וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן רושפלד וקבוצת עדייס לייף סטייל נפרדים

25.5.2015 / 8:03

אחרי 8 שנות עבודה משותפת, שף יונתן רושפלד וקבוצת עדיס לייף סטייל נפרדים. הקבוצה תמשיך לנהל את מסעדות הרברט סמואל, טאפאס אחד העם ומלון עלמה ואילו רושפלד יבשל במסעדת ארוחת ערב בת"א

יונתן רושפלד. אביב חופי
יונתן רושפלד/אביב חופי

אחרי 8 שנים משותפות, הקמתן של מסעדות הרברט סמואל, הרברט סמואל הכשרה בהרצליה במלון ריץ קרלטון ובירושלים (שתפתח בקרוב), מסעדה יבנה מונטיפיורי (שנסגרה בינתיים) ומסעדת מלון עלמה, נפרדת קבוצת עדיס לייף סטייל מהשף יונתן רושפלד. תחילתו של שיתוף הפעולה במסעדת הרברט סמואל בת"א, שהקימו אילן מלכין והמסעדן יאיר בקייר. בשנת 2009 רכשה הקבוצה את הרברט סמואל, מינתה את רושפלד לשף הראשי, ופתחה עמו את שאר מסעדות הקבוצה. בהמשך, מונה יונתן רושפלד לשמש גם כאחד משופטי התכנית המצליחה, מאסטר שף.

בהודעה לתקשורת שהוציאה הקבוצה הלילה נאמר: "לאחר 8 שנים של עבודה משותפת ומוצלחת של השף יונתן רושפלד במסעדות Adi's Lifestyle אנו נפרדים היום ומאחלים ליונתן בהצלחה".

לגבי הפעלתן של מסעדות הקבוצה נמסר כי "מסעדות הקבוצה ממשיכות להתנהל כרגיל וללא שינוי, תחת ניהולם של צוות השפים הצעיר והמוכשר: שף אדיר כהן להרברט סמואל תל אביב, שף קובי אוחיון להרברט סמואל הרצליה במלון ריץ' קרלטון, שף תום פישר למסעדת טאפאס אחד העם, שפית סתוונית מלצר למסעדת עלמה לאונג' במלון הבוטיק עלמה ושף תומר טל להרברט סמואל ירושלים".

מנות במסעדת ארוחת ערב  לונץ 13. ראובן קסטרו
מנה במסעדת ארוחת ערב של רושפלד/ראובן קסטרו

שף יונתן רושפלד פתח לפני כחודש וחצי את מסעדת ארוחת ערב בתל אביב עם השף הצעיר עודד סיידא (שנקראה עד אז לונץ 13 ושימשה כבית קפה). במקום החדש עבר רושפלד לתפריט תבשילים בסגנון ביתי וצנוע. על המסעדה החדשה כותב רושפלד בהתלהבות באינטרנט באופן יומיומי ולפני מספר ימים אף אמר לגביה: "ארוחת ערב יקיריי היא תוצר של חלום שהחל לפני עשרים שנה והיא מתגשמת בלי תקציב מנופח ובלי יחצ"ן מנופח. היא באה מהבטן ויש לה רק מסר אחד פשוט: "חזרתי להיות טבח".

כעת יהיה מעניין לראות האם יצליחו המסעדות המזוהות כל כך עם רושפלד לפעול בלעדיו והאם השף העסוק יסתפק במסעדה קטנה ואינטימית או שיפזול לכיוונים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully