וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: נקניקיות מרכז מושלמות בקצה רחובות

23.6.2015 / 7:42

אי שם, בקצה אזור המלאכה של רחובות נמצא מזנון התעשייה ובו אחד הסודות הטעימים ביותר שיש: נקניקיות מרגז מסחררות בטעמן שמסתתרות בהמוניהן בתוך באגט

באגט עם נקניקיות מרגז ברחובות. קובי רובין
באגט עם נקניקיות מרגז ברחובות/קובי רובין

אל איזור המלאכה הקטן של רחובות הגעתי עם משלחת רופאים מאנגליה, אשר באו לבקר את הפרובינציה. המלווה שלהם לקח אותם לפגישה עם בכירי מכון ויצמן, אחרי סיבוב שכלל גיחה לצילום ליד ביתו של חיים ויצמן, הרופאים שבחבורה התפנו לעיסוקיהם, ואותי שיחררו לשעה וחצי של שיטוטים בעיר. מיהרתי אל היציאה ממכון ויצמן והמשכתי ישר לכיוון קריית משה, השמועה, מנהג מונית מקומי, גונבה לאוזני לפני חודש. הוא המליץ לי על מזנון התעשייה שבאזור המלאכה, כתובת לא הייתה לו. התמלאתי באותה תחושת הרפתקנות מוכרת, ועברתי למצב שוטטות.

החלטתי לנסות למצוא את מזנון התעשייה, אחרי חמש דקות של סיבובי פרסה הגעתי אל המקום, ברוך השם, יש חנייה. לא הייתי היחיד שעצר מול הכניסה, מול אותו סוג של מזנוני פועלים שאני אוהב. יש את אדי האורז מאחורי הדלפק, מיני סלטים לרוב על הדלפק, לקוחות קבועים ומרוצים, המקום מתנהל בניקיון של בית מרקחת. יש יופי בפשטות שאני מעריך, ניגשתי אל הדלפק והזמנתי את המנה שאני אוהב במחיר מפתיע, 27 ש''ח לבאגט של מרגז.

פניתי אל הבעלים לבירור מודאג על כמות הנקניקיות המדויקת שייש בבאגט, נרגעתי לאחר ששמעתי שמדובר בשלוש נקניקיות, להבדיל מהפיתה שמוגשת רק עם שתיים. יש מקומות בהם הכמות לא משתנה ומחייבים אותך לפי האורך של הלחם, אבל לא כאן. הגדלת את המנה -הגדלת את כמות ההנאה בהתאם. עד כאן הייתי מרוצה, עכשיו חיכיתי בסבלנות של רעב להכנת המנה.

באגט עם נקניקיות מרגז ברחובות. קובי רובין
באגט עם נקניקיות מרגז ברחובות/קובי רובין

רועי לקח את ההזמנה ונתן אותה לניר, ניר לקח ערימה לא מבוטלת של נקניקיות והניח על הפלנצ'ה הלוהטת. התקרבתי להסניף את הריח, כדי להבין האם מדובר בדבר האמיתי. הריח נישא לכיווני, חייכתי חיוך של ניצחון קטן, הצלחתי לאתר בקצה נידח של רחובות את המקום הכי אותנטי שאפשר למצוא, בלי שום התחכמויות. מרגז עם עומק אמיתי של טעמים ותיבלון מדויק, לא סתם חריף של חומרים נלווים, אלא חריף של הקפדה על מורשת. אחרי עוד המתנה ארוכה, אחרי שאסרתי על ניר לחתוך את הנקניקיות לפיסות קצרות (אל תתנו לו לחתוך את ההנאה ולאבד את רוב השומן הכבד והטעים) קיבלתי את הבאגט, לא לפני שהם מילאו אותו בכל טוב. שיכבה של חריף ידידותי, פיסות חצילים בינוניות בטיגון עמוק מידי, בדיוק כמו שצריך במקרה, סלט משוויאה מעשה הבית ומלפפונים חמוצים לרוב.

לקחתי את הצוללת לצילום זריז והתחלתי לבלוס בלי בושה. זה התחיל עם מרגז אחד, אחרי עוד ביס גדול כבר הייתי עם נגיסה של שני מרגזים, מדד האושר שלי טיפס למעלה, אחרי עוד שני ביסים הגעתי אל השילוש החריף, שלושה. את הצ'יפס של קיבלתי בצד, בלי תוספת תשלום. עצרתי את עצמי בקושי, משכנע את עצמי להשאיר את השאר לארוחת ערב אחרי העבודה, לא כל כך הצלחתי לעמוד בהבטחה, אחרי שעה במונית, הריח הכריע אותי וסיימתי הכל.

מזנון התעשייה באזור המלאכה, רחוב המפוח 3, רחובות. 050-4495559. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-16:00. לא כשר, כל המוצרים כשרים

  • עוד באותו נושא:
  • נקניקיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully