וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמה בשחקים

31.5.2015 / 16:52

השפים אביב משה ומאיר אדוני בנו את התפריט החדש בחברת יונייטד איירליינס שמוגש על קו תל אביב - ניו יורק. ומספרים איך שומרים על הטעם והסקס אפיל של האוכל גם בשחקים

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

חברת התעופה יונייטד איירליינס השיקה בסוף השבוע שעבר את התפריטים החדשים שלה, בקו תל אביב-ניו יורק, בניצוחם של השפים מאיר אדוני (כתית, מזללה, בלו סקיי, לומינה) ואביב משה (מסה). התפריט היוקרתי יוגש במחלקת העסקים של החברה, אשר מונה 50 מושבים, בטיסות דו יומיות, כאשר התפריטים של כל אחד מהשפים יוגשו לסירוגין. לדברי משה, למעט הקהל הישראלי שמרבה לטוס בקו הזה, הוא מעוניין לפנות לקהל נוסף. "יש גם קהל גדול של תיירים, שחשוב להכיר להם את האוכל הזה, ולגרום לו להבין שיש גם הרבה דברים טובים בישראל".

על הקושי לקחת את האוכל שאנחנו מכירים מהמסעדות שלהם ולהנגיש אותו כאוכל מטוסים מספר אדוני, "זה היה אתגר בשבילנו, אבל אחרי 20 שנה במקצוע, אני חי מאתגרים כאלו. בגובה כזה, חוש הטעם שלנו צונח ב-30% למטה, אנחנו למדנו את הנושא וניסינו לשמור על הטעם והסקסיות של האוכל".

התפריט החדש של יונייטד איירליינס. צילום: תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
טונה צרובה על מצע של חציל אסיאתי/מערכת וואלה! NEWS, צילום: תמר מצפי

בתפריט ארוחת הערב של השפים יוגשו לטסים מטונה צרובה עם חציל אסיאתי מקורמל, לברק בציפוי אגוזי לוז על פולנטה של תירס טרי אספרגוסים ופטריות פורטובלו, רביולי בטטה במרק של חלב קוקוס, אורז אסור עם שרימפס, קוסוקוס עם דג צרוב ועוד.

"אחד היתרונות בלעבוד עם חברת התעופה הזאת, היא שלא הייתה לנו מגבלה של כשרות, ויכולנו לעבוד עם כל חומרי הגלם שרצינו", מספר משה. יחד עם זאת מציעה החברה לטסים גם אופציה למנות כשרות וגלאט כושר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
התפריט החדש של יונייטד איירליינס. צילום: תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
הכי ישראלי - דג עם קוסקוס בשחקים/מערכת וואלה! NEWS, צילום: תמר מצפי

ולא רק על יבש השפים בדקו את האוכל שלהם, באחת הטיסות האחרונות של אדוני לניו יורק, הגישו בטיסה את האוכל של חברו אביב משה. "זה היה מאוד כיף לראות את התגובות הנלהבות", סיפר השף. בימים אלו נמצא אדוני על הקו של ת"א- ניו יורק לעיתים קרובות, בשל המסעדה שהוא עתיד לפתוח שם בשנה הקרובה. השף משה לעומתו כנראה לא יזכה לאכול את האוכל שלו בטיסה, כיוון שהתוודה שהוא בכלל סובל מפחד טיסות, אבל עומל בימים אלה על פתיחתה של מסעדת קוואטרו החדשה.

התפריט החדש של יונייטד איירליינס. צילום: תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
לא חייבים כשר/מערכת וואלה! NEWS, צילום: תמר מצפי
התפריט החדש של יונייטד איירליינס. צילום: תמר מצפי, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת שף בשחקים/מערכת וואלה! NEWS, צילום: תמר מצפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully