וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוק שמשגע את האינסטגרם

30.6.2015 / 12:33

הוריו של מתיו צ'או בן השנתיים פיצחו את הנוסחה והפכו אותו לכוכב אינסטגרם ניו יורקי: בפרופיל הפופולרי שלו פוד בייבי הם משלבים בין שתי האהבות הגדולות של עוקבי האינסטגרם - אוכל וילדים

מערכת וואלה!

קהילת האינסטגרם מתחלקת לשתי קבוצות עיקריות – אלה שמעלים תמונות של אוכל ואלה שמעלים תמונות של הילדים שלהם. אבל ההורים של מתיו צ'או בן השנתיים פיצחו את הנוסחה- הם מעלים תמונות של אוכל, עם התינוק שלהם ברקע.

חשבון האינסטגרם של המשפחה, שנקרא פוד בייבי NY ומתהדר ביותר מ- 47 אלף עוקבים, מתוחזק בקפידה ומציע מבחר של תמונות קולינריות מגרות ומשעשעות במיוחד. כל התמונות מצולמות ברחבי ניו יורק ובכולן מופיע מתיו ברקע במצבים שונים – ישן, בוכה או צוחק.

הפוד בייבי הצליח ליצור לעצמו בזמן קצר קהל מעריצים רב, שמזהה אותו ומבקש להצטלם איתו, מה שדי משעשע את הוריו. עד כה נראה שגם הילד די נהנה מהעניין ומתשומת הלב. ומה יקרה כשיגדל? אמו של מת'יו נמצאת כרגע בהריון, כך שיש לנו הרגשה שמהר מאד נראה גם את הבייבי החדש מצולם מאחורי איזה דונאט.

לחשבון האינסטגרם של פוד בייבי

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully