וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בגבעתיים: מסעדת פועלים עיראקית

29.4.2015 / 12:51

בשבוע הבא תיפתח בגבעתיים טעמאמא - מסעדה עיראקית חדשה שתגיש תבשילים ביתיים חמים ברוח מסעדות הפועלים. בתפריט - מבחר מנות מסורתיות כמו קובה, סמבוסק וטבית

טעמאמא. צילום: איתמר מעוז,
קובה סלק/צילום: איתמר מעוז

בשורות משמחות לתושבי גבעתיים והסביבה - בשבוע הבא תיפתח להרצה מסעדה עיראקית, שתגיש תבשילים ביתיים חמים ברוח של מסעדת פועלים. את המסעדה החדשה פותחים שני אחים - עוז טרכטמן, אשר אחראי על הצד הניהולי של המקום, ואחיו, איתמר מעוז, על הבישולים.

"אנחנו באים מבית חצי עיראקי", מספר איתמר, "כך שהטעמים מגיעים מבית סבתא, אני חזרתי בתשובה לפני כמה שנים, והתחלתי לבשל לעצמי, כי בבית לא אכלו כשר, שיחזרתי מתכונים של סבתא ושיכללתי אותם, העמקתי את הידע שלי, עד שהחלטתי שאני בשל לפתוח מקום משלי, ולחלוק עם הקהל את המאכלים שלי".

טעמאמא. צילום: איתמר מעוז,
ממולאים, גם לטבעונים/צילום: איתמר מעוז

המסעדה, שתיקרא טעמאמא, תגיש בתור התחלה תפריט הכולל 11 מנות, שבהמשך אמור לגדול. בין המנות תוכלו למצוא קובה סולת במגוון מרקים (במיה, סלק או דלעת), קובה אורז - בשר טחון מתובל במעטפת אורז וחזה עוף טחון, קובה פטטה, קציצות בשר ברוטב עגבניות, נעני - בקר או עוף ברוטב שום נענע ולימון. בטעמאמא לא מקפחים גם את הקהל הטבעוני, במקום יוצעו מגוון אופציות טבעוניות בהן מרקים, ירקות שונים ממולאים וסמבוסק עם תוספות שונות. אבל מעל הכל בולטת מנת הדגל של המקום הלא היא הטבית - חמין עוף ואורז בבישול לילי ממושך. מחירי המנות ינועו בין 30 ל-40 שקלים למנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טעמאמא. צילום: איתמר מעוז,
קובה דלעת במרק/צילום: איתמר מעוז

המסעדה תציע שירות טייק אווי וכן יהיו במקום כ-30 מקומות ישיבה, בפנים ובחוץ. על הבחירה לפתוח דווקא בגבעתיים מספר עוז "חיפשנו הרבה זמן משהו באזור של רמת גן או גבעתיים, כי רצינו משהו באיזור שלנו, בסוף החלטנו ללכת על המיקום הזה, כי אנחנו נותנים מענה שלא קיים כאן, לאוכל ביתי וטעים".

טעמאמא, ויצמן 13 גבעתיים, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00-18:00, שישי: 09:00- שעה לפני כניסת השבת. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully