וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פיצות קיציות חדשות בקמפנלו

21.6.2015 / 15:04

פיצות חדשות בקמפנלו, אוכל הודי בראשון לציון, שבוע אוכל רחוב עם שיתופי פעולה מרגשים, תפריט חדש בטאיזו, חגיגות רמדאן במסעדות ועוד. כל המקומות שכדאי לאכול בהם השבוע

תפריט קיץ חדש בקפנלו, ת"א

פיצה ביאנקה בקמפנלו. צילום: אנטולי מיכאלו,
פיצה ביאנקו בקמפנלו/צילום: אנטולי מיכאלו

מסעדת קמפנלו חוגגת 3 עם תפריט קיץ חדש לצד תפריט יינות ישראלים ואיטלקים. בין המנות החדשות: פיצה ביאנקה עם מוצרלה, תאנים וגורגונזולה, בתוספת עלי רוקט, אגוזים ופרמזן (62 שקלים), פפרוני בצלים עם מוצרלה, בצל סגול, לבן וירוק, (58 שקלים), ראשונה כמו אספרגוס טרי ופסטו פיסטוק (40 שקלים), סלט קפרזה עם מוצרלה, עגבניות שרי וזיתי קלמטה (46 שקלים), ספגטי פסטו פיסטוק בשמן זית, שום, פיסטוק ובזיליקום (64 שקלים), קנלוני עגל (68 שקלים), פאי פירות יער במילוי שוקולד לבן ובמעטפת פירות יער (36 שקלים) ועוד.

קמפנלו. רחוב בן יהודה 230 פינת נורדאו, תל אביב. 03-5445558 . לא כשר

ג'אם סשן קולינארי באסיה-מוניקה, הוד השרון

סושי באסיה מוניקה. צילום: אנטולי מיכאלו,
סושי באסיה מוניקה/צילום: אנטולי מיכאלו

החל מה-26 ביוני ומדי יום חמישי החל מהשעה 20:00 בערב, השף והבעלים של מסעדת אסיה מוניקה, דניאל זך יחד עם המאסטר סושי יאנג קיאנג (YANG QIANG) יצרו מבחר מנות משתנות משני קצוות תבל. בתפריט: כריכי באן מאודים תוצרת הבית במגוון מילויים כגון סלמון כבוש בג'נג'ר (28 שקלים), כריכי בינג סיני מתובלים ושטוחים שעשויים במחבת המוגשים עם סינטה צלויה בהוי סין (38 שקלים), רולים של סושי וניגרי מאורז מלא, לדוגמא ספייסי טונה – אינסייד אאוט עם בצל שחור, ספייסי מיונז יפני, טוגראשי, מלפפון, אספרגוס (39 שקלים), ועוד.

אסיה מוניקה. מתחם שרונים, הרקון 2 הוד השרון. 09-7465353. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חגיגה הודית במסעדת טוקו, ראשון לציון

אוכל הודי במסגרת טוקו טיקה של ניצן רז. צילום: גל בן זאב,
ארוחת טוקו טיקה/צילום: גל בן זאב

שף ניצן רז ושפית סרנדה דילבסקי (מאסטר-שף) משיקים שיתוף פעולה במסגרתו תהפוך מסעדת טוקו למשך כמה ימים, למסעדה בעלת מטבח הודי מודרני. שיתוף הפעולה ייערך בין התאריכים 29-30 ביוני ובמהלכו יוגש תפריט הודי עם טוויסט מודרני כגון: פקורה ויוגורט חומוס עם תבשיל חומוס עם סלסת עגבניות וצ'אטני ירוק (38 שקלים), מסאלה קורן מוגש עם יוגורט מתובל וצ'אטני אדום (42 שקלים), באטר צ'יקן מוגש עם נאן בתוספת צ'אטני ירוק ובצלים מוחמצים (58 שקלים), ביף קארי עם אורז בזרעי חרדל בתוספת צ'אטני אדום ובצלים מוחמצים (54 שקלים), פילה דניס בעשבי תיבול, רוטב מנגו הודי וריזוטו שחור (83 שקלים) ועוד.

טוקו טיקה. רחוב המאה ועשרים 4, מתחם יס פלנט, ראשון לציון. 03-9678080. לא כשר

המזנון של איל שני. צילום: אלעד ברמי,
המזנון של אייל שני/צילום: אלעד ברמי

שבוע אוכל רחוב

בין התאריכים 21-27 ביוני תציין פפסי מקס שבוע שיחגוג את אוכל הרחוב הישראלי.האירוח הראשי הינו של שף צ'ארלי רואן, השף הראשי של Geales מלונדון, מוסד הפיש אנד צ'יפס הבריטי, שיגיע ל"מזנון" של אייל שני לצד האירוח הבינלאומי ב-22-23 ביוני משעה 18:00, יכמו כן תארחו 3 שפים מקומיים בשלושה מוסדות: שפית לילך רווה תתארח בקפה קאימאק בפלורנטין ב-23-24 ביוני עם מנת בורמזי תרד, עגבניות ובוטנים עם שאלוט מטוגן וטופו חומוס פריך; באן גואי -כיסונים אפויים בנוסח ויאטנמי, ממולאים בטופו ובירקות ומוגשים עם אטריות אורז; קרם אורז וחלב קוקוס עם קולי פירות עונתיים ואגוזים בקרמל מלוח. כאמל השלמון, שף מסעדת טורקיז במלון סנט ג'ורג', יתארח בחאן מנולי שביפו ב-24 וב-25 ביוני ויגיש עראייס בשר - פיתה ממולאת תערובת קבב וצלויה על גחלים; פאתה עוף - מנת חומוס עם קרעי פיתה, יוגורט וסמנה בתוספת עוף. יונתן ברוביץ' יגיע להתארח בבית הנקניקיות פרנק ב-24-25 ביוני עם כריך השפונדרה של קפה 48 - לחמניות לבנות עם תבשיל שפונדרה, מוגשות עם מלפפונים מוחמצים; צ'ילי דוג- נקניקייה בלחמנייה עם תבשיל צ'ילי קון קרנה, בצל וגבינת צ'דר; קראק פאי- פאי שיבולת שועל, חמאה וסוכר.

שבוע איטליה במסעדת אדום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחה איטלקית במסעדת אדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין התאריכים 28.6-1.7, יארחו שף אלרן בוזגלו ומסעדת אדום הירושלמית את השפית ויויאנה ורזה ממסעדת "Alice" הממוקמת במתחם Eataly של השף מאריו בטאלי במילאנו. האירוע יתקיים בחסות שגרירות איטליה בישראל ובשיתוף עם משרד התיירות. ורזה, מהשפיות היחידות בעולם להן מסעדה המעוטרת בכוכב מישלן, תתארח במטבח של אדום למשך שבוע, ותבשל יחד עם השף מנות מהמטבח הצפון איטלקי, יחד עם טכניקות בישול מולקולריות. בין המנות: פסטה מטוגנת עם מוס גבינת פרמזן ועירית (56 שקלים), מרק גספצ'ו עם טונה טטקי (56 שקלים), אויסטרים, מלפופנים, שמנת חמוצה ופסיפלורה, תפוח ירוק ומי קרח (35 שקלים ליחידה), חציל צלוי עם קרם בוטנים, קונסומה של חציל מעושן (52 שקלים), חציל מטוגן, סויה ושמן שומשום (52 שקלים), ריזוטו של חמאת פקורינו, 7 פלפלים ולימון כבוש (68 שקלים) ועוד.

אדום. רחוב דוד רמז 4 , מתחם התחנה הראשונה, ירושלים.02-6246242. לא כשר

תפריט חדש במסעדת טאיזו, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוט סטיקרס טבעוני בטאיזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שף יובל בן נריה מציג את המנות החדשות של תפריט הקיץ של טאיזו. בין המנות: סלמון פקינג עם פנקייק, רוטב הויסין וביצי סלמון (31 שקלים ליחידה), פוט סטיקרס עם צוואר טלה, בצלים מקורמלים, ג'ינג'ר ותרד תורכי (68 שקלים), קוד שחור, דבש עגבניות, בוטנים, קריספי שאלוטס, צ'ילי (168 שקלים),
קארי בטטות (טבעוני) עם כרוביות, תפוחי אדמה, הל ירוק, קוקוס, קרם קשיו (68 שקלים) ועוד.

מנחם בגין 23, מגדל לווינשטיין. הכניסה דרך לובי הבניין (סידור חניה מוזל בחניון). 03-5225005. לא כשר

מרכז המבקרים של רולדין, קדימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכז המבקרים של רולדין/מערכת וואלה!, צילום מסך

רולדין מציעה בילוי עם ילדים במרכז המבקרים החדש. במרכז רולדין יקבלו הילדים והוריהם הצצה אל עולם האפייה עם שולחנות עבודהשעליהם מונחים חומרי הגלם להכנה ואפייה של מגוון מוצרים: ארטיקים / סוכריות על מקל / עוגיות / קינוחים אישיים / כדורי שוקולד / קאפ קייקס מעוצבים ועוד (המגוון משתנה מעת לעת) במהלך הסדנא יוסבר לילדים על חומרי הגלם השונים ועל דרך וטכניקת העבודה איתה. מרכז המבקרים פתוח בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 (40 שקלים לילד/מבוגר). הכניסה מגיל חמש ומעלה.

מרכז המבקרים רולדין, קדימה. יש לתאם מועד לביקור מראש בטלפון: 0525556926

תפריט קיץ בפופינה, ת"א

תפריט קיץ בפופינה. צילום: חיים יוסף,
תפריט קיץ בפופינה/צילום: חיים יוסף

מסעדת פופינה מרעננת את התפריט. בין המנות החדשות שיצר השף אוראל קמחי: קלמרי כבוש קלות עם גספצ'ו מלפפון-שקדים ובלסמי לבן, גבינה "כחולה נסתרת" של ברקנית ועגבניות צלויות (64 שקלים); טרטר ירקות שורש עם בלסמי מיושן 5 שנים, ערמונים, חמאת קשיו וקרם גזר-חרדל (62 שקלים); פיצת קרם תירס עם אבוקדו, צ'דר, שיטאקי, בזיליקום ורוקט (68 שקלים); פילה מוסר ים עם קרם כרובית, אניולוטי סקלופס, באק צ'וי וקציפת וניל (132 שקלים); קרם לימון עם סורבה קסיס, מרנג ופירות יער (48 שקלים). ניתן להזמין מהתפריט החדש גם ארוחת טעימות המורכבת ומותאמת אישית על ידי השף במחיר של 280 שקלים לסועד (ארוחה בת שבע מנות) או 350 שקלים (לארוחה בת תשע מנות).


פופינה. אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. 03-5757477. לא כשר

מנה מתנה לילדים בגרנד קפה טורקיז, תל אביב

שניצל  בגרנד קפה טורקיז. צילום: אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
שניצל בגרנד קפה טורקיז/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אנטולי מיכאלו

בחופש הגדול מסעדת גרנד קפה טורקיז מציעה על כל הזמנה בסך 100 שקלים למבוגר מנה אחת מתפריט הילדים בחינם (לילדים מתחת לגיל 12). המבצע תקף בשבתות בלבד במסעדת"גרנד קפה טורקיז. בין מנות הילדים: פסטה פנה ברוטב עגבניות; שניצלונים וצ'יפס; מיטבולס ואורז ופיש & צ'יפס.

גרנד קפה טורקיז. רחוב איינשטיין 40, קניון רמת אביב, תל אביב. 03-5536677. לא כשר

דגים פיש &מיט בר, הוד השרון

קרפצ'יו חציל במסעדת דגים. צילום: דרור כץ,
חציל במסעדת דגים/צילום: דרור כץ

מסעדת דגים פיש &מיט בר משיקה קונספט קולינרי חדש. בין המנות בתפריט החדש: מנות פתיחה מושלמות לטעימה על הבר לצד בירה צוננת, כגון: שרימפס בציפוי פנאקו-עם אטריות סובה, קרם צ'ילי מתוק וקראנץ' בטטה (54 שקלים); קרפצ'יו פילה עגל-סירופ בלסמי, פרחי בזיל ושבבי פרמזן (49 שקלים)סלמון במיסו הדרים-צרוב על קרם פירה ושומשום (95 שקלים)קבב טלה וצנוברים-בתיבול השף על פיתה מקסיקנית, טחינה וירקות בגריל (82 שקלים) ועוד.

מסעדת דגים פיש&מיט בר. רחוב הציונות 7, הוד השרון. 09-742-9900. לא כשר

שפים מתארחים לארוחת רמדאן באל באבור והים, עכו

מוס מלבי לרמאדן באל באבור. צילום: בועז לביא,
מלבי באלבאבור/צילום: בועז לביא

מסעדת אלבאבור מזמינה את הקהל לחגוג את חודש הרמדאן, במהלך החודשים יוני-יולי. במהלך החודש תתקיים במסעדת אלבאבור והים סדרה של אירוחי אופים וקונדיטוריםשיחברו לאחים נשאת וחוסאם עבאס ליצירת מנות ייחודיות ברוח המטבח הערבי-גלילי בתקופת הרמדאן. בין השפים שיתארחו: ארז קומורובסקי, דודו אוטמזגין, אדון שיפון ואורן בקר שיגישו מאפים בהשראת מנות המאפיינות את חודש הרמדאן. נוסף אליהם, מדי יום שישי, תוצב במקום עמדה של ממתקי אלמוכתאר מנצרת ממנה יתקינו לעיני הסועדים כנאפה טרייה.

אלבאבור והים, רחוב ההגנה 2, עכו. 04-6289115. לא כשר

ארוחת רמדאן במסעדת אלתנור, נצרת עילית

כתף ממולא אורז  במסעדת אל תנור. צילום: בועז לביא,
כתף ממולאת אורז במסעדת אלתנור/צילום: בועז לביא

מסעדת אלתנור מזמינה את הציבור הרחב לחוות את ארוחת שבירת צום הרמדאן. בין המנות: מרק צח לפתיחה; סלטים טריים כגון סלט כרובית עם טחינה, סלט ג'רג'יר, פטוש, לבנה עיזים עם חרדל בר, קישואים עם לבנה עיזים, חומוס ועיקריות כמו מנסף, צוואר טלה ממולא, שוק טלה קישואים ממולאים ועוד. בקינוחים: קטאייף; פטייר ג'יבנה- בצק מומלא גבינה ומי ורדים ועוד (עלות הארוחה המוצעת הינה 100 שקלים לסועד תלוי בעיקרית, לא כולל שתיה קלה).

אל תנור. נצרת עילית, תחנת דלק סונול צומת ריינה . 04-6014948

תפריט חדש בצ'רלי צ'ק פוינט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלידה במסעדת צ'רלי צ'ק פוינט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת צ'רלי צ'ק פוינט - ביסטרו מערבי-אסייתי משנה ומרעננת את התפריט ומכניס מנות חדשות. בין המנות שנוספו לתפריט: סופלה שוקולד (42 שקלים), סום טאם (33 שקלים), טרטר טונה (54 שקלים), אונטריב צלוי 6 שעות בתנור (81 שקלים),סמוקי דאק (28/52 שקלים) ועוד.

צ'רלי צ'ק פוינט. דרך החורש 4, יהוד מונוסון. 03-5368844. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully