וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

12 אוזני ההמן המצטיינות לשנת 2015

23.2.2015 / 12:14

עשרות רבות של משולשי בצק וקלוריות נצרכו במערכת וואלה! אוכל כדי לברור את אוזני ההמן הטובות ביותר. קבלו את 12 הנבחרות שלנו

דלאל

אוזני המן בדלאל. מאיר כהן,
אוזני המן בדלאל/מאיר כהן

בקולקציה: אזני המן בשלל טעמים ומגוון מילויים, קלאסיים ונוסטלגיים כגון מלית פרג ומלית קרם שוקולד מובחר עם שוקולד צ'יפס לצד מילויים מפתיעים וחדשים, כמו קרם פיסטוק ודובדבן אמרנה (14 אזני המן בעלות 39 שקלים).

הטעימה המנצחת: אוזני המן קרם שוקולד- הבצק מושלם, פריך וחמאתי במידה, התגשמות הפנטזיה של אוזן החלומות המושלמת. בצק כיפי, חמאתי, בול באיזון המדויק. המילוי העשיר מושלם, הקרם מזכיר עוגיית בראוני משובחת שמסתתרת בתוך בצק אוזן המן.

ווליו פור מאני: יקר

דלאל - הקונדיטוריה. כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. 03-5109292 .

טאטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקולקציה: לקראת פורים משיקים בטאטי לחם קולקציה של אוזני המן של השף קונדיטור תמיר רוזנברג במילוי אגוזים ותבלינים; במילוי חלבה (11.8 שקלים ל-100 גרם), במילוי פרג והדרים; גבינה ריקוטה מתוקה; גבינה עם דובדבני אמרנה; פטיסייר שוקולד בלגי; תמרים; מלוח-שמנת ובצל (11 שקלים ל-100 גרם).

הטעימה המנצחת: שוקולד פטיסייר - אוזן עשירה במילוי של שוקולד בלגי איכותי והבצק חמאתי ומענג ופריך. רק כמות אבקת הסוכר מוגזמת כאן, מבאס שאי אפשר לראות אפילו את המילוי מרוב אבקת סוכר.

ווליו פור מאני: בינוני

קפה וביסטרו Tatti גבעתיים: דרך השלום 53, גבעתיים.
Tatti Loft יהוד: רחוב אברהם גירון 3, אזור התעשייה יהוד. 03-5392500

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיקי שמו

אוזני המן בקונדיטוריית שמו. דן לב,
אוזני המן בקונדיטוריית שמו/דן לב

בקולקציה: הקונדיטוריה של מיקי שמו מגישה אזני המן מבצק פריך- קופסאות במשקל 350 גרם: 38 שקלים לקופסא; אזני המן מבצק פריך ללא סוכר- קופסאות במשקל 350 גרם: 38 שקלים לקופסא; אזני המן מבצק שמרים- 7 שקלים ל-100 גרם; אזני המן מלוחים- 7 שקלים ל-100 גרם; עוגיות מעמול- קופסאות במשקל 400 גרם: 39 שקלים לקופסא; עוגיות רחת לוקום- 400 גרם: 35 שקלים לקופסא.

הטעימה המנצחת: בצק פריך עם פרג - הבצק טעים, פריך בטירוף וחמאתי. המילוי רך ועדין ולא עוגיית חנק וטעם הפרג מאוד עדין ומאוד טרי. אוזן המן קלאסית וכל כך קלילה שלקחנו עוד אחת.

ווליו פור מאני: זול

בסניפי הרשת

לחמים

אוזני המן של לחמים. דניאל לילה,
אוזני המן של לחמים/דניאל לילה

לחמים

בקולקציה: פרג טרי שנטחן בקונדיטוריה; שוקולד בלגי; פטיסייר וניל ושברי שוקולד; "כובע נפוליאון" (כדור מרציפן לובקה); תמרים ואגוזי מלך (5 שקלים ליחידה/ 13.5 שקלים ל-100 גרם), אוזני המן מלוחות מבצק פריך תפוחי אדמה בעשבי תיבול מבצק פריך מלוח מצופה שומשום במילוי תפוח אדמה ועשבי תיבול; בטטות מקורמלות, גבינת עיזים ואגוזי מלך (7 שקלים ליחידה / 18 שקלים ל-100 גרם) ועוד.

הטעימה המנצחת: מילוי תמרים ואגוזים מושלם, לא כמו ממרח תמרים מקופסה אלא ביס מפנק וטרי עם צ'אנקס תמרים. טעים כמו חרוסת. לרדת על חבילה מול הטלוויזיה.

ווליו פור מאני: יקר

בסניפי הרשת

לחם יין

אוזני המן במאפיית לחם יין. אנטולי מיכאלו,
צילום:/אנטולי מיכאלו

לחם יין

הקונדיטוריה מציעה אוזני המן בטעמים פרג; קרם ערמונים; שוקולד; לוטוס; גבינת גאודה ומסקרפונה (29 שקלים לכל סוגי המילויים, למארז 250 גרם).

הטעימה המנצחת: ערמונים - בצק מושלם, קלאסי ודקיק שמצליח להיות הכל: רך אבל גם קריספי ומתפורר. נרשמה התלהבות רבתי. מתפורר נימוח. חבל שיש מעט מילוי, היינו רוצים שיהיה ממנו יותר.

ווליו פור מאני: בינוני

ניתן להשיג במאפיית לחם יין , החורש 4 קריית סביונים, יהוד.

ביגה

אוזני המן ברשת ביגה. אסף לוי,
אוזני המן בביגה/אסף לוי

רשת בתי הקפה הצפונית ביגה קפה תציע אוזני המן במילוי שוקולד בלגי וקינמון (מארז של 320 גרם 33 שקלים).

הטעימה המנצחת: מילוי אגוזים טעים ומדויק, בצק מתפורר ואיכותי. אם רק האוזן הייתה יותר קטנה והבצק אוורירי יותר. כמו עוגת חנק ממש טעימה.

ווליו פור מאני: ממוצע

לסניפי הרשת

בייקרי

אוזני המן בבייקרי. עידית בן עוליאל,
אוזני המן בבייקרי/עידית בן עוליאל

במאפיית הבייקרי מציעים אוזני המן במילוי פרג עשיר (28 שקלים לקופסא), אוזני המן במילוי אגוזים וקינמון (28 שקלים לקופסא). בדליקטסן, ניתן יהיה לקנות גם בבודדים, 2.5 שקלים ליחידה.

הטעימה המנצחת:אגוזים וקינמון - בצק שהוא מלאכת מחשבת, קראנצ'י ודקיק, רק עוטף את המילוי נותן לו את הבמה. דק קרנצ'י עדין, פריך חמאתי אבל לא בהגזמה. מתפצח בפה בצורה כיפית. עתיר במילוי אגוזי עדין וקינמון טרי טרי.

ווליו פור מאני:יקר

בסניפי הרשת

Buy the way ובראון

אוזני המן ביי דה ויי. שי בן אפריים,
אוזני המן בביי דה ויי/שי בן אפריים

בקולקציה:בראון ו-BUY THE WAY משיקים לכבוד פורים אוזני ההמן עשויות בעבודת יד מבצק שקדים פריך ומגיעות במילויים של פרג קלאסי, חלבה ופצפוצי שוקולד, חמאת בוטנים, אגוזי מלך ומייפל, קפה וטונקה. בנוסף, בכל מארז תתווסף הפתעה- אוזן המן הדומה לעוגיית מזל וטומנת בחובה פתק (קופסה 300 גרם- 44 שקלים).

הטעימה המנצחת: לוטוס– המרקם של הבצק, חולי, רך ומתפורר. גרסה מודרנית לבצק של פעם. טעים כמו בבית.

ווליו פור מאני: יקר

BUY THE WAY. צומת רעננה, על כביש 4,רעננה. 097424600. כפר סבא, צומת רעננה כפר סבא צפון. 097446868. BROWN. ניסים אלוני 10 מתחם G, תל אביב. 035444024

רולדין

אוזני המן ברולדין. רונן מנגן,
אוזני המן ברולדין/רונן מנגן

בקולקציה: רשת רולדין משיקה קולקציית אוזני המן הכוללת Apple Pie – בצק שקדים במילוי פרנג'יפאן תפוחים ושטרוייזל; שוקובאונט- במילוי שוקולד בלגי ופאדג' קוקוס; ללא תוספת סוכר וללא קמח במילוי תמר מג'הול, אגוזי מלך וקינמון (45 שקלים לכ-310 גרם), תמרים מסאלה; אגוזים בקרמל; שוקולד; פרג (9.90 שקלים ל- 100 גר'), במהדורה מוגבלת: בצק פריך במילוי קרם שוקולד ושברי שוקולד בלגי בציפוי שוקולד חלב ואבקת זהב; שוקובאונט- במילוי שוקולד בלגי ופאדג' קוקוס בציפוי שוקולד מריר ופולי קקאו מוזהבים (המארז כולל 12 יחידות ומחירו 45 שקלים).

הטעימה המנצחת: בצק פריך מג'הול: בצק פריך מצוין, מרקם רך ומוצלח של הבצק. בפנים הייתה כמות יפה של מלית תמרי מג'הול ברמת המתיקות הרצויה מעודנות וטעימות מאוד.

ווליו פור מאני: זול

בסניפי הרשת

ביסקוטי

אוזני המן במאפיית ביסקוטי. בועז לביא,
אוזני המן בביסקוטי/בועז לביא

בביסקוטי יציגו השנה אזני המן בעבודת יד מבצק פריך במארזים של 300-350 גרם במחיר של 36 שקלים, אזני המן במילוי תמרים, אגוזים ותבלינים; אזני המן במילוי פרג והדרים; אזני המן במילוי שוקולד בלגי מריר; אזני המן במילוי חלבה, טחינה ופיסטוקים; אזני המן במילוי אגוזים מקורמלים (42 שקלים), כמו גם עוגות לפורים כמו פלודן- שלוש שכבות עבות של מילוי פרג, תפוחים ואגוזים עם בצק פריך; ועוגת פרג על בסיס קרם שקדים בציפוי שוקולד מריר (48 שקלים לעוגה).

הטעימה המנצחת: אגוזים מקורמלים - בצק פריך מושלם של פעם, טעים וקריספי. המילוי מצוין, הדרי ועושה חשק לעוד, אם כי טיפה נדבק לשיניים. למי שלא אוהב הדרים (שמאוד דומיננטים כאן) באוזן המן שלו, מומלץ לוותר.

ווילו פור מאני: בינוני

הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה. 03-5704015/8

נולה אמריקן בייקרי

אוזני המן בנולה. אפיק גבאי,
אוזני המן בנולה/אפיק גבאי

בקולקציה: לרגל חג פורים מציעה הקונדיטוריה האמריקאית נולה קולקציית אוזני המן מיוחדות ששמה את הקלאסיקות האמריקאיות במרכז הבמה: S'mores- בצק פריך במילוי נימוח של נוטלה ובייבי מרשמלו; Peanut butter and jelly- בצק פריך במילוי של חמאת בוטנים וריבת תות טרייה; Berry- בצק פריך במילוי ריבת תות טרייה וחמוציות; פרג ונוטלה (6 שקלים ליחידה, 25 שקלים למארז חמישייה).

הטעימה המנצחת: חמאת בוטנים וריבה - להרפתקנים שמאסו בטעמים הבנאליים של שוקולד או תמרים, מומלץ ללכת על הטעם המצוין הזה. התותים מאזנים את חמאת הבוטנים, ויוצרים שחיתות נהדרת. הבצק פריך מאוד ואנמי, אבל זה מעולה כי הוא נותן את הבמה למילוי הדומיננטי והמשגע.

ווליו פור מאני: יקר

NOLA American Bakery. דיזנגוף 197, תל אביב. 03-5230527

קונדיטוריה שני

אוזני המן בקונדיטוריה שני. אנטולי מיכאלו,
אוזני המן בקונדיטוריה שני/אנטולי מיכאלו

רשת קונדיטוריה שני תציע השנה מגוון מילויים לאוזני המן: סופלה שוקולד מרציפן; סופלה אספרסו ושברי קקאו; פירות העונה וקרם פסיפלורה; סופלה דאבל שוקולד חלב ושוקולד לבן; שוקולד ודובדבני אמרנה; סופלה שוקו שוקו בצק שוקולד; לוטוס; אלפחורס; פרג; תפוחים ותמרים; קרם נוגט ואגוזים; שוקולד ועוד (36 שקלים לקופסה של כ-400 גרם, 98 שקלים לקילו בתפזורת).

הטעימה המנצחת: אספרסו ופצפוצי קקאו המילוי בטעם קפה מצוין. קונצנזוס משרדי. בצק טעים ובפנים מחכה הפתעת קקאו נעימה וממכרת, ירדנו על הקופסה במהירות. חובבי הקפה יחגגו במעגלים.

ווליו פור מאני: זול

בסניפי הרשת

עוד נטעמו אבל לא נכנסו לרשימת הגדולים: קיזלרס, ממבו, טיב טעם, נומילי פטיסרי, קפה גרג, מובינג בייקרי, מתוקה וארקפה.

  • עוד באותו נושא:
  • אוזני המן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully