וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצי'פס הטוב בעולם? המסעדה החדשה של אייל שני יצאה לדרך

1.7.2015 / 11:35

רומנו, המסעדה החדשה של אייל שני נפתחה אתמול לציבור הרחב. בתפריט - אוכל ששומר על הסגנון הכה מזוהה עם שני עם הרבה התחכמויות ופיוטים ואווירה תל אביבית

עידו שחם

המסעדה החדשה של השף אייל שני, נפתחה אתמול (יום שלישי) באופן רשמי לקהל הרחב. במסעדה, אשר נקראת רומנו (בשל מיקומה בבית רומנו ביפו) מביא אייל את סגנון האוכל שהפך לסימן ההיכר שלו - הרבה כבוד לירק, לעגבניות, מנות שמוגשות על נייר, ותועפות רומנטיקה ביחס אליהן. ברומנו תזהו קצת מכל המסעדות הוותיקות של שני - שילוב של הסלון, צפון אברקסס ופורט סעיד, ואפילו נגיעה של המזנון, כשלדברי השף שני מדובר ב"מסעדת הסלון ב-29 שקלים".

באווירה המקום מזכיר את הפורט סעיד. כאן אמנם מקומות הישיבה מסודרים יותר, חלקם בפנים ואחרים מרפסת, אולם מהר מאוד גם המקום הזה מתמלא גם בציבור מבלים תל אביבי אשר עומדים לשתות דרינק ברחבת המקום ולא ממהרים להתיישב. המוזיקה ושמחת החיים שמאפיינת את המקומות של שני דומיננטית גם כאן.

רומנו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
האם מדובר בצ'יפס הטוב בעולם?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

התפריט, כראוי לשני, מתואר בצורה ציורית ומעט מסתורית. אז מה אוכלים? בשר לא תמצאו בתפריט, אבל הרבה מנות דגים דווקא כן. המנות לא גדולות, מחירן נע בין 17 שקלים ל-57 שקלים. בחלקו הצמחוני של התפריט, או כמו ששני מעדיף לקרוא לו - קצבות עדינה של שדות, תמצאו מנות כמו רביולי עגבניות עטוף בחמאת מרווה (33 שקלים), צלחת אורז עמוק מסוחרר בעשבים חיים (35 שקלים), שדה ירוק שרוף (33 שקלים), פרפום סלק וטיפת קרם פרש (17 שקלים) ועוד.

החלק השני של התפריט מוקדש לדגי צייד חיים - לרוב לא סלבריטיס. כאן תמצאו טרטר ארדייה לבנה מסוחררת בסלט ערבי מלא חיים ומיץ (43 שקלים), קציצות סרדינים במיץ (39 שקלים), פילה דג פרא צרוב על הפלאנצ'ה (53 שקלים), שקית דגי זהב (57 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
רומנו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אווירת אייל שני/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אם החזקתם מעמד עד לקינוח תוכלו לדגום בליני כנאפה ג'יבנה מוברחת מהשטחים (33 שקלים), טטאמי ביסקוויט קייק (25 שקלים) או מדוזה מתוקה (19 שקלים). החל מחצות יוציא המטבח קינוח של ממליגה עם קרם פרש (23 שקלים) ואורז חם מתוק (23 שקלים).

אבל הסיפור הגדול של המקום הוא הצ'יפס. שבוע לפני הפתיחה סיפר אייל בהתרגשות כי הצ'יפס שיוגש במקום יהיה הצ'יפס הטוב ביותר בעולם. הסוד של הצ'יפס של רומנו, הוא שהוא עובר טיגון לא פחות מ-3 פעמים. מנת הצ'יפס, שמזכירה יותר פוטטו וודג'ס בצורתה, מגיעה בתוך שקית נייר, עם מיונז, ורוטב עגבניות. מחירה 27 שקלים, ובתפריט מודגש כי כל שולחן מקבל הקצבה של שקית אחת בלבד.

רומנו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
רביולי עגבניות בחמאת מרווה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בשבועיים הקרובים המטבח של רומנו יתחיל לעבוד החל מהשעה 22:00, ועד השעות הקטנות. לציבור הרעבים כדאי לקחת בחשבון שצריך להגיע עם המון סבלנות, למנות לוקח לא מעט זמן לצאת. בהמשך יקדים המקום את שעות הפתיחה שלו לשעת השקיעה.

רומנו, דרך יפו 9, ת"א, קומה 2, 03-5719622. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully