וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשמלך הפיתות פגש את אמן הפיש אנד צ'יפס

23.6.2015 / 15:40

מה קורה כששף אייל שני, מלך הפיתות הבלתי מעורער של ישראל, מארח את השף הראשי של מוסד הפיש אנד צ'יפס הגדול ביותר בלונדון לערב של פחמימות?

צילום: עידו שחם, עריכה: יותם וקס

סצינת אוכל הרחוב בישראל בכלל, ובתל אביב בפרט, הפכה בתקופה האחרונה למפותחת במיוחד. אם בעבר היינו צריכים להסתפק רק בפלאפל או בחומוס, יותר ויותר מקומות נפתחנו בשנים האחרונות והוכיחו שלישראל יש הרבה מה להציע בכל הקשור לאוכל רחוב. אחד השפים הבולטים בתחום הזה הוא אייל שני, שהחליט כבר לפני מספר שנים, שלצד המסעדות היקרות שלו, הגיע הזמן לפתוח מקום שיגיש את אותו אוכל שהוא עושה כל כך טוב, בתוך בפיתה ובמחירים נגישים.

"האמת שזה היה בכלל רעיון של לקוח שלי", מספר שני על ההקמה של המזנון. "יום אחד הוא אמר לי שהאוכל הכי טעים שאני עושה, אלו המנות בפיתה". שני נעלב בהתחלה, אבל אז הבין שיש משהו בדברים, והחליט לקחת את זה צעד אחד קדימה. ההצלחה שהמזנון זכה לה הייתה מיידית, אל הסניף הראשון שנפתח ברחוב אבן גבירול, הצטרפו בינתיים כבר סניפים בקינג ג'ורג', ברמת החייל, ואפילו בפריז.

מזנון. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
פיש אנד צ'יפס מגיע למזנון/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

השבוע מקיימת פפסי מקס פסטיבל אוכל רחוב בבתי אוכל אהובים ברחבי הארץ אחד מהם הוא המזנון של שני. במסגרת החגיגות השף Charlie Rowan, השף הראשי של Geales בלונדון, מוסד הפיש אנד צ'יפס הגדול ביותר בבירה הבריטית, הגיע להתארח במשך יומיים במזנון. במפגש בין השניים הם יצרו פיוז'ן קולינרי ייחודי, של המאכל הבריטי המסורתי בתוך הפיתה המזוהה כל כך עם שני.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מזנון. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
פיש אנד צ'יפס בפיתה - הכל אפשרי/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

רואן עצמו התרשם מסצינת אוכל הרחוב בתל אביב, "בכל פינת רחוב קורה משהו", הוא מספר בהתרגשות. "מאז שהגעתי אני לא מפסיק לאכול, אין לי ספק שאני הולך להשמין כאן".

לגבי השאלה האם הוא יסכים שאייל שני יכניס את המנה המיתולוגית שלו לתוך פיתה, הוא דווקא משיב בחיוב: "בעיני באוכל אין דבר שהוא בלתי אפשרי".

צ'ארלי רואן יתארח במזנון גם היום, יום שלישי, 23 ליוני, פסטיבל אוכל הרחוב יימשך עד ה-27 ליוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully