וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: 14 שפים מתאחדים למען נשים במצוקה

1.3.2015 / 15:50

ארוחת טעימות למען מטרה טובה, בתרנגול הכחול משיקים תפריט ללא סוכר וגלוטן, ועסקיות ערב שוות במסעדת מזה הצמחונית. כל מה שטעים השבוע

14 שפים מתאחדים למען נשים במצוקה, תל אביב

ארוחת טעימות של 14 שפים. אפיק גבאי
ברווז אסיאתי בפיתה/אפיק גבאי

ביום שלישי הקרוב, 3 במרץ, יארח בית הספר לקולינריה דן גורמה ארוחת טעימות מיוחדת שתכלול טעימות של מיטב היקבים הישראלים לצד מנות של שפים מובלים. כל ההכנסות מהערב יוקדשו לקיום ארוחות ליל סדר למעונות לנשים במצוקה. בין השפים המשתתפים בסעודה: איל לביא מסעדת רוקח 73 שיכין קציצות דגים על סלט, אוראל קימחי ממסעדת פופינה שיכין לחי עגל, שפונדרה עגל עם פולנטה קריספית, שחר דבח מפושון ת"א שכין פרגית על קרם כרובית בקוקוס, קובי בכר ממסעדת רופ טופ במלון ממילא שיכין מנת ברווז בפיתה, מיקי שמו שיכין קינוחים בכוסות ועוד. מחיר לאדם: 200 שקלים. ארוחת הטעימות תתחיל בשעה 19:00, בשעה 21:00 יעלה יובל כספין עם מופע השירים "שר שירי נשים".

דן גורמה, נס לגויים 53, תל אביב. להזמנות - 054-3200033

תפריט נטול גלוטן בתרנגול הכחול

התרנגול הכחול. צילום: מתן כץ,
סלט אסיאתי ללא גלוטן בתרנגול הכחול/צילום: מתן כץ

מסעדת התרנגול הכחול, בניצוחו של השף שאול בן אדרת, תציע לסועדים לראשונה תפריט מיוחד נטול גלוטן וסוכר. התפריט יוגש במקביל לתפריט הקיים ויכלול עסקית אשר תוגש במשך כל שעות היום, של ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר 119 שקלים. בין המנות המוצעות בתפריט המיוחד: מרק קרם חצילים, ארטישוק צלוי, סלט אסיאתי סקיני פסטה, פילה בקר על הגריל, פילה דניס על לבנה ונענע, קציצות בקר בסגנון סנייה טחינה חמה תרד וסלסת עגבניות ועוד. בגזרת הקינוחים תינתן בחירה בין קינוח תותים, טראפלס שוקולד דבש או טפיוקה פירות עם חלב קוקוס ודבש.


התרנגול הכחול, ניסים אלוני 10, תל אביב. טלפון: 03-5443349. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פיצות ללא גלוטן בבזיליקום, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה ללא גלוטן בבזיליקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם ברשת הפיצות בזיליקום זיהו את הצורך למוצרים נטולי גלוטן ומשיקים בימים אלו פיצה חדשה ללא גלוטן. הפיצה מוגשת כברוסקטה גדולה, בין המומלצות תמצאו פיצה עם מוצרלה, גבינה בולגרית, בצל ירוק ובטטה, או פיצה עם מוצרלה, עגבניות וחצילים. מחיר פיצה ללא גלוטן רגילה: 30 שקלים, מחיר כל תוספת 5 שקלים.

בזיליקום, אברבנל 45, תל אביב, 03-6812047; יהודה המכבי 53, תל אביב, 03-6913399. לא כשר

קוקושקה חוגגת שנתיים, עכו

קוקושקה.
קונוס שרימפס בקוקושקה

מסעדת קוקושקה חוגגת שנתיים עם מבצע מיוחד לחודש מרץ. במהלך החודש ייהנו המבקרים מארוחה מלאה ב-200 שקלים לזוג, הכוללת 4 מנות לבחירה מהתפריט, שני משקאות: סנגריה או שליש בירה מלכה או שתייה קלה ושני קינוחים. בין המנות לבחירה תמצאו שיפודי שרימפס צרובים על פלנצ'ה, קלמרי מטוגן, פלאפל סרטנים, ברבוניות מטוגנות, נקניקיות טריות בעבודת יד, המבורגר תוצרת הבית ועוד.


קוקושקה, הבזאר הטורקי, עכו העתיקה, 04-9019758. לא כשר

דומינו'ס מרחיבים את התפריט הטבעוני, רחבי הארץ

דומינוס פיצה. דן לב
פיצה טבעונית בדומינו'ס/דן לב

רשת דומינו'ס פיצה מרחיבה ומשרדת את התפריט הטבעוני שלה. לתפריט התווספה פיצה מגבינת קשיו (65 שקלים לפיצה משפחתית), וכן תינתן כעת האופציה להזמנת פיצה טבעונית אישי (27 שקלים). עוד בתפריט הטבעוני קלצונה יווני (28 שקלים), אצבעות גבינה (20 שקלים) ולחם שום (20 שקלים). לרגל ההשקה תציע הרשת במהלך כל חודש מרץ מבצעים של משפחתית טבעונית עם מנה טבעונית נוספת לבחירה (קלחי תירס, לחם שום או אצבעות גבינה) ושתייה ב- 80 שקלים. או שתי משפחתיות טבעוניות עם שתי תוספות, מנה טבעונית נוספת לבחירה ושתייה ב- 120 שקלים.

רשת דומינו'ס פיצה

מבצע המבורגרים במרינדו, עין גב

מרינדו עין גב. צילום: עומר מיכאלוב,
מרינדו עין גב/צילום: עומר מיכאלוב

מסעדת מרינדו עין גב משיקה המבורגר טלה או עגל (220 גרם), במחיר מיוחד של 35 שקלים להמבורגר. לצד ההמבורגר, ניתן ליהנות מתוספות בתשלום: צ'יפס, תפוחי אדמה, סלט, פירה או אורז במחיר של 12 שקלים לתוספת, ומהמבורגרים נוספים: אנטריקוט וקצבים בתוספת של 10 שקלים, בהזמנת המבוגר מהמבצע ניתן יהיה ליהנות מכוס בירה בזלת מרינדו (220 מ"ל) במחיר 12 שקלים.

מרינדו, עין גב, מול הכניסה לקיבוץ, 04-6658555. לא כשר

עסקיות ערב חדשות במזה, תל אביב

מזה. אפיק גבאי
תבשיל קארי טבעוני במזה/אפיק גבאי

מסעדת מזה הצמחונית משיקה עסקיות ערב חדשות הכוללות מנה ראשונה, עיקרית וכוס יין קטנה, או שתייה קלה / חמה ב- 85 שקלים לסועד. בין המנות המוצעות: קדירת ירקות שורש ופטריות במרטיני רוסו עם מעט אורז אדום ומלא, מג'דרה שחורה עם כרובית צלויה, מוסקה Mezze - שכבות של חציל ותפוחי אדמה עם מלית עדשים וירקות (בתוספת 8 שקלים) ועוד.

Mezze, אחד העם 51 א' תל אביב, 03-6299753. כשר

מסעדת ווסט סייד משיקה תפריט חדש, ת"א

ווסט סייד. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
תפריט חדש בווסט סייד/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

מסעדת ווסט סייד משיקה תפריט חדש של השף גיא מלכה.
בין המנות הראשונות תמצאו פילה בקר עם ריזוטו פטריות וערמונים (55 שקלים), דגים שעלו ברשת הבוקר מטוגנים בקמח תירס (52 שקלים), סאשימי טונה אדומה עם טאבולה עדשים שחורות (68 שקלים) ועוד. במנות העיקריות ניתן ליהנות, בין היתר מסוכריות של עוף בזיגוג ציר חום (88 שקלים), מסבחת דגי ים חומוס עם ויניגרט ארטישוק ואורגנו חם (95 שקלים) ועוד.

ווסט סייד, מלון רויאל ביץ', הירקון 19, ת"א, 03-7405054. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully