וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותנטבעי: מסעדה כשרה וטבעונית בדימונה

15.6.2015 / 14:30

אחרי תקופה ארוכה בה העניקו שירותי קייטרינג באמצעות מזנון נייד על גלגלים, פותחת קהילת העבריים בדימונה את אותנטבעי, מסעדה טבעונית בבעלותה שמשלבת חומרי גלם כמו סייטן לא מתועש או מיונז טבעוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כשר ומוסרי - האוכל של אותנטבעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשות טובות לטבעונים - הקייטרינג הטבעוני שהוא גם מזנון נייד, שנקרא אותנטבעי, פתח היום מסעדת קבע לקהל הרחב, בעיר דימונה. הקייטרינג, בבעלות קהילת העבריים בדימונה, מבוסס על מפעל אותנטבעי שקיים בעיר, אשר מייצר ייצור עצמאי את חומרי הגלם שמוגשים במסעדה - בהם סייטן לא מתועש, מיונז טבעוני, מטבלים שונים, גבינות עשויות טופו ועוד.

"המסעדה החדשה תקום סמוך למפעל", מספר קובי יחזקאל, חבר הקהילה, אשר שותף בקייטרינג ובמסעדה יחד עם יאיר בן ישראל. "במשך שנה הפעלנו את הקייטרינג, בדקנו את השטח, וכעת הרגשנו מוכנים לשלב הבא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר טבעוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתפריט המסעדה בין היתר אגרול פטריות (10 שקלים), חומוס (15 שקלים), סלט טופו שום (25 שקלים), סלט קוסקוס (25 שקלים), טורטיות שונות בתוספת צ'יפס וסלט (45 שקלים), פשטידת גבינה ומקרוני (45 שקלים), מיטבולס (45 שקלים), כריך בורגר עדשים עם צ'יפס וסלט (45 שקלים) ועוד. גם בגזרת הקינוחים לא ישאירו את הטבעונים מקופחים ויציעו מבחר של קינוחים בהם עוגת חרובים (45 שקלים), פאי אפרסק (45 שקלים), גלידה טבעונית (10 שקלים לכדור) ועוד.

למי שלא יכול להגיע פיזית למסעדה, מספק המקום שירות משלוחים עד לבית הלקוח. "הרגשנו את הביקוש שהולך וגדל לאוכל הזה, ואין ספק שזאת הבחירה הכשרה, המוסרית והטעימה", מסכם יחזקאל.

אותנטבעי, בית מורן 16, אזור תעשיה דימונה, 073-7520736 או 053-5225632. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-18:00, שישי: 10:00-15:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully