וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מסעדת מחניודה יורדת דרומה

31.5.2015 / 13:17

מסעדת מחניודה מתארחת בבאר שבע, ארוחות מהספרים לרגל שבוע הספר, פיצרוי ומינה טומיי חוגגות ימי הולדת ותפריטי קיץ חדשים בשלל מסעדות - איפה זוללים השבוע?

מחניודה מגיעה לקפאסה, באר שבע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפולנטה מגיעה לבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שני, ה-1 ליוני, מסעדת קפאסה הבאר-שבעית תארח את השף אסף גרניט וצוות ממסעדת מחניודה לערב חד פעמי בניחוח ירושלמי. בין המנות שיוגשו במהלך הערב יהיו מנות הדגל של מחניודה כמו מנת החמשוקה, פולנטה, קרשי דגים נאים, קרש בשרים נאים צבעוני ועוד. מחיר לסועד: 190 שקלים.

קפאסה, חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע, 08-6655122. לא כשר

יום מרקים קרים למען חתולים באואזיס, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק גספאצ'ו לבן באואזיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אואזיס של השפית רימה אולברה תקיים ביום שני הקרוב, ה-1 ליוני את יום המרק, שכל הכנסותיו ייתרמו לעמותת "גירגורים" ועמותת "חיים לבעלי חיים". במהלך היום יוצעו למבקרי המסעדה, בישיבה או בטייק אווי, שני מרקים קרים בעלות של 30 שקלים בלבד. המרקים המוצעים הם מרק גספאצ'ו קר (צמחוני) - יוגורט יווני עם מלפפונים, שאלוט ומיץ ירקות ירוק טרי, או מרק בטטה יפנית ויוזו (טבעוני) - מחית קרה ועדינה של בטטות ויוזו, עם זרעי שומשום קלוי ובצל ירוק.
בנוסף, בין השעות 12:00-19:00, תציע המסעדה את שירות "ביפ" - מתקשרים 10 דקות מראש, מבצעים הזמנה, מצפצפים כשאתם בחוץ ונציג המסעדה ייצא מיד עם המרקים ארוזים ומוכנים לדרך.

אואזיס, מונטיפיורי 17 תל אביב, 03-6206022. לא כשר

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יום העצמאות האיטלקי באונו, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגת עגבניות איטלקית באונו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אונו תחגוג ביום שלישי, 2 ביוני, את יום העצאות האיטלקי, עם ספיישלים שיעשו כבוד לעגבניה. לאורך כל היום תנוגן מוזיקה איטלקית מסורתית ויוגש קוקטייל אפרול שפריץ להשלמת האווירה. בין המנות שיוגשו תמצאו גספצ'יו עגבניות תמר עם סביצ'ה דניס (48 שקלים), סלט עגבניות שרי וגבינת בורטה (52 שקלים), ניוקי עם קרם עגבניות צהובות אספרגוס וביצה עלומה (67 שקלים) פיצה עם ארבעה סוגי עגבניות (54 שקלים) ועוד.

אונו, ויצמן 2 ת"א, 03-6932005. כשר

חגיגה יוונית בפיצרוי, ת"א

פיצרוי. קובי בכר, מערכת וואלה! NEWS
חגיגה יוונית בפיצרוי/מערכת וואלה! NEWS, קובי בכר

במסגרת יום הולדת שנתיים של מסעדת פיצרוי, תקיים המסעדה ביום שישי, ה-5 ליוני החל מהשעה 12:30, חגיגה יוונית עם מנות וקוקטיילים מיוחדים והופעת אורח של הזמר יהודה קיסר. בין המנות שיוגשו באירוע: ניוקי חריף עם שרימפס ואוזו (34 שקלים), מאפה שוק טלה (22 שקלים), פטוצ'יני סלק עם מולים וחמאת אוזו (32 שקלים) , קלמרי ולימון (26 שקלים), גיוזה שרימפס (29 שקלים) ועוד.

פיצרוי, הירקון 136 תל אביב, 03-5206100. לא כשר

סעודה מהספרים במסעדת הום מייד, ת"א

לכבוד שבוע הספר - סעודה מהספרים LunchBox. צילום: ספרי הוצאת LunchBox, סטודיו קרן וגולן,
מרק דובדבנים מתוך גולאש לגולש/צילום: ספרי הוצאת LunchBox, סטודיו קרן וגולן

הוצאת ספרי האוכל לאנצ'בוקס ומסעדת הום מייד חוגגות את שבוע הספר בסדרת ארוחות מתוך ספרי בישול, הכוללות מפגשים עם מחברים. הסעודות ייערכו בימי שישי בחודש יוני בשני סבבים (19:00, 21:30). ביום שישי, 5 ביוני, הארוחה תתבסס על הספר "יש מקום בעיר התחתית" - יומן אוכל חיפאי מאת הילה אלפרט, בין המנות: שבלולי גבינה וטחינה גולמית, דגי ים על מצע של יוגורט, שקדי עגל על ממרח חמים של שעועית וקרם מנגו בחלב קוקוס. ב-12 ביוני יוגשו מתכונים מתוך "חדרוכל" מאת אסי חיים ועופר ורדי בהם עוף בתפוזים, קציצות דגים ועוד. ב-19 ביוני יוגשו מתכונים מתוך תאנים צלויות ועדשים כתומות - אוכל שעושה שינוי מאת כרמית אלקיים, בין המנות מרק קרם תרד ושום, המבורגר עדשים ופטריות ועוד ב-26 ליוני יוגשו מתכונים מתוך גולאש לגולש - מטעמי המטבח ההונגרי מאת עופר ורדי, בין המנות: לצ'ו, פפריקש צ'ירקה ומרק דובדבנים (190 שקלים לסועד לארוחה).

הום מייד, הנצי"ב 18 תל אביב, 072-2210050, שלוחה 2. לא כשר

מינה טומיי חוגגת 5, ת"א

מינה טומיי חיפה. צילום: יפית בשבקין,
מינה טומיי חוגגת 5/צילום: יפית בשבקין

מסעדת מינה טומיי בחיפה, תחגוג בין הימים ראשון-חמישי, 5 שנים להיווסדה. במהלך השבוע יתארח אמן סושי ושפית של המטבח התאילנדי, אשר, יחד עם שף המסעדה יגישו מנות מיוחדות לחגיגות. בין המנות אנטריקוט טובאן, שיטאקי בורגר גיוזה בקר ועוד.

מינה טומיי, פלימן 8 חיפה, מרכז קסטרא, 04-6668080. לא כשר

תאילנדית חדשה בראשון לציון

East. אפיק גבאי
East, החדש של ראשון לציון/אפיק גבאי

מסעדה תאילנדית בשם East נפחתה בשבועות האחרונים בראשון לציון. התפריט הרחב שנבנה על ידי שף המקום, יחד עם לאון אלקלעי, מציע מגוון של מנות המתבססות על חומרי גלם טריים. בין המנות הבשריות פאד קא פאו, מעורב תאילנדי פיקנטי, רצועות בקר ברוטב חלב קוקוס וקארי ועוד (49-52 שקלים), בין מנות הדגים דג דניס מאודה, ילוטייל בציפוי טמפורה מוקפץ עם רוטב תאילנדי מתקתק ועוד (59 שקלים) . כמו כן בתפריט מבחר של מנות טבעוניות בהן פאד תאי, חצילים תאילנדיים וטופו ועוד (39-44 שקלים) .

EAST, סחרוב 26, ראשון לציון מול קניון הזהב, 03-5222550. שעות פעיללות: ראשון - חמישי: 12:00-00:00. כשר

עסקיות משתלמות בצ'אנגוס, ת"א

צ'אנגוס. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
בוריטו שרימפס בצ'אנגוס/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

בצ'אנגוס המקסיקנית משיקים שלושה סוגים של ארוחות עסקיות: עסקית טאקו הכוללת שלישיית טאקו לבחירה, 2 תוספות ומשקה טבעי סחוט במקום (34-49 שקלים), עסקית בוריטו הכוללת בוריטו, סלט ומשקה טבעי (34-49 שקלים), עסקית הואבוס רנצ'רוס - טורטיות תירס עם שעועית שחורה, ביצת עין, סלסת עגבניות, מגיע עם פרוסות אבוקדו ואורז ומשקה טבעי (35 שקלים). העסקית מוגשת בימים ראשון - חמישי בין השעות 12:00-16:00.

צ'אנגוס, שדרות וושינגטון 25, ת"א. לא כשר

עסקיות צהריים באלתנור, נצרת עילית

אלתנור. צילום: טל-פז תקשורת,
קבב במסעדת אלתנור/צילום: טל-פז תקשורת

מסעדת אלתנור המתמחה במטבח ערבי משיקה ארוחה עסקית חדשה. הארוחה כוללת מבחר של 20 סלטים טריים, הכוללים חומוס, סלטי חציל, טבולה, כרובית עם טחינה, קישואים עם טחינה ועוד. למנה עיקרית ניתן לבחור בין לשון כבש, קבב טלה, עוף ממולא, דניס בגריל, מעורב גריל, אנטריקוט 250 גרם או שישליק כבש. לקינוח ייהנו הסועדים קפה או תה לצד בקלאווה, ניתן לקבל כנאפה בתוספת של 10 שקלים לאדם. מחיר ארוחה 100 שקלים לסועד. העסקית מוצעת בכל ימות השבוע, כולל סופ"ש, לאורך כל שעות פעילות המסעדה.

אל תנור, תחנת דלק סונול צומת ריינה, נצרת עילית, 04-6466002 או 04-6014948. לא כשר

ארוחה לצד הבריכה בגג מלון מרינה, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טריו בורגר על גג מלון מרינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גג מלון מרינה בתל אביב משיק תפריט הפתוח לקהל הרחב. על גג המלון ניתן ליהנות מבריכת שחייה ונוף המרינה, בכל שעות היום. בימים ראשון עד חמישי ומוצ"ש החל מהשעה 19:00 מציע המקום תפריט אוכל עשיר ומגוון, בשילוב עם רחצה לילית. בין המנות בתפריט כריך רוסטביף (42 שקלים), כריך עוף בקארי עם נגיעות אננס וקוקוס (42 שקלים), סלט ירושלמי (52 שקלים), גיוזה (42 שקלים), דואט סיגרים מרוקאים, קובות ופסטלים בטחינה לבנונית בליווי חמוצים (36 שקלים), טריו מיני המבורגר (56 שקלים) ועוד. מינימום הזמנה לאדם: 85 שקלים .

מלון מרינה כיכר אתרים , הירקון 167 תל אביב, 03-5211777. לא כשר

קפה בחורש משיקים בראנץ' חדש, קרית מוצקין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בראנץ' עשיר בקפה בחורש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת קפה בחורש מרעננת עם תפריט בראנץ' חדש בסופי שבוע. במסגרת הבראנץ' יוכל כל סועד להזמין לשולחן אומלט לבחירתו, וכן להנות ממגוון סלטים, בהם סלט קינואה עם בטטות מקורמלות, סלט חיטה עם חמוציות וסיידר תפוחים, סלט בורגול עם רימונים ועוד, פינת לחמים ומאפים, פלטת גבינות, מבחר מזטים, עמדת קנלוני ופסטה טרייה, טורטיות ממולאות בסלמון, גלילות חצילים ופטיפורים מלוחים.
התפריט כולל גם מגוון רחב של פירות טריים, מתוקים, שתייה חמה ושתייה טבעית קרה ללא הגבלה.

קפה בחורש, החשמונאים 79, חי פארק קריית מוצקין,04-8723565. כשר

תפריט טאפאסים על הבר בג'ויה הרצליה

חדש בג'ויה הרצליה - תפריט Assagini ליושבים על הבר (Assagini  = טאפסים איטלקיים). אפיק גבאי
טאפאסים איטלקיים על הבר בג'ויה/אפיק גבאי

במסעדת ג'ויה הרצליה משיקים תפריט טאפאס איטלקי ליושבים על הבר. בתפריט תמצאו מנות כמו מיני ברוסקטה (19שקלים), ארנצ'יני (19 שקלים), שרימפס של קיץ (32 שקלים),
טורטליני ערמונים (38 שקלים) ועוד. בין השעות 16:00-19:00תוכלו להינות מ-1+1 על כל הבירות.

ג'ויה הרצליה, אריה שנקר 9, הרצליה, 09-9566299. לא כשר

דלאל מרעננים את התפריט, ת"א

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי סלק וקממבר בדלאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד הקיץ מסעדת דלאל בנווה צדק, מתאימה את תפריט הצהריים והערב למזג האוויר ומציעה מנות חדשות ומרעננות. בין המנות טטאקי דגי ים, סביצ'ה דלאל, שרימפס בורגול וגספצ'ו, צלעות טלה ועוד.

דלאל, שבזי 10 נווה צדק, ת"א, 03-5109292. לא כשר

גוז' ודניאל מחדשים עם תפריט קיץ, בני ציון

גוז ודניאל. אפיק גבאי
גוז ודניאל/אפיק גבאי

מסעדת גוז' ודניאל במושב בני ציון מתחדשת לכבוד הקיץ ומציעה מנות קלילות לכבוד העונה החמה. בין היתר תמצאו בתפריט הקיץ סביצ'ה אינטיאס (58 שקלים), רביולי סרטני מלך תירס גיל' ויין לבן (54 שקלים), פרגיות בלימון (74 שקלים), פפרדלה חיטה מלאה שמנת ואספרגוס מקומי (65 שקלים) ועוד.

גוז' ודניאל, אנשי בראשית מושב בני ציון, 7714122- 09. לא כשר

תפריט קיץ במנואלה, זכרון יעקב

מנואלה. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
פסטה אביבית במנואלה/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

מסעדת מנואלה משיקה תפריט קיץ עם מנות טריות ומרעננות מהמטבח האיטלקי. בתפריט תמצאו קרפצ'יו מקרל כבוש מוגש עם פוקאצ'ה (48 שקלים), ריזוטו ארטישוק (78 שקלים), ניוקי תפו"א תוצרת בית עם אספרגוס, פרוסות בייקון קלוי, מעט שמנת ופרמזן (82 שקלים), קפטלי דלורית (72 שקלים) ועוד.

מנואלה, המייסדים 49, זיכרון יעקב, 04-8735761. לא כשר

ארוחת שרינג בטריולה, פתח תקוה

חדש במסעדת טריולה ! תפריט SHARING. צילום: תומר רוטנברג, ספק 500
שרינג איז קרינד בטריולה/ספק 500, צילום: תומר רוטנברג

מסעדת טריולה תחל להגיש בימי שבת וראשון החל מהשעה 18:00 תפריט לחלוקה. הסועדים יוכלו לחלוק מנת לחם לפתיחה וכן 5 מנות תביניים בהן גרבלקס סלמון, סלט עגבניות מדורה, ברוסקטה ארטישוק צלוי, צלחת נקניקים, מיני כרובית טרטופו, שרימפס גריל ועוד, ולקינוח טראפלס ועוגיות. מחיר לסועד: 95 שקלים.

טריולה, שחם 14 פ"ת, 03-9198444. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully