וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחזור אחורה בזמן: בר יין חדש בת"א

24.6.2015 / 10:49

בר יין ואוכל חדש, האוס אוף קתרינה, נפתח במתחם שרונה בת"א. בקנה: חלל אינטימי, תפאורה רומנטית ונשנושים ליד כוס היין

האוס אוף קתרינה. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
הבית של קתרינה/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

בר יין ואוכל חדש, האוס אוף קתרינה, נפתח במתחם שרונה בימים אלה. הבר ממוקם במבנה טמפלרי היסטורי והוא כולל חצר קטנה ומעוצבת המובילה למרתף מיוחד בעל שני חללים. בחלל אחד תמצאו בר קטן בן שישה מקומות ישיבה ובשני מערה אינטימית המוארת בנרות, את המקום מעטרים שלל חפצי נוי ועתיקות, כולם למכירה, שנאצרו על ידי האדריכל והיזם ניר רן, מבעלי המקום. "חיפשנו הרבה מאוד זמן חלל שייצר את התחושה שחזרת 150 שנה אחורה בזמן, שהזמן עצר מלכת" מספר ניר. "בתור מעצב שהיו לו מספר מקומות בעיר, אני יודע כמה קשה לאתר מקום כזה, וכאן בשרונה מצאתי".

האוס אוף קתרינה. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
מבנה טמפלרי ותיק/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

תפריט היין במקום מכיל כ-50 סוגי יינות מכל העולם, בטווח מחירים רחב. לצידו נבנה תפריט אוכל מתאים על ידי השף יוגס ירוס. "היה לי חשוב שיהיו מנות כיפיות ומיוחדות לצד היין", אומר ניר. ""אני בעצמי אוהב במסעדות יותר את המנות הראשונות, זה הכי כיף, אז זה מה שניסינו לייצר פה. גם המחירים מאוד נגישים".

לצד היין יוגשו מנות כמו ברוסקטה קריספית עם נתחי אנשובי ספרדי עם איקרה בעבודת יד, ביצה חצי קשה, צנונית ובצל ירוק (36 שקלים), עוגיית פולנטה עם כמהין, עגבניות צלויות וגבינת פקורינו (38 שקלים), גרבלקס של סלמון - שמיר, שברי תפוח אדמה, קרם פרש עירית ועלי ארוגולה (38 שקלים), בוצ'ר של גבינות, פירות קיץ, ריבה וחמאת זעתר ( 112 שקלים).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
האוס אוף קתרינה. בועז לביא, מערכת וואלה! NEWS
כיף לנשנש לצד היין/מערכת וואלה! NEWS, בועז לביא

אתה מרגיש שמתחם שרונה הוא המקום הנכון לבר מסוג זה?

"אני חושב שמה שחשוב זו החוויה שאתה נותן במקום. לדעתי ברגע שאנשים ייחשפו לבר הזה, יקבלו את האירוח שאנחנו נותנים, את היין האיכותי והאוכל, השמועה תעבור מפה לאוזן, ואנשים יבואו לכאן במיוחד, גם אם אלו אנשים שלא יוצאים לבלות בשרונה בדרך כלל".

House of Katerina, דוד אלעזר 17 תל- אביב, 03-5606557. שעות פעילות: ראשון - שבת: 19:00 עד אחרון הלקוחות. החל מעוד חודש, בשישי-שבת המקום יהיה פתוח גם בשעות הצהריים. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully