וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: דיפי מתוק-מלוח

5.3.2015 / 14:00

בדיפי החדשה בככר דיזנגוף מציעים גן עדן לחובבי המתוקים ולקסיקון חדש: תכירו את הקוקיות - אצבעות בצק אפויות שנטבלות ברטבים מזמינים, ואת הדגפל- וופל ממולא בצורת דג במילויים מתוקים ומלוחים

דיפי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אז מה הדיפי שלכם?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כיכר דיזנגוף מתפתחת ומתחדשת, אחרי שסניף חדש של פונדק דה לוקס נפתח באיזור בימים אלו, גם גזרת המתוק לא נותרת מיותמת. השותפים יניב אלחייני ושי כהן, פתחו מקום קונספט חדש העונה לשם דיפי.

שני השותפים פיתחו מספר מנות דגל, איתם הם משחקים עם טעמים ומילויים שונים. המוצר הראשון הוא הקוקיות, בלילת בצק אוורירית ממולאת בקרם וניל, שנאפית אפייה קצרה בתוך מכונה מיוחדת שיובאה מקוריאה. "הבלילה פותחה כאן, והותאמה לחיך הישראלי", מספר אלחייני. "היא נעשית ללא מוצרי חלב, כך שהיא יכולה להוות גם קינוח לשומרי כשרות שאכלו בשר קודם". אל הקוקיות משודכים רטבים שונים לבחירתכם. תוכלו ליהנות מ-5 קוקיות בגביע מצופות במגוון רטבים מתוקים ושוקולד חם (13 שקלים), מ-5 קוקיות עם גבינת צ'דר (16 שקלים), או מקפה ו-2 קוקיות (10 שקלים) ועוד.

דיפי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הקוקיות של דיפי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מוצר הדגל השני של דיפי הוא דגפל, שילוב המלים דג וופל, נשנוש מתוק וקטן, שמורכב משני וופלים אווריריים בצורת דג, כשבאצמע מילוי לבחירה. הדגפל הקלאסי יעלה 10 שקלים, וכוס קפה לצידו תעלה 5 שקלים בלבד. הדגפל מגיע במילוי גלידת בן אנד ג'ריס (18 שקלים), דגפל מתוק מלוח ממולא בקרם פרש (15 שקלים), דגפל צ'דר (15 שקלים) ועוד.

המוצר השלישי אותו מייצרים גם כן במקום הם פרעצלס, גם הם מגיעים בציפויים וורסיות שונות תמצאו בתפריט פרעצל טוסט (16 שקלים), מקלות פרעצל מצופים בשוקולד חם (15 שקלים) או בגבינת צ'דר (17 שקלים) או פרעצל עם גבינת שמנת (14 שקלים). בנוסף במקום ממאפים שונים וכריכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיפי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תכירו את הדגפל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

"הרעיון שלנו היה לחבר עולם מתוק של ילדים וצעירים למשהו שגם מבוגרים יכולים לאהוב. לעצור על הפינה, לשבת או לקחת משהו קטן ומתוק על הדרך, ולהמשיך הלאה".

דיפי, דיזינגוף 81 (פינת בר כוכבא), ת"א. שעות פעלות במהלך ההרצה: ראשון -חמישי: 08:00-00:00, שישי: 08:00-16:00, שבת: 12:00-00:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully