וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו טוב קורה בחיפה: מסעדה ופופ אפ חדשים בעיר

הסצינה הקולינרית של חיפה מתרחבת - תכירו את צ'אנג בה, מסעדה אסייתית חדשה לשף עידן ליפשיץ בעיר התחתית ופופ אפ שמביא את הרברט סמואל של רושפלד וטייגר לילי צפונה

משהו טוב קורה בחיפה, שהולכת ומשתבחת מבחינה קולינרית. אחרי פתיחתה של מסעדת ביסטרו וניה המוצלחת, ההודעה על מתחם איטלקי חדש ועוד פרויקטים מסקרנים נודע לוואלה אוכל על עוד שני פרויקטים מעניינים בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת בלה של ליפשיץ. יחלק את זמנו בין שתי המסעדות/מערכת וואלה!, צילום מסך

צ'אנג בה

השף עידן ליפשיץ, שעבד בעבר במסעדת טוטו עם ירון שלו ופתח לפני מספר שנים את מסעדת בלה בבית שערים, עומד מאחורי פרויקט חדש שנקרא צ'אנג בה (פיל משוגע בתאילנדית). מדובר בבר מסעדה של אוכל רחוב אסייתי בעיר התחתית, שיפתח ליפשיץ יחד עם שותפו ממסעדת בלה, ליאור גולן, והשניים יחלקו כעת את זמנם בין שני המקומות.

המקום, שיפתח להרצה בשבוע הבא, נמצא בחלל קטן עם 9 מקומות על הבר ועוד שלושה שולחנות. "בתור התחלה זה יפתח רק בצהריים ואח"כ נפתח גם בערבים", מספר גולן. התפריט, אשר עדיין בפיתוח, אסייתי למהדרין, עם מבחר של מנות נודלס, מרק ראמן יפני ועוד מבחר מרקים, לחמניות באן, דגים, פירות ים, וסלטים. "בנינו תפריט לא גדול יחסית, שיפעל בהתחלה על בסיס של עסקית צהריים מנה ראשונה ומנה עיקרית", אומר גולן. מחיר העסקיות הממוצע יהיה בין 50-60 שקלים, ומחירי המנות במסעדה ינועו בין 30-80 שקלים.

צ'אנג בה. רחוב נתנזון 17, חיפה. שעות פתיחה בהרצה: א'-ה' 11:00-19:00, ו' 11:00- צהריים. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרברט סמואל, בקרוב בחיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרוב מאוד תפתח מסעדת הרברט סמואל שלוחה נוספת של המסעדה בירושלים, אבל בינתיים יביא יונתן רושפלד טעימה גם לחיפאים, במסגרת אירוע פופ אפ של מסעדת צפרירים 1. הרעיון של מסעדת פופ אפ, הוא מסעדה שקמה לתקופה מוגבלת - יכול להיות ליום אחד בלבד, לשבוע או יותר. בת"א נערך אירוע מוצלח מסוג זה לפני מספר חודשים, במסגרתו מסעדת קפה 48 לשעבר, אירחה מסעדות שונות מרחבי הארץ והקימה לתחייה מסעדות מיתולוגיות שנסגרו. כעת החליטו גם בחיפה להרים את הכפפה.

צפרירים 1. דוד חיון, אתר רול, מערכת וואלה! NEWS
צפרירים 1, מזל טוב/מערכת וואלה! NEWS, דוד חיון, אתר רול

במסגרת יום הולדת 3 למסעדת צפרירים 1, החליטו בעלי המסעדה שבמהלך שבוע החגיגות, מסעדות שונות מתל אביב ומחיפה יתארחו במקום לערבי פופ אפ ייחודיים מסוגם בהם השפים וצוותי המסעדות ישתלט כולו על המסעדה החיפאית.

"בתור יזמים חיפאים שאוהבים לחדש כל הזמן ללקוחות שלנו, שיתופי פעולה מהסוג הזה זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים", מספר עודד שטראוס, מבעלי המסעדה. "בתל אביב טרנד הפופ אפ נעשה שכיח, ובחיפה זה משהו שעוד לא נעשה, אז נראה לנו נחמד לחגוג ככה את יום ההולדת השלישי שלנו".

מסעדת טייגר לילי. דניאל לילה
גם טייגר לילי תגיע/דניאל לילה

שבוע יום ההולדת יתחיל ב-29 למרץ, באירוח כאמור, של המוסד הקולינרי ומסעדת הדגל של יונתן רושפלד - הרברט סמואל. צוות המסעדה בראשות השף אדיר כהן יגיע לצפרירים 1 ויגיש ארוחת טעימות מקורית ויצרתית נוסח הרברט סמואל. "המסעדה למעשה תועתק לפה לערב אחד בלבד" מספר שטראוס, "המלצרים, השולחנות והאוכל, הכל יהיה זהה. לפני שנתיים כבר עשינו איתם שיתוף פעולה, וזה תמיד משמח".

ביום שני ה-30 למרץ תעשה המסעדה מעבר לתאילנד הרחוקה ותארח את מסעדת טייגר לילי בראשות השף יניר גרין. ביום רביעי ה-1 לאפריל, יעשו במסעדה כבוד למוסד החיפאי, מסעדת השף הנמל 24, בראשותו של השף רן ראש, אשר תגיש מטבח צרפתי עם נגיעות מהמטבח האיטלקי- ים תיכוני.

ביום חמישי ה-2 לאפריל ייחתם שבוע היומולדת במסיבה ים תיכונית עם אבו מרואן, הבעלים של שלוש מסעדות החומוס המצליחות והותיקות. את כל שבוע יום ההולדת ילווה תפריט קינוחים מיוחד שנבנה על ידי השף קונדיטור מיקי שמו.

עוגת גבינה שמרים של קונידטוריה שמו. דן פרץ,
וקינוחים שלך מיקי שמו/דן פרץ

"אנחנו רוצים לפנק את הלקוחות הנאמנים שלנו בחוויה שונה, אחרת ומגוונת", מסכם שטראוס. "אני חושב שחברויות ושיתופי פעולה זה משהו שרווח בתחום וכדאי לנצל את זה. אז מצד אחד אנחנו מביאים ללקוחות החיפאים טעימות ממסעדות בת"א שאולי לא יצאן להם להגיע אליהן, ומצד שני נותנים כבוד לקולגות חיפאיות".

מסעדת צפרירים 1, צפרירים 1, חיפה, 04-8112235. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully