וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפאבים הכי טובים לדייט ראשון

מז'אז'ו וינו ועד עלמה- אספנו עבורכם את הפאבים המומלצים ביותר לפגישה ראשונה ורומנטית. לחיים

אחד מהדברים שמשפיעים על הצלחת דייט ראשון הוא המקום. אם להיות דרמטיים, בחירה של מקום מסוים יכולה להבדיל בין דייט נפלא לקטטסטרופה מוחלטת. לכן, אחת מהאופציות המועדפות על אנשים היא לקיים את הדייט בפאבים. משהו בשילוב של אלכוהול ותאורה מעומעמת מצליח לשחרר אותנו, במיוחד בפגישה ראשונה ומלחיצה. יחד עם זאת, לא כל פאב מתאים לדייט ועל אחת כמה וכמה דייט ראשון. חשוב שתבחרו מקום רומנטי במידה הנכונה, עם קצת מוזיקה, פינה שקטה (אולי) ועם תפריט טוב. כדי שלא תתאמצו לבחור, ריכזנו עבורכם את עשרת הברים המתאימים ביותר לדייט ראשון מכל קצוות הארץ.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

ז'אז'ו וינו- jajo vino

את התחושה הכללית בז'אז'ו וינו אפשר לתאר כרומנטית- קזו'אל. כזאת שמתאימה לזוג אוהבים (גם בהתהוות) אבל לא כבדה מידי או מתאמצת. מדובר בבר יין מקסים שממקומם בשכונת נווה צדק, כשלצד הקוקטיילים ומשקאות הפרימיום, תפריט היין בכוסות מלא תעוזה. יש מבחר יינות "גדולים" שנפתח לכוסות, ויינות עולם ישן-צרפת,ספרד,איטליה לצד סדרות גבוהות של יקבים ישראלים מובחרים. בגזרת האוכל המקום מציע מבחר מנות כמו קרוסטיני שונים ומיוחדים, סלטים מעניינים, פיצות וצלחת גבינות.

טווחי מחירים: מ-38 ש"ח לכוס קפרי, ועד ל-270 ש"ח לבקבוק יין.

ז'אז'ו בר וינו. שבזי 44 תל אביב יפו. 03-5100620

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'אז'ו בר וינו. צילום: בועז לביא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקלארנ'ס בר- מסעדה

אם אתם מחפשים אווירה קלילה, במקום שלא מרגיש מחייב מידי אבל עדיין מבטיח לכם שתוכלו לנהל שיחה נעימה כיאה לדייט ראשון, יכול מאוד להיות שזה המקום בשבילכם. המק'לארנס בהרצליה נחשב לבר שכונתי ועל כן האוירה בו היא אינטימית יותר, בלי פלברות, עם מוסיקה טובה ברקע בעוצמות שיאפשרו לכם לשמוע אחד את השנייה. על הבירות מהחבית הם מציעים 1+1 (אידאלי לדייט) והתפריט הוא בסגנון קלאסי של בר אמריקאי וכולל המבורגרים, צ'ילי צ'יז פרייז, הום פרייז, פיצה ועוד.

טווחי מחירים: מחירי הבירות נעים בין 22 ש"ח ל-35 ש"ח. או בירת מקלארנ'ס ב-65 ש"ח ללא תחתית כל הערב

מקלארנ'ס בר מסעדה. בן גוריון 33, הרצליה. 0528555826

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקלארנ'ס בר. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילור מייד

אם יש משהו שמייחד את הטיילור מייד יותר מהכל זאת העובדה שהוא מאפשר להתנתק משגרת היומיום עם כל מה שמלווה אותה ולהרגיש שאתם במקום קסום. כנראה שזה בעיקר בזכות המיקום שלו (בתוך חצר ירוקה, הרחק מהכביש הסואן של אלנבי), העיצוב הייחודי והאוירה שמשלבת בין וינטאג' לחדש ובאופן כללי צועקת רומנטיקה לכל עבר. כך שאם אתם מחפשים להרשים את הדייט שלכם- זה המקום. את התפריט הכין השף בני אזולאי וישנם אף קוקטיילים שמתאימים לכל מנה ומנה. כמו כן, התפריט מאוד מגוון ומציע מבחר מנות החל מ"קטנות" כמו דומינו קפריזה-עגבניות, מנות שמשלבות כמהין, ועד למנות יותר משביעות כמו, פיש אנד צ'יפס פריך ומנות לצמחונים.

טווחי מחירים: מכוס מרטיני ביאנקו ב-17 ש"ח עד לבקבוק יין ב-219 ש"ח.

טיילור מייד. אלנבי 99, תל אביב יפו. 03-5033387

האחת או האחד מצפה לכם ברשת 

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיילור מייד. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנקין

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ, באנדרסטיימנט, ובדיוק בגלל זה מקום שיספק לכם חוויה כיפית ומגניבה יכול מאוד להקל על הלחץ. במובן הזה השנקין הרענני שמתיימר לספק אוירה תל אביבית הוא מושלם. מדובר בבר שמספק תחושה ביתית וידידותית אך עם זאת צבעונית ויש בו גם לא מעט פינות שקטות שתוכלו לשבת בהן ולהכיר אחד את השנייה ברוגע. תפריט האוכל במקום מגוון, אך ללא ספק גולת הכותרת שבו בכל מה שקשור לדייטים הוא מנת "רגע של פיקניק" שכוללת סלסלת פיקניק עם בקבוק יין לבחירה, לחם הבית ומבחר גבינות. ואם זה לא מספיק אז גם המלצרים יפרסו לכם על השולחן מפה משובצת אדומה.

טווחי מחירים: מ-34 ש"ח לכוס יין עד ל-74 ש"ח לכוס קוקטייל זוגית ענקית.

שנקין. היצירה 5, רעננה. 09-7400050

פאב שנקין.
פאב שנקין. צילום: יח"צ

בר הפרה

בר הפרה מספק בדיוק את האיזון בין מקום תוסס לבין מקום זוגי וחמים. הוא ממוקם במושב שבי ציון, ומושך אליו לא מעט צעירים מהאיזור שמחפשים בילוי טוב או מקום לדייט מוצלח. המקום מתפקד משלישי עד שבת אבל מתקיימות בו לא מעט הופעות שיכולות לשדרג כל דייט, מופעי סטנאד-אפ ומוזיקה טובה ברקע. לצד האלכוהול, התפריט של בר הפרה יכול להתאים כמעט לכולם כשהמנות המומלצות הן: קרפצ'יו סינטה ופנה כמהין וברוקולי.

טווחי מחירים: מצ'ייסר פידג' ב-12 ש"ח ועד לשוט קווארבו ב-77 ש"ח.

בר הפרה. מושב שבי ציון. 052-7765869

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאב הפרה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

פר דרייר

צרפת תמיד הייתה מקושרת קשר הדוק לרומנטיקה, ואם יש מקום שצרפתית זו שפת האם שלו, זה הפר דרייר. את העיצוב אפשר לתאר כלא פחות מגן סודי פריזאי והאוירה הכללית במקום היא כמובן בהתאם, כך שיהיה לכם מאוד קשה להישאר אדישים. תפריט היינות הינו עשיר ומכיל קלאסיקות מהעולם ומהשוק המקומי לצד מגמות חדשות. ואם לא בא לכם יין, תדעו שהמוחיטו במקום מומלץ בחום. מנות האוכל פשוטות יחסית אך טעימות ומוצלחות. בין השאר תמצאו התפריט- פיצה דקה מבצק טורטייה, כריך קורנביף, פלטת גבינות ועוד.
טווחי מחירים של האלכוהול: מכוס בירה ב-26 ש"ח ועד לבקבוק שמפניה יוקרתי ב-498 ש"ח.

פר דרייר. המלך ג'ורג' 4, תל אביב יפו. 03-6292111

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פר דרייר. צילום: סטודיו שיפקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמילנסקי- טאפאס בר

טאפאסים הם הייצוג הקליל של ארוחה טובה, ואם משלבים אותם עם אלכוהול, תאורה ומוזיקה מתאימה, טאפאס בר יכול להיות אידאלי לדייט ראשון. על כל הקריטריונים האלו עונה הסמילנסקי טאפאס בר שממוקם בעיר העתיקה בבאר שבע, מה שמוסיף לו עוד נופך רומנטי. לצד האלכוהול תוכלו להנות ממבחר טאפאסים כמו, טאפאסים של ירקות וגבינות, דגים ובשרים. כמובן שיש גם עיקריות למי שמגיע יותר רעב לדייט וקינוחים.

טווחי מחירים: מכוס בירה ב-24 ש"ח עד לבקבוק יין ב155 ש"ח.

סמילנסקי - טאפאס בר. סמילנסקי 23, באר שבע. 08-6654854

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאב סמילנסקי. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

השכנה

מי שחושב שבעיר הקודש אין גם קצת חטאים, כנראה שלא שמע על בר השכנה. הבר נמצא בפאתי שוק מחנה יהודה ומבטיח לכם חוויה סקסית וכיפית. אחד היתרונות של המקום לדייטים ראשונים היא תחושת הקלילות הלא מחייבת שתעזור גם ללחוצים ביותר מבינכם להשתחרר, האוירה הביתית והאפשרות לבחור בין פינות שקטות לבין בר הומה יחסית. מבחינת האלכוהול כדאי לכם לנסות את הלימונצ'לו הביתי שנעשה במקום, וכדי שלא תישארו רעבים המקום מציע מבחר מנות טאפאסים משתנות. כמו כן, אם בא לכם דייט יותר מקורי, יש לכם אפשרות להגיע לשם בשישי בצהריים ולהנות מהופעת ג'אז וג'חנון.

טווחי מחירים: מצ'ייסרים ב12 ש"ח ועד לבקבוק יין ב-140 ש"ח.

השכנה. בית יעקב 11, ירושלים. 02-5375916

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר השכנה. צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ק והאפונים

הבר החיפאי ג'ק והאפונים מציע שלל יתרונות לדייט ראשון (ואם תרצו, גם לשני, לשלישי וכן הלאה). זה מתחיל באופן שבו הוא בנוי ובאפשרויות המגוונות של מקומות הישיבה שהוא מציע, כך שבטוח תמצאו נישה שמתאימה למצב הרוח שלכם (בין אם בקומת הקרקע, בגלריה האפלולית משהו, על הבר או אפילו על המדרכה ברחוב), זה ממשיך באינטימיות ששוררת במקום באמצעות התאורה והמוזיקה הרכה (לרוב בלוז) ומסתיים בתפריט המגוון שכולל מנות טאפסים, נשנושי בר ועיקריות כמו הניוקי במילוי מוצרלה המומלץ ביותר. בנוסף, במקום מתקיימות הופעות מידי שבוע.

טווחי מחירים: מבירות ב-26 ש"ח ועד לקוניאק רמי מרטין ב-130 ש"ח.

ג'ק והאפונים. דרך יפו 44, חיפה. 04-8535668

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ק והאפונים. צילום: עינת לדרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאב עלמה

כשנכנסים לפאב עלמה התחושה המיידית היא שהגעתם הביתה. המקום עצמו מאוד נעים ונינוח. במקום ישנן לא מעט הופעות כשכולן נערכות בין השולחנות כך שתרגישו שמנגנים אצלכם בסלון. תפריטי האלכוהול והאוכל הם סטנדרטים ומציעים מנות לרעבים יותר ולרעבים פחות מביניכם.
טווחי מחירים של האלכוהול: מצ'ייסרים ב-10 ש"ח ועד לקוקטיילים ב-35 ש"ח.

פאב עלמה. הבילויים 7, גדרה. 050-4262020

לחצו כאן לכתבות נוספות

הכתבה נכתבה בשיתוף ג'יידייט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלמה בר. צילום: בן לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully