וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגידו שלום לדונאט החדש שמשגע את האוסטרלים - ומאוד מוכר לנו

3.6.2015 / 12:51

בני זוג מאוסטרליה עשו את הבלתי אפשרי, ופיצחו את הנוסחא לדונאט המושלם. תכירו את הדונוטלה, שגורם לאנשים לנהוג שעות רק כדי לטעום ממנו (ואם מישהו היה מגלה להם שאנחנו אוכלים את זה כל חנוכה, הם היו עולים לארץ)

דונאטס במילוי נוטלה. אינסטגרם, צילום מסך
תגידו שזה לא עושה לכם חשק/צילום מסך, אינסטגרם

אנחנו לוקחים את זה כמובן מאליו - סופגניה במילוי שוקולד, או נוטלה. אבל מסתבר שיש מי שעבורו מדובר בקינוח אקזוטי שעורר התלהבות רבתי. זה היה המצב כאשר מייק סמיה ואשתו בסימה האוסטרלים החלו להכין בבית הקפה שלהם דונאטס ממולאים בנוטלה. הם כמובן לא חשבו שיגרמו לסערה שמזכירה את ימי הקרונאט המיתולוגיים. "בהתחלה היו רק שניים, אבל אז לקוח ביקש עוד אז הזמנתי ארבעה. לפני שהבנתי מה קורה, כבר קנו ממני תריסר סופגניות" סיפר מייק, שמנהל ביד רמה את "מייק'ס פלייס". לא, לא בטיילת בתל אביב אלא במלבורן, אוסטרליה. שבוע לאחר מכן מייק הזמין 130 דונאטס, והם אזלו בתשע וחצי בבוקר. "נותרתי ללא מילים. לקוחות החלו להגיע מערים רחוקות", אמר מייק הנרגש.

בשבוע שעבר לדוגמא מכר מייק 4,300 יחידות ביום, והזמין עוד 1,000 כי לקוחות לא הפסיקו להגיע לחנות ולדרוש את הדונאטס שזכו לשם המתוחכם "דונוטלה". למרבה הצער, לא כולם יוצאים מרוצים. כך למשל לקוחה שנסעה שעה לכל כיוון, רק כדי להגיע ולגלות שהסופגניות אזלו.

דונאטס במילוי נוטלה. אינסטגרם, צילום מסך
נכון שזו נראית פשוט כמו מאפייה ישראלית טיפוסית לפני חנוכה?/צילום מסך, אינסטגרם

"בעלה נכנס ואמר לי "חבר, היא מכורה לנוטלה". אמרתי להם לחזור בבוקר למחרת והבטחתי שאתן להם שישיית דונאטס בחינם. הם הסכימו וחזרו". עוד סיפר מייק על תייר שהגיע מהונג קונג כדי לטייל ביבשת, ואחרי ששמע על הדונוטלה החליט להגיע לעיר במיוחד כדי לטעום. הדונוטלה היא לא הסופגניה היחידה שמוגשת במקום, ובני הזוג מתגאים גם בסופגניות במילוי נוטלה וריבה וחמאת בוטנים וריבה. הממ... נשמע לנו טיפה מוכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully