמן, "במשך שבוע אנחנו מראים להם את ישראל דרך האוכל, דרך הקיבה, והם בסופו של דבר חוזרים הביתה וכותבים מה שהם חווים, רואים ואוהבים".

לאתר עמותת וייב ישראל

וייב ישראל. חיים יוסף,
מגניב וגם טעים במחניודה/חיים יוסף
  • עוד באותו נושא:
  • מחניודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully