וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום החדש של ניר צוק: 5 סוגי צ'יפס ועוף אורגני בגריל

23.2.2015 / 11:33

השף ניר צוק פותח את מזללת הגארדן בדיזנגוף סנטר, שמציעה שלל סוגי צ'יפס, המבורגרים ועוף אורגני בגריל

צילום: קובי אליהו, עריכה: יותם וקס

השף ניר צוק מוכר לנו בעיקר ממתחם מסעדות השף היוקרתי שלו ביפו, אבל הפעם הוא החליט ללכת על קונפסט קצת שונה. כפי שפורסם כאן לראשונה, פתח השבוע ניר צוק מקום חדש, גארדן שמו, בדיזנגוף סנטר. המקום נפתח על חורבות סניף הבורגר ראנץ' המיתולוגי ומתמחה בעופות בגריל וצ'יפס. צוק חבר אל שני שפים נוספים - גיא פיסטרוב וחואן מסל ויחד הם פתחו את המקום החדש.

גארדן קיבלה את שמה בזכות הגינה האחורית והענקית, אשר נמצאת כרגע בשיפוצים. החצר תכיל מקומות ישיבה מסודרים, לצד טריבונות בישיבה חופשית. "זאת חצר מדהימה, פתאום באמצע דיזינגוף סנטר, כשחבר הציע לי את המקום ישר נדלקתי על הרעיון", מספר צוק. "אנחנו הולכים להרים כאן את גינת החלומות, הסועדים יוכלו לשבת כאן בכיף עם צ'יפס ודרינקים, הכי קליל".

גארדן. קובי אליהו
עופות בגריל של גארדן/קובי אליהו
גארדן. קובי ליאני
בקרוב תהיה כאן גינת חלומות/קובי ליאני

התפריט של גארדן מציע בכל יום כחמישה סוגי צ'יפס, כשהשאיפה היא להגיע לעשרה סוגים ביום. לכל צ'יפס יש את זן תפוחי האדמה שמתאים לו, וסוג טיפול אחר, כך שתמצאו שם את הגארדן צ'יפס - צ'יפס דק קלאסי, סטייל תפוצ'יפס (18 שקלים), צ'יפס מדורה (19 שקלים), צי'פס בלגי (18 שקלים), תפוח אדמה רוטיסרי (18 שקלים) ועוד.

באגף הבשרי של התפריט תמצאו עוף רוטיסרי, שלם (68 שקלים), חצי (39 שקלים) או רבע עוף (22 שקלים), המבורגר שמכין אחיו של ניר, תומר (בעלי מעדניית צוק וחוות צוק) שטחון במקום (38 שקלים), שניצל בקר 300 גרם (52 שקלים).

הייחוד של העוף בגריל של גארדן, הוא היותו עוף אורגני, ללא חומרי אנטיביוטיקה והורמונים למיניהם, שנוהגים להכניס בדרך כלל לבשר. "העוף חי חיים טובים", מסביר גיא פיסטרוב, השף בפועל של המקום. "הוא גדל בשטחים פותחים, אוכל תירס וגרעינים טובים, ולא מוסיפים לו הורמונים, זה הסוד של הטעם".

גארדן. קובי ליאני
עושים כבוד לצ'יפס/קובי ליאני
גארדן. קובי ליאני
ויש עוד הפתעות/קובי ליאני

לגבי המיקום המעט מפתיע, דיזנגוף סנטר, אשר מציע לרוב אוכל פשוט של רשתות גדולות, מספר צוק שמדובר מבחינתו בסגירת מעגל מרגשת. "בתור ילד אני זוכר שהייתי מגיע לסנטר, ולמקום הזה היה משהו מיתי מבחינתי, יש פה משהו אחר, מיוחד". וזה לא רק הסנטר, אלא כל האיזור, שעושה את זה לצוק. "בפינת הרחובות הזאת, של קינג ג'ורג' ודיזינגוף יש משהו אחר, שונה משאר ת"א, יותר הארד קור, מחוספס, וזה נורא מתאים לי".

"תמיד רציתי לפתוח מקום שגם להורים שלי יהיה כיף לבוא לאכול בו", מוסיף ומסכם פיסטוב השף, "עבדתי במהלך חיי במסעדות יותר פלצניות, נקרא לזה, שאנשים צריכים להתנהג לםי קודים מסוימים וזה פחות התאים לי, אני אוהב את המקומות הפשוטים - של החומוס והפלאפל, מקומות כאלה שבאמצע היום נגמר האוכל, שמתמחים בדבר אחד או שניים, וזה מה שאנחנו עושים כאן".

גארדן, דיזינגוף סנטר (כניסה משער 7, רחוב קינג גורג'), ת"א. שעות פתיחה בתקופת ההרצה: ראשון - חמישי: 12:00-22:00, שישי: 11:00-17:00, שבת: 18:00-23:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully