וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: נפרדים מהחג בעל האש המוני

5.4.2015 / 12:28

הפנינג המוני שיציע ברווזים, עופות וטלאים על האש ביקב עגור, חגיגות מימונה מסורתיות במסעדות השונות והנחות לסטודנטים בחיפה לקראת סמסטר הקיץ - אירועי האוכל המרגשים של השבוע

חוות צוק מארחת את ברוט, מושב עגור

קרקס על גחלים. אנטולי מיכאלו,
קרקס על גחלים/אנטולי מיכאלו

ביום שישי, ה-10 באפריל, יתקיים זו הפעם השנייה, אירוע קרקס על גחלים – במהלכו חוות צוק המעדניה תארח את המסעדה ובר היין התל אביבי, ברוט. בחצר הפתוחה של יקב עגור, ייבנה מטבח שמבוסס על מדורות, מעשנות וגריל פחמים. בתפריט: טלאים וירקות מחוות צוק, ברווזים, עופות, קטניות, עשבי בר שייאספו בעמק האלה, ועוד. בגזרת האלכוהול: יין של יקב עגור, בירות קרות, קמפרי ותפוזים, ערק אשכוליות ועוד. ברקע כל אלו מוזיקה, פינות זולה וחוויות נוספות. מאחורי האירוע אשת הקולינריה אפרת אנזל יחד עם החוואי תומר צוק והשף אסף שנער מחוות צוק-המעדניה, יאיר יוספי ועומר בן גל – השפים והבעלים של ברוט, ואבירם כץ ובן רון – אנשי יין ומבעלי ברוט. האירוע יתקיים ביום שישי, החל מ-11:00 בבוקר. מחיר לאדם: 290 שקלים (כולל הכל), ילד עד גיל 12: 100 שקלים, ילד עד גיל 6: חינם.

רכישת כרטיסים מתבצעת מראש בלבד. ניתן לרכוש באתר של חוות צוק, בחוות צוק – המעדניה (משה פרלוק 5, רמת אביב החדשה, 077-5155905) או בברוט (נחלת בנימין 36, תל אביב 03-5102923).

יקב עגור, מושב עגור, עמק האלה

צ'יקטי חוגגת שנה, ת"א

צ'יקטי. אבי קאשי,
כבר עברה שנה/אבי קאשי

מסעדת הטאפאסים האיטלקית צ'יקאטי חוגגת שנה ביום שבת הקרוב בחגיגה ססגונית במיוחד, החל מהשעה 11:00. במקום יוגש תפריט שיורכב מכמה ממנות הדגל של המסעדה ביניהן ארנצ'יני, אספרגוס על שיפוד עם קצף פרמזן וכמהין, פסטה רוטולו במילוי גבינות וזנב שור, צלעות טלה, מולים חריפים, שרימפס קריסטל ואויסטרים. כל זה לצד מוזיקה והרבה אלכוהול.

צ'יקטי, יהודה הלוי 58, תל אביב, 03-6853499. לא כשר

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חגיגות מימונה בברד סטורי, תל אביב

ברד סטורי. בן יוסטר,
מימונה בברד סטורי/בן יוסטר

בברד סטורי, מסעדה ומטבח לחם יחתמו את פסח עם חגיגת מימונה מסורתית ומתוקה כמיטב המסורת. ביום שבת ערב (11לאפריל) החל מהשעה 19:00 תתקיים במקום מסיבת מימונה הכוללת צוות בלבוש מסורתי, די ג'יי, מוזיקה צפון אפריקאית ומנות מיוחדות. לכבוד החגיגה יצטרפו לתפריט מיטב המאכלים המסורתיים כמו עוגיות קוקוס, עוגיות בוטנים, ומופלטות. במהלך הערב יוגשו על חשבון הבית עוגיות מרוקאיות בעבודת יד ויימכרו מופלטות עם חמאה ודבש או ריבת תות בליווי כוס תה מרוקאית (16 שקלים). האירוע פתוח לקהל הרחב.

ברד סטורי, דיזינגוף 88 תל אביב, 03-5283888. לא כשר

מימונה בבלנד בר, פתח תקווה

בלנד בר. דניאל לילה,
חגיגת קוקטילים בבלנד בר/דניאל לילה

בערב המימונה יקיים בר הקוקטיילים בלנד בר הפנינג מיוחד, אשר יכלול חגיגה מרוקאית עם שלל הפתעות לבליינים. במהלך הערב יחולקו מופלטות, יוגשו משקאות אוריינטלים, והכל לרגע מוזיקה מרוקאית שמחה במיוחד.

בלנד, הסיבים 47, קרית מטלון, פתח תקווה, 073-7311001.כשר

חגיגות מימונה במתחם הרצל, ראשל"צ

מתחם הרצל. 9.9photography,
שמח בהרצל/9.9photography

מתחם הרצל, מתחם הברים החדש של ראשון לציון, יציע גם הוא חגיגות מימונה שמחות. הברים במתחם, ברסה, תרצה, רנאטו ואידאה, איחדו כוחות ומתכננים הפנינג מימונה מיוחד אשר יכלול חגיגה מרוקאית עם שלל הפתעות והטבות לבליינים. כל ארבעת הברים יחלקו מופלטות ושלל מתוקים, והבליינים יוכלו להתעטר בתרבושים. במהלך הערב צפויה הופעה אותנטית ברוח המימונה.


רנאטו- הרצל 45, ברסה- הרצל 34, תרצה- הרצל 34, אידאה – מוהליבר 35.

סניף חדש לחאלד עדווי, טבעון

חאלד עדווי. טל-פז תקשורת,
גם לטבעון מגיע/טל-פז תקשורת

מסעדת חאלד עדווי, החיפאית הוותיקה פתחה שלוחה נוספת בצפון והפעם בטבעון. תפריט המסעדה נשען ברובו על מטעמים מהמטבח הערבי, עם סלטים טריים, תבשילים עונתיים , בשרים ודגים. בין מנות הדגל תמצאו צלעות כבש (90 שקלים), מיקס פירות ים (90 שקלים), סינייה בטחינה/עגבניות (65 שקלים).

חאלד עדווי, כיכר זובידאת, רמת טבעון, 04-9536610. לא כשר

דיל סטודנטים במינה טומיי, חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודנטים נהנים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסעדת מינה טומיי החיפאית חוגגים את סמסטר הקיץ, ומעניקים לסטודנטים הגרים בעיר 15 אחוזי הנחה על כל התפריט, במשך כל ימי השבוע וכל שעות פתיחת המסעדה בהצגת תעודת סטודנט. בנוסף, החלה המסעדה בשירות משלוחים חדש לתושבי האזור. בין מנות המשלוחים: סושי ריינבאו (39 שקלים), צ'ילי רייס נודלס (56 שקלים), פילה טומיי- נתחוני בקר מוקפצים עם נבטים, תרד פטריות, אורז לבן קימצ'י ובוטנים (56 שקלים) ועוד.

מינה טומיי, פלימן 8 חיפה, מרכז קסטרא, 04-6668080. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully