וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בת"א: עגלת אוכל אדומה שתגיע עד אליכם למשרד

9.3.2015 / 12:40

הדור הבא של הפוד טראקס כבר כאן - תכירו את שמלפוף, עגלת אוכל משגעת שמסתובבת ברחבי תל אביב ומגיעה לפי קריאה למשרדים

שמלפוף. גרדה גלזר, מערכת וואלה!
עגלת השמלפוף - חפשו אותה ברחובות ת"א/מערכת וואלה!, גרדה גלזר

בתל אביב של לפני 50 שנה, עגלות האוכל היו חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני והיו לארוחת פועלים מרכזית. כיום אוכל הרחוב נמצא בעיצומו של קאמבק ברחבי העולם ועמו העגלות, ע"ע ז'אנר הפוד וטראקס בארצות הברית בכלל ובניו יורק בפרט. בישראל התהליך אמנם עובד לאט יותר אבל גם כאן יש ניצנים ראשונים עם מיזמים כמו אוטואוכל דרך הקייטרינג של יוסי שרף וטראק דה לוקס, שמנסים להחזיר את עגלות האוכל למרכז העניינים.

גם עופר שמרלינג, שלעסק החדש שלו קוראים שמלפוף, הצטרף למגמה ובימים אלו הוא מסתובב ברחבי תל אביב עם עגלת אוכל צבעונית. לשמרלינג, במקור מכפר עזה, היה בר בשרים בקיבוץ הדרומי, במשך שנים , לצד פיצריה, הכל מעשה ידיו. לפני כמה שנים הוא מכר את המקום, ולאחר כמה ניסיונות שלא צלחו באיזור המרכז, הוא החליט לשנות כיוון .שמרלינג, איש מלא שמחת חיים מסיע את העגלה האדומה שלו ומגיע לבנייני משרדים במיקומים שונים בתל אביב, חונה ומציע ארוחת צהרים חמה וטריה.

שמלפוף. גרדה גלזר, מערכת וואלה!
הותצאה הסופית/מערכת וואלה!, גרדה גלזר

בעגלה הניידת שחנך לפני מספר שבועות הוא מגיש בשר בקר משולב עם נתחוני עוף מוקפצים, אשר מושרים במרינדה 48 שעות קודם. לאחר מכן מצטרפים להקפצה בצל קצוץ ופטריות, בתוך ווק מיוחד שייצר בעצמו, אשר אמור לשוות לבשר והתוספות טעמים מיוחדים. כל התערובת מונחת על "לאפה קומפקטית", כהגדרתו, שלמעשה מזכירה בעיקר לחמניית המבורגר משודרגת ומקבלת מכת חום מברנר גדול. שמרלינג מלפף את הכל יחד ומגיש תמורת 24 שקלים למנה.

"הרגשתי שצריך משהו חדש בת"א", הוא מספר בהתרגשות, "ספגתי כמה חבטות כלכליות, והחלטתי שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה", הוא אומר בגאווה. "יצרתי מוצר שלא קיים עדיין, הכל מעשה ידיי, בניתי את העגלה בעצמי, פיתחתי מחבת ווק מיוחדת, שמשפיעה על הטעמים של הבשר, סכינים מיוחדים, הכל עבודה שלי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שמלפוף. גרדה גלזר, מערכת וואלה!
עופר שמרלינג, דמות צבעונית ומלאת שמחת חיים/מערכת וואלה!, גרדה גלזר
"תני לי תנאי רחוב ואני יכול ליצור מהם ארוחת גורמה"

שמרלינג לא מתכוון לקפוא על השמרים, וכבר חושב על השלב הבא. "אם אני אגיע יום אחד למשרד ויגידו שמחר בא להם איטלקי או סיני, למחרת, אבוא עם עגלה חלבית, אעשה גם פיצות, הכל לפי דרישת הלקוחות". והוא ממש לא מתכוון לעצור בזה. "אני מתכנן לבנות עגלות נוספות, ולספק אותן לאנשים ברחבי הארץ, יחד עם הדרכה והכוונה על הכנת האוכל. זה יכול להיות פיתרון לאנשים שמחפשים להתפרנס בכבוד בקרבת ביתם. אני אומן בנשמה שלי", הוא מסכם. "תני לי תנאי רחוב ואני יכול ליצור מהם ארוחת גורמה, ופה טמונה התקווה שהעסק יצליח".

שמלפוף, רחבי ת"א, טלפון להזמנות - 052-4148043. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully