וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: חורשט סבזי פעמיים כי טוב

3.2.2015 / 7:27

אורז עם תבשיל חורשט סבזי פרסי, ירקות מבושלים, קציצות בקר, קובה סלק ומרק. את כל הטוב הזה מצא המונה במסעדת סירים 3 בת"א, ונפרד רק מ-33 שקלים בעבור שתי ארוחות טעימות ומשביעות

סירים 3 המונה טועם. קובי רובין
ארוחת צהריים וערב ב-33 שקלים/קובי רובין

הפעם הראשונה שהגעתי למסעדת סירים 3, הייתה לפני שלושה חודשים. הספקתי לאכול במקום כבר כמה פעמים, רק בשביל להיזכר בכל פעם שאני חייב לכתוב על המקום. לא צודק ולא יפה להשאיר את המידע אצלי בלבד. בפעם הראשונה שהגעתי אל הבניין בו ממוקמת המסעדה הבחנתי בכמה מסעדות, יש מסעדה יותר יפה, יש פחות יפה, אותי משך שילוב המילים, גזוז חופשי. לא שאני חובב של משקאות מוגזים, אלא את המחיר שחוסך לי אלפי ש''ח בשנה.

לרוב כשאני יושב לאכול, המונית נמצאת בטווח ראייה. אם כבר מצאתי מקום מעניין לאכול בו, ההעדפה היא לצלם מיד, אני לא צריך להזכיר לכם את היד שלי עם האוכל, אתם מכירים אותה טוב. אבל הפעם, אני מציע לכולם לחנות בשכונת יד אליהו ממול ולבוא ברגל, לא ללכת לחניון העשירים מול היכל הספורט. לא מובן לי למה החניון נושא סמל עיריית תל אביב אם אין הנחה, זה מטעה ומעצבן, על העיקרון, תעשו סיבוב קצר לכיוון השכונה ותלכו מאה מטר, זה שווה את הטירחה.

סירים 3 המונה טועם. קובי רובין
מאות אנשים רעבים בשעת צהריים/קובי רובין

ניגשתי אל הדלפק בסירים 3 רק בשביל לגלות משטח העמסה כמו שאני כל כך אוהב. מכירים את התחושה ביד כשקשה להרים כבר את הצלחת מרוב אוכל? בעל המקום לקח צלחת בגודל של הגה של משאית קלה, והתחיל להעמיס לי אורז, ועליו הוא מזג חורשט סבזי, תבשיל ירק פרסי אלוהי. בכל מקום אחר רק הצלחת הזאת תעלה ארבעים ש''ח. באחת הפעמים רציתי ללכת על קומפלט, לקחתי גם גונדי, אז אל תיקחו, הוא לא מספיק טוב, גם העוף הממולא לא מדהים, בקיצור, טעמתי כמעט הכל כאן, עד שמצאתי את השילוב הכי טוב.

אתם יכולים להזמין כל אורז שהמקום מכין, עליו חורשט סבזי והרבה, על הצד ירקות מבושלים בשביל הבריאות, שתי קציצות בשר ברוטב, לא, זה לא מסתיים כאן. עוד תקבלו קובה סלק ענקית, קערת מרק היום (במקרה המצולם מרק עדשים אדומות משובח), שתי צלוחיות סלט קטן, וגזוז בכמויות. כבר לפני שהתחלתי לאכול ביקשתי כלי לקחת, אין מצב שאני גומר את הכל אלא לוקח עוד חצי ארוחה הביתה. לא להאמין שכל המנה עולה 33 ש''ח בלבד, ועוד עם עם ארוחת ערב לדרך. מה רע, לאכול חורשט סבזי פעמיים ביום.


סירים 3. רחוב נירים 3 תל אביב. שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-16:30. 03‫6887593‬. כשר רבנות תל אביב.



לכל המדורים של המונה טועם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully