וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת השחיתות מתרחבת: סניף שני למזללת יומנגס

9.6.2015 / 9:36

בשורה לחובבי השחיתות: מזללת ההמבורגרים יומנגס, שלא דופקת חשבון לקלוריות, פותחת בקיץ הקרוב סניף נוסף בכפר סבא

צילום: דייב שחר בימוי: גיא גורן עריכה: אמיר קוטיגרו

מתוך אתגר הבשר של יומנגס שהתקיים בחורף 2014

לצד מגמות הבריאות והטבעונות, אוכל הרחוב ממשיך לשמור על מיקומו, ואחת ההוכחות לכך היא ההצלחה לה זוכה מזללת ההמבורגרים יומנגס, שפותחת כעת סניף שני. המקום שמגיש ג'אנק משודרג, חרט על דגלו מנות עצומות עם תוספות משובחות מבלי להתנצל. להיפך, הגאווה של המקום היא על השחיתות בכל מנה ומנה והשילוב הבלתי נלאה של טעם וגודל.

הסניף החדש צפוי להיפתח בכפר סבא, ללקראת סוף יולי -תחילת אוגוסט. לגברי גל בכר, מבעלי המקום, התפריט הסופי עוד לא נקבע. "יכול להיות שיהיו שינויים בתפריט, אבל לא מהותיים".

למה לפתוח סניף נוסף?

"רצינו להמשיך להתקדם עם המותג והקונספט. יש לנו מוצר טוב שאנשים אוהבים ואנחנו רוצים להמשיך ולהפיץ את הבשורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר צרפתי ביומנגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

את ההחלטה לפתוח דווקא בכפר סבא מנמק בכר בכך, שאת דרכם התחילו יומנגס בצומת קלנסווה, עד אשר בשל אילוצים עברו לצומת רופין, מותירים מאחור לקוחות מאוכזבים. "אנחנו מרגישים שיש לנו הרבה לקוחות שהתרחקנו מהם כשעברנו ובעזרת הסניף השני אנחנו מנסים להתקרב אליהם חזרה".

בין ההמבורגרים בתפריט הנוכחי במסעדה: המבורגר מקסיקני עם פלפל חלפיניו ומרינדת צ'יפוטלה מוגש בשלוש מידות חריפות; המבורגר איטלקי עם חמאה, בזיליקום ופקורינו; המבורגר צרפתי עם כבד אווז, שמן כמהין, חרדל דיז'ון וריבת בצל; המבורגר פיני עם אווז מולרד, קשיו ומייפל; המבורגר אוסטרי מבשר לבן ושבבי בייקון ועוד. ההמבורגרים מגיעים בגדלים של 220 גרם, 440 גרם או המבורגר יומנגס שמשקלו 660 גרם.

לסועדים אמיצים מרובי קיבולת, מציעה יומנגס את אתגר הבשר האימתני שלה, במסגרתו צריך לחסל תוך פחות משעה מנת בשר עצומה - המבורגר עתיר מימדים במשקל של מאות גרמים עם עשרות תוספות, צ'יפס ומילקשייק. בכר מבטיח כי האתגר יתקיים גם בסניף החדש.

יומנגס. צומת רופין. 09-8943656. לא כשר. צומת אלישמע, כפר סבא. שעות פתיחה: ימים א'-ד' 18:00 -02:00, ה'-ו' 18:00-04:00 שבת 12:00- 02:00

  • עוד באותו נושא:
  • יומנגס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully