וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצמת הקובה מתרחבת: מסעדת עזורה פותחת סניף בת"א

3.2.2015 / 12:34

מסעדת עזורה המפורסמת משוק מחנה יהודה בירושלים תגשים חלום להרבה תל אביבים ותפתח בעוד כשבועיים סניף ראשון בתל אביב במתחם גן החשמל

מסעדת עזורה. עומר מירון
התבשילים המפורסמים של עזורה/עומר מירון

אחרי שנים רבות במהלכן תל אביבים עלו לרגל במיוחד בעבור החומוס והתבשילים המנחמים של מסעדת עזורה, הלא יאמן קרה. המסעדה שכה מזוהה עם שוק מחנה יהודה בו היא פועלת פותחת בימים הקרובים סניף ראשון בת"א. עזורה הוותיקה הוקמה כבר בשנת 1952 על-ידי עזרא שרפלר, שעלה מתורכיה. כיום העסק מופעל על ידי ילדיו, ובעיקר על ידי אלרן הבן, שמשמש כבשלן הראשי, והוא גם זה שיפתח את המסעדה בת"א.

עזורה מתמחה בעיקר בתבשילים ביתיים - סופריטו, קובה אדומה, חומוס, חציל תורכי, ממולאים, עלי גפן, ומנת הדגל - תבשיל זנב שור. מדובר באחד הסמלים הקולינריים הבולטים של ירושלים בכלל, ושוק מחנה יהודה בפרט, עוד הרבה לפני שירושלים הפכה למעצמה בתחום האוכל. למסעדה קהל לקוחות קבוע ונאמן, חלקו אף מגיע פעמיים ביום, גם בימים גשם קרים בהם השוק ריק, בעזורה יימצאו לקוחות.

מסעדת עזורה. נמרוד סונדרס
בקרוב בת"א/נמרוד סונדרס

המסעדה החדשה תיפתח במתחם גן החשמל בת"א, אשר בתקופה האחרונה הפך לטרנדי וגדוש במסעדות חדשות. התעורר לחיים, ועם מקומות כמו המבורגר 26 ומסעדת פפו המציעה תבשילים ספרדיים. עזורה התל אביבית צפויה להיות גדולה יותר מהמקור הירושלמי. מבחינת התפריט, התבשילים והניחוחות המשכרים יישארו זהים, עם התאמות מתבקשות לאקלים התל אביבי, כשהשאיפה של הבעלים היא לייצר גם בתל אביב את תחושת החום והביתיות שהצליחה לעשות המסעדה הוותיקה בירושלים.

עזורה תיפתח במתחם גן החשמל בת"א, ברחוב הרכבת פינת מקווה ישראל בעוד כשבועיים. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully